У Франції та Європі, коли ви бачите літак, що перетинає небо, це означає, що він виконує політ, який підпадає під дію правил громадського або приватного транспорту. Як це впливає на ваш політ на приватному літаку?
Згідно зістаттею L330-1 Кодексу цивільної авіації Франції, громадський транспорт (TP) або громадський пасажирський транспорт (TPP) – це маркетинг польотів на повітряних суднах для пасажирів.це рейси, за які пасажири платять, а компанії отримують прибуток. Як для fret de marchandises, так і для пасажирів, літак повинен бути сертифікований як громадський транспорт, щоб продавати рейси. Ця правова система забезпечує більшу безпеку для пасажирів.

Кодекс цивільної авіації не дає чіткого визначення приватного транспорту. У ньому зазначено, що ці два поняття транспорту протиставляються. Заборонено вимагати фінансову винагороду за політ приватного транспорту, в такому випадку він називається незаконним громадським транспортом (НГТ). Послуга авіаперевезення повинна бути запропонована безкоштовно або передбачати оплату лише витрат, пов’язаних з перельотом.
Як авіаброкер, AEROAFFAIRES пропонує перельоти тільки з авіакомпаніями, що працюють в режимі громадських пасажирських перевезень.
У цій статті наші авіаційні експерти пояснюють різницю між громадським і приватним транспортом, а також дають відповіді на найпоширеніші запитання щодо нелегальних пасажирських перевезень.
Сертифікація громадського транспорту: гарантована безпека

Сертифікат державного транспорту надається повітряним суднам, які експлуатуються державними або юридичними особами, що мають сертифікат експлуатанта (AOC).
Сертифікат експлуатанта (AOC) – це дозвіл, виданий авіакомпанії, що дозволяє їй здійснювати комерційні пасажирські перевезення за винагороду. Цей документ засвідчує здатність авіакомпанії гарантувати виконання польотів за найкращих умов безпеки.
Компетентний орган країни-члена видає цю ліцензію, яка діє по всій Європі. У Франції за видачу ліцензій на громадські перевезення відповідає Генеральний директорат цивільної авіації (DGAC). DGAC регулює доступ до цієї сертифікації.
Польоти на громадському транспорті: контрольовані правила безпеки
Бізнес-авіація підпорядковується тим же процедурам і стандартам безпеки, що і великі авіакомпанії, такі як American Airlines і Air France.
У всьому світі два органи відповідають за нагляд за безпекою цивільної авіації: Федеральне управління цивільної авіації (FAA) таЄвропейське агентство авіаційної безпеки (EASA).
Медичні огляди пілотів
Пілоти зобов’язані щороку проходити медичний огляд. Після 40 років – кожні шість місяців, тобто двічі на рік. З 65 років пілоти не можуть більше займатися своєю професією. Під час медичного огляду авіаційний лікар перевіряє загальний стан здоров’я. Пілоти також здають аналіз сечі, електрокардіограму, аналіз крові, легеневі функції, аудіограму, ЛОР-обстеження та перевірку зору. Якщо лікар не підтвердить відповідність критеріям, він може тимчасово або назавжди відкликати ліцензію пілота, залежно від виявленої аномалії.

Суворе технічне обслуговування літаків
Приватні літаки не можуть проходити технічне обслуговування в будь-якій структурі. Літаки повинні обслуговуватися в установі, схваленій їх виробником і компетентним органом країни, де вони базуютьсяatriculation. У Франції це DGAC. Залежно від використання, існує 4 рівні технічного обслуговування, від A до D. Рівні A і B відповідають літаку, який не має жодних аномалій. Технічне обслуговування проводиться до і після кожного польоту. Рівні C і D, з іншого боку, є більш ретельними і вимагають знерухомлення літака на довший період, щоб перевірити кожну деталь. Через певний час технічний персонал замінює деталі. Заміна деталей відбувається незалежно від їхнього стану.

Оцінка знань пілотів
Раз на рік пілоти проходять перевірку технічних знань на симуляторі. Ці тести під наглядом інструкторів призначені для перевірки знань пілота про навколишнє середовище. Питання, як правило, стосуються специфічних характеристик літаків, польотних ситуацій або конкретних аеропортів.

Страхування літаків і пасажирів
Авіакомпанії, які пропонує AEROAFFAIRES, страхують польоти. Залежно від типу літака, страховий поліс покриває суми від 10 до 500 мільйонів доларів США. Для того, щоб запропонувати найкращі гарантії своїм клієнтам, AEROAFFAIRES додає покриття у розмірі 20 мільйонів євро.

Покращені характеристики літаків для зльоту та посадки
Коли літак покидає завод, він має технічні навички, визначені його виробником, які, очевидно, є результатом численних випробувань і годин польоту.
З іншого боку, навички сертифікованих літаків громадського транспорту розвиваються. Не через технічні модифікації. Скоріше, це пов’язано з тим, що EASA знизила офіційні технічні вимоги до літаків громадського транспорту. Мета такого підходу – гарантувати дуже високий рівень безпеки.

Як частина цього підходу, літаки, сертифіковані для громадського транспорту, які ми пропонуємо, мають обмеження на посадку:
- Приватні літаки повинні мати можливість зупинитися в межах 60% довжини злітно-посадкової смуги аеродрому.
- Турбогвинтові літаки повинні мати можливість зупинитися в межах 70% довжини злітно-посадкової смуги аеродрому.
У разі поганої погоди або мокрої злітно-посадкової смуги ці межі збільшуються на 15% через зменшене зчеплення зі злітно-посадковою смугою.
Якщо літак не може приземлитися в межах цієї відстані, він не може отримати доступ до цього аеродрому на громадському транспорті. Маючи більше простору для маневру, турбогвинтові літаки мають доступ до більшої кількості аеродромів.
Наприклад, злітно-посадкова смуга Saint-Tropez la Môle доступна лише дляPilatus PC12на громадському транспорті та на Jet Mustang за сприятливих погодних умов, тоді як у приватному рейсі ви можете приземлитися наFalcon 7Xабо Phenom 300. Те саме стосується аеродромів Courchevel або Gstaad, які мають дуже короткі злітно-посадкові смуги.
Сертифікація приватного транспорту або приватні польоти без нагляду з боку Управління цивільної авіації
Ви отримуєте сертифікат приватного перевізника після того, як здасте іспит на отримання ліцензії приватного пілота (PPL). З цією ліцензією ви можете керувати літаком. Сертифікація приватного транспорту має свої переваги і недоліки. Приватний транспорт обмежує діяльність пілота, але також пропонує більше свободи.
Європа забороняє маркетинг польотів на приватному транспорті. Коли це відбувається, це називається “нелегальним громадським транспортом”. З іншого боку, як приватний перевізник, ви маєте право запросити свою сім’ю і друзів полетіти з вами.

Ви можете розділити вартість перельоту. У такому випадку це називається coavionnage. Існують платформи, які зв’язують між собою пілотів, літаки і пасажирів. Однак ці платформи не мають ні диспетчерської служби, ні громадського транспорту і не несуть відповідальності в разі аварії.
Рейси, що виконуються приватним транспортом або власниками приватних літаків, мають доступ до набагато більшої кількості злітно-посадкових смуг та аеродромів. Однак вам слід заздалегідь перевірити договір страхування, щоб бути впевненим у пропонованому покритті. Адже навіть якщо у вас є доступ до багатьох злітно-посадкових смуг, не всі вони можуть бути покриті вашим полісом.
Якщо ви хочете найняти літак та його екіпаж, є ряд моментів, які необхідно перевірити для власної безпеки. Зокрема, ви повинні переконатися, що організація, яка володіє приватним літаком, має AOC. І що її літаки сертифіковані для громадських перевезень. Ви можете побачити це за номером плану польоту (Tail Number), надісланим вашим брокером: авіакомпанії подають план польоту до Управління цивільної авіації із зазначенням типу виконуваного рейсу. На плані польоту є буква, яка вказує на тип польоту:
G: Авіація загального призначення (спортивна, ділова тощо)
S: Регулярні повітряні перевезення
N: Нерегулярні повітряні перевезення
M: Військові
X: Тип польоту, що не відповідає жодній з вищевказаних категорій
Якщо неавторизований авіаперевізник виконує рейс у режимі громадського транспорту, це є незаконним пасажирським перевезенням. У разі нещасного випадку пасажирам не будуть покриті ні медичні витрати, ні фінансова компенсація. Фактично, страховики автоматично обумовлюють універсальне застереження, яке дозволяє їм звільнитися від будь-якої фінансової відповідальності в разі аварії за участю “нелегального” перевізника.
Найпоширеніші запитання про перевезення нелегальних пасажирів
Наші авіаційні експерти можуть пролити світло на питання, які нам часто задають про перевезення шахрайських пасажирів. На жаль, багато людей користуються високими цінами на оренду приватних літаків. Для цього вони пропонують послуги, які здаються законними і недорогими. Насправді ж ці послуги є незаконними.
Ці питання виникають в контексті легального польоту:
Наші авіаційні експерти до ваших послуг 24/7 для вашого приватного польоту за телефоном +33 (0) 1 44 09 91 82. Не соромтеся завітати на наш сайт devis en ligne щоб отримати оцінку вартості вашого приватного польоту.
Потрібен прорахунок вартості?
Що відрізняє якість обслуговування в діловій авіації?
Якість послуг ділової авіації відрізняється високими стандартами безпеки, більшою гнучкістю розкладу польотів, більшим комфортом, ніж у комерційних авіаліній, та індивідуальним обслуговуванням клієнтів.
Як підтримуються стандарти безпеки в діловій авіації?
Стандарти безпеки в діловій авіації підтримуються завдяки регулярним перевіркам літаків, професійним і досвідченим льотним екіпажам, суворим протоколам безпеки і безперервному навчанню членів екіпажу.
Як бізнес-авіація пропонує персоналізований сервіс для клієнтів?
Бізнес-авіація пропонує персоналізований сервіс для клієнтів, дозволяючи їм налаштувати свій досвід подорожі, пропонуючи консьєрж-сервіс для бронювання готелів і автомобілів, забезпечуючи приватний автомобільний трансфер в аеропорт і пропонуючи персоналізовану послугу з перевезення багажу. Члени екіпажу також навчені надавати пасажирам уважне та персоналізоване обслуговування.
Хто забезпечує страхування?
При перельоті на приватному чартерному літаку відповідальність за забезпечення страхування польоту несе компанія.
Яка організація відповідає за технічне обслуговування літака?
Технічне обслуговування повітряного судна повинно здійснюватися в установі, схваленій виробником і DGAC.
Чи можу я керувати літаком, якщо у мене є ліцензія пілота?
Коли ви наймаєте приватний літак, ніхто не має права керувати літаком, окрім пілота, який виконує рейс.
Хто оплачує паркування, паливо та інші витрати?
Всі витрати включені в остаточну вартість польоту. Єдині витрати, які можуть бути стягнуті з вас, – це витрати на антикригову обробку літака в разі мінусової температури, на розсуд капітана рейсу. Після оплати перельоту з вас не може бути стягнуто плату за паливо або паркування.
Як я можу оплатити свій рейс?
Готівкові платежі не приймаються. Дозволені лише банківські перекази та оплата кредитною карткою.
Чи можна забронювати тільки одне місце на борту приватного літака?
Коли ви орендуєте приватний літак, ви орендуєте його повністю. Брокер або компанія не може стягувати з вас плату за одне місце на борту бізнес-джета. Коли таке трапляється, це називається замаскованим пасажирським перевезенням. Це незаконно.
Як здійснюється прикордонний контроль на приватних літаках?
Коли ви подорожуєте на приватному літаку за кордон, ви не обходите прикордонний контроль. У Франції, якщо ви хочете перетнути кордон на приватному літаку, ви повинні злетіти з аеродрому з пунктом перетину кордону (PPF). Якщо вас попросять злетіти з аеродрому, який не має PPF для польоту за кордон, це означає, що ви перевозите нелегальних пасажирів. Літаючі митники відвідують PPF випадковим чином.
Хто перевіряє, чи погодні умови придатні для польоту?
Диспетчерська вишка, де пілоти відповідають за перевірку погодних умов.
Як я можу бути впевнений, що літак відповідає сучасним стандартам безпеки?
Коли літак сертифікований як громадський транспорт, застосовуються стандарти безпеки. Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) відповідає за перевірку літаків, сертифікованих для громадських перевезень.