Oyonnair – французька компанія compagnie aérienne, заснована у 1989 році. Компанія, яка здійснює пасажирські авіаперевезення у повітряному просторі Франції, була створена її генеральним директором і засновником Мішелем Мараданом, ентузіастом авіації. Однією з його головних цілей було надати можливість développement des PME et PMI. Тож разом з нашим капітаном та його екіпажем ми негайно і без зупинок вирушаємо на екскурсію цією авіаційною галуззю, яка працює на ринку цивільної авіації Франції.
Витоки авіакомпанії Oyonnair
Все почалося в 1983 році. На той час Мішель Марадан був генеральним директором групи DTP в містечку Ізерноре в регіоні Ен. Він був захоплений світом повітроплавання з раннього дитинства. Того ж року він отримав ліцензію пілота. Зараз він регулярно літає з аероклубу Oyonnax в регіоні Овернь-Рон-Альпи. Протягом року пан Марадан виконував візуальні польоти, тобто денні польоти в умовах видимості і без технічної допомоги з боку літака. Наступного року він продовжував здійснювати візуальні польоти, але погода була більш примхливою météo погода була більш примхливою, тому він не міг літати стільки, скільки хотів. Нарешті, на третьому році польотів він задумався про зміну літака, оскільки візуальні польоти ставали занадто небезпечними в погану погоду – льотна придатність була гіршою, а посадка – небезпечною.
У 1989 році він вирішив заснувати власну авіакомпанію Oyonnair. Його метою було просування бізнесу літаків-таксі та участь у розвитку авіації на вимогу у своєму регіоні. Того ж року компанія була схвалена Transport Public de passagers і отримала сертифікат експлуатанта (AOC) відповідно до вимог Європейського агентства з авіаційної безпеки (EASA). Це дозволило Мішелю Марадану розпочати свій авіатранспортний бізнес і приєднатися до багатьох інших авіакомпаній на ринку.
Історія французької авіакомпанії Oyonnair
Ця нова авіакомпанія інвестувала у свій перший приватний літак для свого флоту. Це був двомоторний літак Piper PA 30 на 8 місць. З пілотом, якого він найняв для керування літаком, на жаль, стався інцидент, який не призвів до пошкоджень, але змусив його покинути літак. У 1990 році пан Марадан придбав двомоторний турбогвинтовий літак у виробника літаків Beechcraft літак Beechcraft C90 який міг перевозити до 9 пасажирів. Він обрав цю модель, оскільки вона мала більшу дальність польоту, ніж перший літак у його флоті. Його мета – розвивати повітряний рух і з’єднати більш віддалені пункти призначення, щоб зробити їх регулярними. Таким чином, він матиме більше можливостей запропонувати з точки зору сполучень.
Водночас, щоб мати можливість керувати C90, генеральний директор найняв молодого пілота на ім’я Даніель Вовк. Вовк керував літаком і польотами, а також інструктував інших пілотів.
У цей період пан Марадан продовжував літати і отримав від авіаційної влади ліцензію на виконання польотів за приладами в повітряному просторі. Отримавши сертифікат радіоуправління, він також став професійним пілотом. Зараз він виконує пілотажні та аеронавігаційні місії для власної авіакомпанії. Але також і у відрядженнях для розвитку своєї компанії!
На початку своєї діяльності генеральний директор авіакомпанії хотів розмістити свої офіси в містечку Ойоннакс, тож природно, що він назвав свою компанію Oyonnair. Однак міський аеродром не був обладнаний для польотів IFR відповідно до авіаційного кодексу (правила польотів за приладами, які відрізняються від VFR – візуальних правил польотів). Тож він переїхав до сусіднього міста Bourg-en-Bresse. На аеродромі Бург йому пообіцяли, що незабаром він буде обладнаний для виконання польотів за IFR. Однак через кілька років, у 1993 році, голова Oyonnair вирішив переїхати до Ліон-Брон. Там зараз знаходиться головний офіс Oyonnair.
Саме тоді її діяльність у сфері ділової авіації дійсно злетіла до небес. Компанія також придбала ангари та майстерні для проведення технічного обслуговування своїх літаків.
Наприкінці 90-х років компанія трохи не втрималася на плаву, але все ж таки зуміла виділитися і процвітати.
У 2003 році авіакомпанія вирішила придбати новий літак:
Ми вирішили перейти на наступний щабель, тому я продав наш Beechcraft другу та ентузіасту авіації Франсісу Брошону, який став партнером, і інвестував у новіший Beechcraft, 9-місний твін-турбогвинтовий літак 350, обладнаний ношами для транспортування медиків.atr. З цього моменту ми почали працювати з великими страховими компаніями.
Пояснює Мішель Марадан.
Сьогодні французька авіакомпанія працює по всій Франції та за її межами. Вона зарекомендувала себе в таких аеропортах, як Lyon (головний офіс), а також Paris Le-Bourget, Rennes бретань і Marseille в літній період. Таким чином, компанія має хаби у всіх 4 куточках Франції, що є сильною стороною для її розгортання.

Що робить Oyonnair?
Основні місії Oyonnair
Oyonnair – це авіакомпанія, яка наразі спеціалізується на приватних рейсах на вимогу та корпоративній авіації (для ділових поїздок, séminaires ou incentives далекомагістральних та інших). Вона також здійснює різноманітну авіаційну діяльність, таку як vols sanitaires та рейси з fret aérien, vol cargo для перевезення вантажів. Здійснюючи різноманітні повітряні перевезення, авіакомпанія пропонує повний спектр послуг на вимогу. Це і є сам принцип ділової авіації.
Рейси на вимогу
Oyonnair обслуговує численні пункти призначення в Європі та навколо Середземноморського басейну. Маючи доступ до більш ніж 600 аеропортів, ви гарантовано знайдете рейс, який відповідає вашим критеріям. Більше того, маючи власний флот, компанія, її пілоти та літаки знаходяться на зв’язку цілодобово, щоб ви могли вилетіти якомога швидше, незалежно від часу вашого запиту. З точки зору процедур, під час таких індивідуальних рейсів немає ніяких обмежень на посадку, і ви отримуєте доступ до бізнес-терміналу, тому вам не доведеться чекати у великих аеропортах. Цей вид транспорту дуже швидкий і ефективний, особливо для бізнес-мандрівників entreprises en développement і для яких час – це гроші. Хоча ціна приватного літака, безумовно, менш доступна, ніж у лоукостів, ви зможете заощадити величезні кошти за межами польоту. Насправді, генеральний директор компанії підкреслює цей момент як одну з її сильних сторін у демократизації бізнес-авіації:
Хіба денна поїздка в обидва кінці не коштує дорожче, коли вам доводиться платити за дорогу, готель, таксі, коли вам доводиться залишатися на місці?
Les vols sanitaires
Національна авіакомпанія виконує медичні рейси.atrДо них відносяться, наприклад, медичні рейси для людей, які страждають на хворобу Альцгеймера Covid 19 наприклад, а також інші види медичних рейсів. Насправді, Oyonnair регулярно виконує рейси SAMU. Їх замовляють лікарні та інші медичні заклади. Часто ці рейси виконуються в екстреному порядку, тому літаки повинні бути готові дуже швидко. Тому Oyonnair гарантує 24-годинну доступність своїх приватних літаків. Нарешті, компанія також перевозить органи для трансплантації. Звичайно ж, приватні літаки, зафрахтовані для цього типу місій, повністю обладнані медичним обладнанням. Як пояснює пан Марадан:
Медичний репatrбув початком нашого справжнього стартапу як справжньої компанії з пілотами і досить потужною діяльністю. Перевезення органів – це новий ринок збуту для компанії, і він дуже доречний під час кризи.
Парк літаків Oyonnair
Oyonnair має власний парк бізнес-літаків з 2 різними моделями: the Citation Mustang та Piaggio Avanti.
- Cessna Citation Mustang компанія володіє 3 такими літаками, які можуть перевозити до 4 пасажирів. Цей приватний літак є справжнім робочим інструментом, оскільки він швидкий, економічний і дозволяє швидко з’єднати два пункти призначення на короткі відстані. Приватні літаки компанії Citation Mustang також доступні в медичній версії. Вони можуть вмістити одного пілота, необхідне медичне обладнання та 2 супроводжуючих пасажирів.

- Piaggio Avanti ці приватні літаки вміщують до 8 пасажирів. Цей бізнес-джет, який прозвали повітряним “Феррарі”, дуже добре справляється з регіональними рейсами і користується великою популярністю серед бізнес-авіації. Як і Mustang, Piaggio Avanti також можна зафрахтувати для медичної евакуації. Його салон може вмістити 2 ноші з 3 пасажирами (або одні ноші з 5 пасажирами), а також все необхідне медичне обладнання.
Відкрийте для себе інші французькі авіакомпанії:
- VallJet
- Twin Jet
- Chalair Aviation
- Amelia
- Astonjet
- IXair
- Pan Européenne
- Transavia
- Get1Jet
- ASL Airlines France
- Wingly
- Airlec
- Eatis
- Alpine Airlines
- SD Aviation
- Evolem Aviation
Тепер ви знаєте трохи більше про цю французьку авіакомпанію. AEROAFFAIRES може зафрахтувати всі типи літаків, і відповість на ваш запит в будь-який час, в будь-який день! Зв’яжіться з нами за номером +33 1 44 09 91 82 або заповніть нашу контактну форму devis en ligne.
Які літаки входять до складу флоту Oyonnair?
Флот Oyonnair складається з невеликих літаків з низьким рівнем викидів вуглекислого газу. До них відносяться Piaggio Avanti II та Cessna Citation Mustang.
Де базується Oyonnair?
Літаки Oyonnair базуються в трьох аеропортах Франції: Ліон Брон, де знаходиться головний офіс компанії, Ренн та Париж Ле Бурже.
Які місії виконує Oyonnair?
Невеликі літаки Oyonnair особливо ефективні для перевезення пасажирів, термінових авіаперевезень або медичних рейсів.