ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Які 10 трендів ділової авіації в Європі у 2021 році?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

20 000
доступних пристроїв

45 000
забезпечених рейсів

120 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

У кожній кризі створюються нові можливості. Це гасло для приватної авіації у 2020 році. Криза, спричинена COVID-19, зупинивши роботу комерційних авіакомпаній, залишила двері відкритими для бізнес-авіації.

Показники за літо 2020 року для приватної авіації близькі до показників за 2019 рік. За даними l’European Business Aviation Association (EBAA), влітку 2020 року на приватні літаки припадало 20% авіаперевезень. Для порівняння, за аналогічний період 2019 року на приватні рейси припадало 8% польотів у Європі.

Причин тому дві: по-перше, вкрай обмежена пропозиція з боку комерційної авіації. Згідно зі статтею, опублікованою в спеціалізованому блозі AEROBERNIE, комерційна авіація втратила 60% пасажирів у всьому світі.

На додаток до нинішньої кризи, приватна авіація також переживає серйозну трансформацію. Коронавірусна криза перевернула авіаційний світ з ніг на голову і, вочевидь, стала поштовхом до появи нових напрямків у діловій авіації. У поєднанні з новими технологіями та сучасними проблемами, такими як екологія, ця криза спричиняє революцію в тенденціях споживання приватних літаків.

Отже, завдяки досвіду наших авіаційних експертів, AEROAFFAIRES розкриває 10 трендів приватної авіації на 2021 рік.

1 – Салон бізнес-джета: захищене середовище для протидії поширенню коронавірусу

Приватна авіація має більш досконалі медичні протоколи, ніж державні рекомендації. Тому вона є гарантією безпеки для компаній. Оскільки кількість ділових поїздок зменшується, компанії вважають за краще забезпечити своїм співробітникам кращі умови для подорожей і уникнути будь-якого зараження.

Так, після кризи у сфері охорони здоров’я та європейських карантинних обмежень компанії все частіше подорожують приватними літаками. Для багатьох компаній це означає, що вони можуть гарантувати більшу безпеку для здоров’я своїх співробітників, які подорожують. Зараз мандрівники занепокоєні великими, завантаженими міжнародними аеропортами, такими як Roissy Charles de Gaulle в Парижі. Ці великі хаби, які об’єднують еклектичне населення, не заспокоюють мандрівників, які прагнуть уникати натовпів і жвавих місць, що сприяють поширенню вірусу.

2 – Зменшення пропускної спроможності комерційних авіаліній спонукає мандрівників звертатися до бізнес-авіації

Незважаючи на обмеження, багато мандрівників змушені подорожувати. Це як бізнесмени, так і приватні особи, яким доводиться подорожувати. Всі ці мандрівники є жертвами 60% падіння авіаперевезень комерційними авіалініями у 2020 році, як прогнозує Le Monde.

Незважаючи на падіння пропозиції, деякі мандрівники все ще змушені подорожувати. За оцінками IATA, до 2024 року комерційні авіалінії повернуться до нормального стану. Ділові мандрівники, які звикли літати бізнес-класом заради комфорту і зручності роботи, тепер звертаються до приватних літаків. Ці літаки посилюють переваги подорожей бізнес-класом.

3 – Зміни в моделях подорожей, спричинені дистанційною роботою, спонукають мандрівників звертатися до приватної авіації, щоб задовольнити свої потреби.

COVID19 нав’язав дистанційну роботу, як ніколи раніше. Поступово директори компаній почали працювати зі своїх других домівок. Ці другі домівки часто розташовані далеко від штаб-квартири компанії. Тому, коли керівництву потрібно туди дістатися, найпростіший спосіб – скористатися приватним літаком.

300 аеродромів, розкиданих по всій Франції, означають, що віддалене місце можна швидко з’єднати з великими містами. Якщо тенденція до дистанційної роботи збережеться, все більше бізнесменів будуть користуватися приватними літаками. До 2021 року вони використовуватимуть ці літаки для перельотів між штаб-квартирою компанії та своїм будинком відпочинку.

4 – Бронювання приватних літаків в останню хвилину через медичні обмеження та закриття кордонів

Багато людей не вітають різні обмеження. Багато хто хоче покинути країну якомога швидше.

Останній випадок датується тижнем 20 грудня 2020 року. Того тижня сайт Royaume-Uni оголосив про новий локдаун у зв’язку з появою різновиду COVID 19. Це оголошення викликало хвилю паніки. Побоюючись такого ж суворого закриття кордону, як у березні 2020 року, іноземні жителі Великої Британії робили все можливе, щоб повернутися додому.

Такі організації, як AEROAFFAIRES, помітили вибух запитів на репатріаціюatrвід Royaume-Uni.

5 – Зростання популярності літаків Very Lights Jets через збільшення кількості внутрішньоєвропейських маршрутів

Невеликі приватні літаки, такі як Honda Jet або Phenom 100 все частіше здаються в оренду. Якщо ці літаки користуються попитом, то не через їхній дизайн чи комфорт. Основна причина полягає в тому, що під час пандемії більшість рейсів є внутрішньоєвропейськими. Тож ця лінійка літаків, з середньою дальністю польоту 2 години, дозволяє забезпечити ефективне сполучення між європейськими країнами за дуже конкурентними тарифами, що іноді конкурують з ціною квитків у Classe Business.

При однаковій динаміці ефективності для пасажирів, ці приватні літаки є більш економічними, ніж літаки середнього класу, такі як Citation Longitude.

jet privé de luxe
Фотографія: HondaJet

6 – Екологічно відповідальні польоти завдяки новим екологічним ініціативам

Клієнти приватних літаків приділяють особливу увагу впливу своїх приватних перельотів на навколишнє середовище. Ця тенденція набирає обертів. Багато компаній хочуть отримати ефективність приватних літаків, але без погіршення екологічної ситуації.

Тому при бронюванні бізнес-перельотів компанії звертають увагу на споживання палива літаком, який вони хочуть зафрахтувати. Крім того, авіаційна галузь впроваджує ініціативи, спрямовані на компенсацію вуглецевого сліду приватних літаків. До таких ініціатив відносяться SkyCo2 створена компанією AEROAFFAIRES. Метою цієї програми є компенсація вуглецевого сліду польотів шляхом пожертвування певної суми з кожного польоту на програму відновлення лісів.

7 – Ділова авіація, сектор, що приваблює стартапи, які мають на меті зробити повітряний транспорт на 100% електричним до 2030 року

В авіаційному секторі з’явилися нові гравці – стартапи. Їх мета – піти слідами автомобільної та енергетичної галузей. Кінцевою метою цих невеликих структур є розробка нових повністю електричних систем двигунів.

До них відносяться jet privé Aliceце 100% електричний приватний літак. Запущений стартапом EViation, цей приватний літак має нульовий вуглецевий слід. Більше того, його споживання електроенергії дає явну перевагу: набагато нижчі експлуатаційні витрати. Вартість години польоту на борту цього футуристичного літака становитиме 200 євро. Цього достатньо, щоб зробити літаки Very Lights Jets ще доступнішими.

Alice private jet
Фотографія: Cessna Літак

8 – Виробники історичних літаків переходять до гібридних бізнес-джетів

За межами маленького світу стартапів багато історичних виробників літаків, таких як Embraer і Dassault Aviation, задають тон на авіаційному ринку, беручи екологічну відповідальність близько до серця. Серед них – Airbus, яка розробляє гібридний авіалайнер.

Також відомий виробник Gulfstream, який переробляє свої далекомагістральні приватні літаки з акцентом на зменшення вуглецевого сліду. Їхній наступний літак, G700, має двигуни, які споживають менше парафіну. Більше того, 30% палива літака виготовляється з біопалива. Це перший крок авіаційної галузі на шляху до екологізації. Вже досягнутий прогрес підтверджує, що тренд на екологічну відповідальність заданий на 2021 рік.

Не менш багатообіцяючим є прогрес Honeywell у сфері авіоніки для кабіни пілота. Розробник пілотажних приладів зараз розробляє системи, покликані зробити польоти більш екологічно чистими. Ці новітні прилади можуть оптимізувати параметри польоту, такі як висота і швидкість, щоб зменшити споживання палива. Ця новітня система авіоніки встановлена на борту Falcon 6x.

Falcon 6X
Фото: Dassault Авіація

9 – Нова клієнтська база: зміна потреб у приватній авіації

Типологія запитів на польоти приватних літаків повністю змінилася під час пандемії.

У бізнес-авіації значно скоротилася кількість групових та VIP-рейсів. До цієї безпрецедентної кризи більшість польотів приватних літаків були груповими рейсами для компаній. Або нерегулярні рейси для приватних осіб. Основним попитом на ці рейси були гнучкість, комфорт і швидкість, які пропонує приватний літак.

Зараз попит на перельоти спостерігається на дипломатичні рейси. Щоб дістатися до країн з обмеженим повітряним доступом, мандрівники звертаються до приватної авіації. Комерційна авіація припинила регулярні рейси до цих країн. Тож ці клієнти звертаються до бізнес-авіації не за літаком як таким. Вони шукають професійні команди авіаперевізників, які можуть доставити їх туди, куди вони захочуть.

Нарешті, бізнес-авіація також займається vols médicaux в рамках повітряних перевезень. З коронавірусом ці рейси стали регулярними для приватної авіації.

transport médical
Копирайт изображения Pixabay

10 – Розвиток авіаперевезень набирає обертів на морських перевезеннях

Згідно зі статтею, опублікованою в L’Usine Nouvelle, ціни на морські перевезення за останні місяці зросли в чотири рази через значне збільшення попиту. Зокрема, у зв’язку з імпортом медичного обладнання з Китаю до Європи.

Таке зростання цін не прискорює постачання з боку морських перевізників, тоді як клієнти в розпал кризи терміново потребують рішень. Тому, навіть якщо це означає, що доведеться платити більше, клієнти, які використовують фрахт, вважають за краще користуватися повітряним транспортом. fret aérien дозволяє перевозити товари з іншого кінця світу за один день за допомогою avions cargo. Цей бум авіаперевезень був особливо помітним у розпал кризи. Особливо в березні 2020 року, коли весь світ потребував масок та медичних засобів.

avion cargo
Фотографія: Pixabay

Наші авіаційні експерти до ваших послуг 24 години на добу, 7 днів на тиждень для організації вашого приватного польоту за телефоном +33 (0) 1 44 09 91 82. Не соромтеся відвідувати devis en ligne, щоб отримати оцінку вартості вашого приватного перельоту.