ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Польоти приватними літаками: які адміністративні формальності?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

20 000
доступних пристроїв

45 000
забезпечених рейсів

120 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Ви хочете полетіти на приватному літаку для сімейного, VIP, ділового, медичного перельоту або навіть для репатріації тіла коханої людини? Це все можливо, але є кілька адміністративних формальностей, яких вам потрібно буде дотриматися .AEROAFFAIRES розглядає найпоширеніші адміністративні формальності, пов’язані з польотами на приватному літаку.

Адміністративні формальності для VIP-перельоту:

Адміністративні формальності для рейсу vol en jet privé необхідні для забезпечення безпеки, дотримання чинних законів і правил, а також для полегшення подорожі пасажирів. Нижче наведено основні адміністративні формальності, які необхідно виконати.

Стандартні формальності

  • Перевірка особи пасажирів: кожен пасажир повинен пред’явити дійсний документ, що посвідчує особу (паспорт, посвідчення особи тощо), щоб забезпечити безпеку польоту. Вам потрібно буде надати адресу для виставлення рахунку та копії паспортів усіх пасажирів. Крім того, вам потрібно буде повідомити команду AEROAFFAIRES про кількість вашого багажу, щоб вони могли підібрати відповідний літак. Нарешті, ви підпишете договір і за 24 години до вильоту отримаєте план польоту для вашої подорожі.
  • Митна декларація: якщо рейс перетинає кордони, необхідно задекларувати товари, що перевозяться, з метою дотримання чинного митного законодавства.
  • Декларація списку пасажирів: ця формальність полегшує процедури в’їзду та виїзду і гарантує безпеку пасажирів.
  • Бронювання та підтвердження місць зльоту та посадки: це гарантує, що злітно-посадочні смуги та інфраструктура аеропорту будуть доступні для рейсу.
  • Перевірка відповідності літака : перед польотом літак має бути перевірений на відповідність стандартам безпеки та льотної придатності.

Адміністративні формальності для польоту на приватному літаку з домашнім улюбленцем:

Під час приватної подорожі літаком можна voyager avec son animal de compagnie на борту повітряного судна. Ось кілька формальностей, які все одно будуть необхідні для забезпечення безперешкодного перельоту.

  • Подорож по Європі :
    • паспорт собаки та копія щеплень
    • Авіакомпанії виставляють рахунки за перевезення собак відповідно до їх ваги (-8 тис. 500 євро за собаку) Собаки вагою понад 8 кг приймаються не всіма авіакомпаніями
  • За межами Європи:
    • Великобританія Переконайтеся, що аеропорти Великобританії мають право приймати собак – необхідні спеціальні щеплення

Особливі випадки:

Для певних напрямків, таких як London Biggin hill airport ви повинні надати певні документи на тварину, затверджені DEFRA, і дотримуватися різних правил ввезення PETS (схема перевезення домашніх тварин ):

  • Мати мікрочіп, що ідентифікує тварину.
  • Мати паспорт тварини або, де це можливо, офіційне ветеринарне свідоцтво для країн, де немає паспорта тварини.
  • Мати актуальне щеплення від сказу.
  • Існують також інші тести для тварин з країн, що не входять до ЄС
  • Застосувати протипаразитарну обробку щонайменше за 5 днів до подорожі (і більше ніж за 24 години до вильоту).
  • Авіаперевізник повинен мати попередній дозвіл DEFRA на використання сервісу Skypets.
  • Авіакомпанія повинна бути проінформована і отримати всі документи, що стосуються тварин, щонайменше за 24 години до прибуття тварини.
  • Мати при собі AHC (ветеринарне свідоцтво).

Адміністративні формальності для польоту на приватному літаку з вогнепальною зброєю:

Які умови перевезення вогнепальної зброї на приватному літаку?

Умови перевезення arme à feu à bord d’un jet privé є наступними:

  • Вогнепальна зброя та боєприпаси повинні бути розміщені в багажному відділенні літака.
  • На момент посадки в літак зброя повинна бути повністю розряджена і не містити набоїв.
  • Боєприпаси повинні бути поміщені в надійну коробку.
  • Вогнепальна зброя повинна бути поміщена в жорсткі, закриті коробки. Це необхідно для забезпечення безпеки на борту. Безпечний ящик не можна відкривати в разі турбулентності, руху або удару в трюмі.

Які правила застосовуються до подорожей приватним літаком зі зброєю?

Європейські правила передбачають, що пасажири, які бажають transporter des armes en avion, виконати низку формальностей і зобов’язань, які дозволять їм подорожувати приватним літаком. Ось деяка інформація про ваші зобов’язання:

  • Під час бронювання рейсу повідомте команду AROAFFAIRES про свої плани щодо перевезення однієї або декількох одиниць вогнепальної зброї на борту літака. Це дозволить нашій команді проінформувати термінал вильоту та прильоту.
  • Ви не можете перевозити більше 5 кг боєприпасів на борту літака. Тому плануйте заздалегідь, щоб уникнути вилучення частини вашого вантажу.
  • Категорично забороняється перевозити вогнепальну зброю в особистій валізі. Ваша зброя (пістолет, гвинтівка і т.д.) повинна знаходитися в спеціальній коробці, позначеній назвою зброї.
  • Пасажир, який має при собі зброю, повинен пред’явити ліцензію або дозвіл на її носіння.
  • Якщо ви плануєте подорожувати за кордон, вам також потрібно буде виконати ряд формальностей, щоб переконатися, що перевезення зброї дозволено після прибуття в іноземну країну.

Вам знадобляться такі документи

  • європейські документи на зброю та паспорт
  • посвідчення власника зброї.

Далі команда AEROAFFAIRES може перевірити, чи має авіакомпанія дозвіл на перевезення вогнепальної зброї, яка вважається спортивною (різні рівні категорії залежно від виду зброї)

Адміністративні формальності для групових рейсів:

Коли ви запитуєте оренду літака на сайті vol de groupe, команді AEROAFFAIRES знадобиться наступна інформація:

  • Кількість пасажирів
  • Кількість місць багажу
  • Пункт прибуття та відправлення
  • Тип необхідного обслуговування (розкішний або практичний)
  • Ваш бюджет

Адміністративні формальності для медичного рейсу

Нещасний випадок? Хвороба в чужій країні? Якщо запропонована перша допомога або якість лікування не є оптимальною чи доступною, бажано терміново вирушити до медичного закладу або до країни походження. Щоб якнайшвидше отримати найкращу медичну допомогу, рекомендується використовувати авіаперельоти. На сайті AEROAFFAIRES, завдяки нашій розгалуженій мережі приватних літаків і вертольотів, ми можемо організувати для вас медичний рейс air ambulance, який є безпечним і адаптованим до будь-якої ситуації.

Ось документи, які будуть потрібні для цього типу польоту приватним літаком:

  • Дані лікаря, який відповідає за пацієнта
  • Дані лікаря лікарні, в яку направляється пацієнт
  • Первинний медичний звіт та медична карта пацієнта
  • лист про звільнення від відповідальності за авіаперевезення: звільняє AEROAFFAIRES від будь-якої відповідальності в разі виникнення проблем на борту літака під час транспортування.

Адміністративні формальності для репатріаціїatr:

Цей вид послуг є рідкісним, але деякі сім’ї звертаються до AEROAFFAIRES для репатріації тіла близької людини. Зверніть увагу, що в цій конкретній ситуації є кілька особливостей на додаток до звичайної процедури.

Ось список документів, які ми вимагаємо для такого типу перельоту:

  • Авіанакладнана труну: авіанакладна – це документ, який використовується в авіаперевезеннях. У ній перераховані: деталі вантажу, включаючи інформацію про відправника, одержувача, характер вантажу, кількість, вагу і габарити, а також умови перевезення. При перевезенні труни також необхідно мати сертифікат про закриття труни.
  • Назва та адреса компанії, відповідальної за труну під час відправлення та прибуття
  • Розмір і вага труни
  • Повний файл труни
  • Свідоцтво про смерть
  • Свідоцтво про смерть
  • Дозвіл на закриття труни
  • Перепустка в морг
  • Дозвіл на перевезення
  • Документ, що посвідчує особу померлого
  • Митне оформлення
  • Заява на проїзд похоронного автомобіля по асфальту.

Адміністративні формальності для вантажного рейсу

Для запитів на вантажні рейси, також відомих як fret aérien, команді, відповідальній за чартер, знадобиться наступна інформація для того, щоб кваліфікувати запит:

  • Характер вантажу (небезпечні продукти, дорогоцінні матеріали, рефрижератори, живі тварини)
  • Знати точний пункт призначення (щоб скоригувати аеропорт, якщо це необхідно)
  • Знати вагу, упаковку (палета/коробка/насип) і розміри

З AEROAFFAIRES адміністративні формальності для вашої приватної подорожі стають простими.

Довірте свою приватну або ділову поїздку AEROAFFAIRES. Наша команда експертів з авіаперевезень подбає про всі адміністративні формальності за вас. Тож ви можете вирушати в дорогу зі спокійною душею. Запросіть персоналізовану пропозицію без зобов’язань. Наші авіаційні експерти до ваших послуг 24/7 за телефоном +33 (0) 1 44 09 91 82 або електронною поштою: charter@aeroaffaires.com. Ви також можете заповнити нашу форму devis en ligne і отримати відповідь протягом двох годин.