ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Стати пілотом приватного літака

Оренда приватних літаків
з 1991 року

20 000
доступних пристроїв

45 000
забезпечених рейсів

120 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Як стати пілотом приватного літака? Це питання задають собі багато ентузіастів. Незалежно від того, скільки вам років – 13, 20, 35 чи більше, ви можете почати готуватися до отримання ліцензії комерційного пілота прямо зараз. У цій статті AEROAFFAIRES пояснюються всі кроки, які вам потрібно зробити, щоб піднятися в повітря.

Чому варто стати пілотом приватного літака?

Ви молодий пілот, який вдосконалює свої навички, пілот-учень або зовсім новачок? Ось ключі до успіху в навчанні пілотуванню приватного літака, починаючи з певних передумов:

Пілотування приватного літака – це робота з багатьма обов’язками: крім перевезення пасажирів або вантажів, ви будете відповідати за складання плану польоту, перевірку і підготовку літака, забезпечення комфорту і якості обслуговування, але перш за все – за безпеку пасажирів.

Це робота, яка подобається більшості людей, тому що вона також передбачає самопожертву. На відміну від пілотів авіакомпаній, ви не отримаєте свій розклад за місяць наперед, а часто будете викликані, наприклад, в останню хвилину. Ця здатність літати на вимогу є дуже важливою і рідкісною. Це пояснює, чому надбагаті не мають пілотів для своїх приватних літаків.

За словамиFrançois-Valéry Vannimenusпілота приватного літака Citation 2, навички, необхідні для того, щоб бути хорошим пілотом, включають “бути охайним, легко орієнтуватися в просторі, бути відкритим і слухати інших”. Від вас також може знадобитися бути дуже обережним, якщо ви перевозите VIP-персон.

Нарешті, ця професія вимагає великих фізичних навантажень, як у професійному, так і в особистому плані. Перед початком навчання переконайтеся, що ви придатні для роботи, пройшовши медичний огляд класу 1. Надалі цей огляд слід проходити регулярно.

Як стати пілотом приватного літака?

Декілька ключових відомостей про навчання на пілота приватного літака:

Щоб стати пілотом приватного літака, вам потрібна професійна ліцензія. Ліцензія комерційного пілота (CPL) – це та ліцензія, яка дозволяє вам отримувати гроші за польоти. Її отримують, підтвердивши 200 льотних годин. Паралельно потрібно скластитеоретичний іспит ATPL, або “заморожений ATPL”, який складається з 14 сертифікатів.

Ці передумови дозволяють розпочати кар’єру другого пілота (OPL). Щоб стати командиром повітряного судна (CBD), вам потрібно буде скласти практичну програму ATPL, тобто 1 500 годин нальоту. Однак наявності свідоцтва CPL недостатньо для того, щоб піднятися в небо на більшості літаків. Для цього вам потрібно отримати додаткові кваліфікації, такі як нічний рейтинг або рейтинг приладів (IR), який дозволяє літати в особливих погодних умовах.

Нарешті, все, що залишилося – це пройти рейтинг типу (QT ), щоб спеціалізуватися на конкретному типі літака. Таким чином, початкова підготовка приватного пілота така ж, як і у комерційного пілота. Різниця полягає в додаткових кваліфікаціях, які ви повинні пройти.Правила компанії дозволяють отримати максимум три рейтинги типу.

Тому пілоту-студенту не знадобиться додаткова ліцензія MCC (багатоекіпажна координація), яка необхідна для пілотів авіакомпаній, що працюють з екіпажем.

Нарешті, якщо ви відчуваєте бажання, ви можете самі стати пілотом-інструктором. Ця професія пропонує великий потенціал для кар’єрного зростання та розвитку. Ви почнете з 1200 євро на місяць і зможете заробляти до 2000-3000 євро на місяць на посаді FI-IRI-CRI (льотний інструктор – інструктор з польотів за приладами – класний інструктор).

Jet Privé - pilotes cockpit
Копирайт изображения: Pxhere

Як відбувається навчання?

Підготовка пілотів: три основні напрямки

Існує три типи навчання, які ведуть до отримання ліцензії пілота. Кандидати повинні мати диплом бакалавра і закінчити два роки вищої освіти, за деякими винятками. Бакалаврат може бути загальним, професійним або технологічним. Більшість зацікавлених студентів продовжують вивчати природничі або технічні науки (CPEG, ліцензії, DUT, BTS), перш ніж вирішити навчатися на пілота. Існує три варіанти:

    1. Державне навчання: безкоштовне, але на нього важко потрапити. Воно проходить вНаціональній школі цивільної авіації (ENAC).
    2. Військовий шлях: ви можете бути завербовані трьома видами збройних сил (повітряними, сухопутними та морськими), або склавши конкурсний іспит після двох років підготовчих класів (ви станете кадровим офіцером), або одразу після закінчення бакалаврату (ви станете контрактником). Ви можете перейти в приватний сектор після 10 років служби.
    3. Приватний сектор: у Франції та за кордоном існує багато приватних шкіл пілотів. Ви також можете вибрати між двома типами навчання. Перший – це “кадетська” підготовка ; деякі авіакомпанії пропонують повністю або частково профінансувати ваш курс, а потім взяти вас на роботу. Air France є однією з них, і цей варіант також пропонується за кордоном. Другий – самостійне навчання. Самостійне навчання варіюється від авіакомпанії до авіакомпанії і є дуже дорогим. Однією з переваг є те, що ви можете розподілити своє навчання по модулях, якщо бажаєте.

І який би курс ви не обрали, пілот – це, перш за все, робота, яку ви любите.

Чим можна зайнятися в вільний час?

Незалежно від вашого віку, ви можете розпочати підготовку вже зараз, теоретичну та/або практичну.

З 13 років можна отримати свідоцтво про початкову авіаційну підготовку (Brevet d’initiation aéronautique, BIA), щоб ознайомитися з деякими авіаційними історіями та теоріями. У 15 років ви отримуєте свідоцтво базового пілота (Brevet de pilote de base), під час якого ви вчитеся керувати легким літаком. З 16 років ви можете отримати ліцензію приватного пілота (PPL). Це непрофесійна ліцензія, яка дозволяє підтвердити 45 годин нальоту в будь-якому аероклубі, а також отримати рейтинг SPE (одномоторний поршневий літак). Програма навчання на ліцензію приватного пілота також включає кілька годин тренувань на авіасимуляторі.

Нарешті, щоб виділитися, ви також можете пройти додаткові навчальні курси, наприклад, як офіцер з експлуатації або авіаційний технік.

Jet privé à la montagne
Копирайт изображения: Pixabay

Скільки заробляє пілот приватного літака?

Скільки заробляє пілот приватного літака? Пояснюємо:

Зарплата, яку ви заробляєте, буде залежати від авіакомпанії, яка вас працевлаштовує, а також від вашого досвіду і стажу. В авіакомпанії Air France-KLM заробітна плата становить від 4 000 до 11 000 євро на місяць для другого пілота і до 18 500 євро для капітана. Зарплата пілота в бізнес-авіації, як правило, вища, ніж у пілота комерційної авіації.