ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Чому для приватного літака потрібні два пілоти?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

У літаку є пілот? А точніше два! Це правда, що ми часто бачимо кілька пілотів на одному літаку в приватних літаках, але також і в комерційній авіації. Так чому ж така практика? Чим зумовлена необхідність мати кілька пілотів? Чи існують якісь винятки? AEROAFFAIRES відповідає на ваші запитання.

Оновлення законодавства

Перш за все, важливо розрізняти le transport public et le transport privé. У діловій авіації всі літаки працюють як громадський пасажирський транспорт (те, що вони літають приватними літаками, не означає, що вони працюють як приватний транспорт; ці два поняття слід розмежовувати). Авіакомпанії, що здійснюють громадські перевезення, також повинні мати сертифікат експлуатанта (AOC).

У приватному транспорті послуги польоту не можуть продаватися на ринку і тому не підлягають попередньому дозволу. Тому безпека не гарантується, а вимоги до цього виду авіації контролюються менш ретельно, ніж до бізнес-авіації або комерційної авіації, які є більш жорстко регульованими.

Вплив на кількість пілотів

На відміну від більшості комерційних і навіть приватних літаків, деякі бізнес-джети сертифіковані як однопілотні. Це означає, що лише одна людина може керувати літаком. У бізнес-авіації, наприклад, ми регулярно зустрічаємо Pilatus PC-24, Hondajet HA-420 або Cessna Citation M2, які є сертифікованими однопілотними літаками.

Однак компанії, що експлуатують приватні літаки, керуються законодавством про громадський пасажирський транспорт, тому в літаку повинно бути 2 пілоти, незалежно від типу літака! З іншого боку, оскільки в приватному транспортному секторі існує дуже мало законодавчих обмежень, за штурвалом сертифікованого однопілотного літака може перебувати лише один пілот.

Що ж роблять ці 2 пілоти?

Фото: Unsplash

Як правило, під час польоту бізнес-джета 2 пілоти виконують взаємодоповнюючі ролі. Один з них є командиром літака, pilote principal, а другий – його другим пілотом, який може замінити його в будь-який момент, а також виконувати інші допоміжні завдання під час польоту.

Таким чином, основний пілот знаходиться за штурвалом і керує літаком. Він відповідає за свій літак, а також за безпеку пасажирів та екіпажу.

Пілот виконує завдання до, під час і після польоту. Другий пілот замінює пілота. Ці завдання настільки ж різноманітні, наскільки вони різноманітні. Від плану польоту, моніторингу погоди до технічного нагляду за повітряним судном – все проходить ретельну перевірку. Як правило, якщо ви хочете devenir pilote стати основним пілотом приватного літака, вам спочатку потрібно набратися досвіду в якості другого пілота.

Тут приказка “дві голови краще, ніж одна” є ідеальним прикладом. Поки пілот маневрує літаком, другий пілот спілкується і стежить за повітряним рухом. Ідея полягає в тому, щоб зменшити навантаження і втому як основного пілота, так і його другого пілота.

Зрештою, з точки зору безпеки, саме тому друга людина в кабіні залишається необхідною. Він може і повинен постійно контролювати літак і завершити політ, якщо капітан не в змозі це зробити.

Як бачите, законодавство приватної (і комерційної) авіації вимагає щонайменше 2 пілотів на літак. Якщо ви хочете спробувати політ на бізнес-джеті з AEROAFFAIRES, відвідайте наш сайт devis en ligne або зателефонуйте за номером +33 (0) 1 44 09 91 82.