Цієї зими летіти на найкрасивіші гірськолижні курорти з AEROAFFAIRES
Неопераційна освітня стаття, призначена для клієнтів, асистентів керівників та менеджерів з туризму. Інформація, наведена нижче, базується на публічній інформації (сторінки аеропортів, координаторів, FBO). Оперативне планування є виключною відповідальністю оператора AOC та місцевого хендлера.
Європейська зима концентрує подорожі в Альпи, Доломітові Альпи та Піренеї. У період між Різдвом, Новим роком, лютневими святами і довгими вихідними попит на деякі аеропорти, розташовані “найближче до гірськолижних трас”, різко зростає. Цей сезонний пік тисне на можливості паркування літаків, швидко насичує слоти, погодні умови можуть бути нестабільними, а час роботи аеропортів часто коротший, ніж влітку.
Подорожуючи приватним літаком, ви можете контролювати свій розклад і свої пересадки, за умови, що ви ефективно передбачите особливості зимового сезону: виберете правильний аеропорт, зарезервуєте необхідні слоти, забезпечите наявність засобів проти обмерзання і скоординуєте трансфер, будь то вертоліт або автомобільний транспорт.
У AEROAFFAIRES ми розробляємо безперебійний і безпечний маршрут для кожного клієнта: основний аеропорт і запасний варіант, ідеально синхронізовані трансфери і альтернативний план дій у разі негоди. Мета: гарантувати, що ви прибудете на курорт в найкращих можливих умовах, навіть посеред альпійської зими.
Гірські аеропорти часто обмежені видимістю, а іноді працюють лише від сходу до заходу сонця.
Слоти або PPR (попередні дозволи) залежать від періоду та місцевості.
Операції з антикригової обробки можуть призвести до затримок і додаткових витрат: найкраще планувати їх заздалегідь.
1) Розуміння зимових аеропортів для польоту приватного літака з AEROAFFAIRES
Категорії аеропортів для польотів приватних літаків на гірськолижні курорти
Гірські аеропорти: розташовані якомога ближче до гірськолижних курортів, пропонують прямий доступ, але мають обмежені ресурси (парковка, розклад, погода). Їх використання обмежене від сходу до заходу сонця, залежно від умов видимості.
Приклади: Сьон (приймає приватні літаки, але за умови видимості та погодних умов), Самедан, Больцано, Шамбері, Ансі та Аннемасс.
Всепогодні регіональні аеропорти: трохи далі, але з більш розвиненою інфраструктурою: митними службами, високоефективним антикриговим покриттям, просторими автостоянками і повним навігаційним обладнанням.
Приклади: Женева, Цюріх.
Великі альтернативні аеропорти: міжнародні хаби з подовженими годинами роботи, ідеальні як запасний варіант на випадок поганої погоди або насиченості гірської місцевості.
Приклади: Міланський аеропорт Мальпенса, Барселона.
Типові зимові обмеження для ділової авіації
- Кількість місцьдляпаркування: часто зменшується у вихідні дні; може знадобитися передислокація.
- Годинироботи: деякі високогірні аеропорти працюють тільки між сходом і заходом сонця, оскільки видимість є необхідною умовою для всіх операцій.
- Слоти і попередні дозволи (PPR): необхідні для подолання піків активності під час зимових свят.
- Погода: параметри видимості, долинний вітер і мінусові температури можуть затримати виконання операцій і вимагати видалення льоду перед вильотом.
- Митниця: на деяких аеродромах не завжди здійснюється імміграційний або прикордонний контроль, тому необхідно заздалегідь координувати свої дії.
2) Типи літаків і сертифікація (громадський пасажирський транспорт)
Вибір повітряного судна залежить не тільки від відстані та необхідної місткості, але й від умов експлуатації: громадський пасажирський транспорт (ГПТ) або приватне використання. AEROAFFAIRES обирає тільки сертифікованих AOC операторів, щоб гарантувати дотримання законодавства, ретельне технічне обслуговування та захист пасажирів.
- Турбогвинтові літаки, сертифіковані AOC (Air Transport Certificate): деякі турбогвинтові літаки, такі як TP600 або Vulcanair P68, можуть отримувати доступ до аеродромів спеціальних висот, таких як Куршевель (LFLJ), за умови кваліфікації злітно-посадкової смуги та умов видимості (тільки денний VFR).
- Pilatus PC-12: високопродуктивний, універсальний турбогвинтовий літак під тиском, ідеально підходить для коротких аеродромів або аеродромів з обмеженим доступом, таких як Сьон (LSGS), Больцано (LIPB ) або Шамбері (LFLB). Широко використовується взимку завдяки своїй здатності поєднувати автономність, комфорт і експлуатаційну гнучкість.
- Легкі та середні літаки: доступні в регіональних всепогодних аеропортах, таких як Женева, Цюріх, Шамбері або Берн, але за умови видимості та адаптованих процедур IFR.
- Далекомагістральні: надавайте перевагу альтернативним хабам (Мілан Мальпенса, Барселона, Цюріх), що пропонують довгі злітно-посадкові смуги, подовжені розклади та комплексні послуги (митне оформлення, боротьба з обледенінням, технічне обслуговування).
Примітка: на літаки, що виконують рейси громадського транспорту, поширюються суворі правила погодних обмежень, зокрема
- денні польоти тільки над гірською місцевістю;
- мінімальні умови видимості для зльоту та посадки;
- обов’язкове видалення льоду перед вильотом відповідно до протоколу виробника;
- спеціальна кваліфікація пілотів для аеродромів (наприклад, Куршевель, Межев).
3) Як вибрати аеропорт за допомогою AEROAFFAIRES: метод 7 критеріїв
- Близькість або необмежений аеропорт?
Заощадження тридцяти хвилин на дорозі може коштувати гнучкості, якщо обраний вами аеропорт має значні обмеження (слоти, погодні умови). - Фактичний час
Розрізняйте теоретичні розклади і слоти, які можуть бути використані в залежності від тривалості світлового дня або місцевих обмежень. - Митниця
Перевірте наявність контролю (Шенгенська зона, Великобританія, Швейцарія) і терміни повідомлення. - Часові інтервали та дозволи
Плануйте заздалегідь, щоб отримати корисний часовий проміжок: приїжджайте до заселення в шале, від’їжджайте після закінчення вашого перебування. - Розморожування
Майте на увазі час очікування і потенційні витрати; з самого початку передбачте певний запас. AEROAFFAIRES також може запропонувати спеціальну страховку для покриття витрат на розморожування, якщо це можливо. - Паркування
Вибирайте між паркуванням на місці або переміщенням літака; це вплине на вартість і пунктуальність зворотної подорожі. - Трансфери навколо вашого приватного рейсу
Порівняйте маршрути на вертольоті (швидше, але залежить від погоди) і на автотранспорті (надійніше). AEROAFFAIRES завжди рекомендує два варіанти, щоб забезпечити безперервність вашої подорожі.
Підхід AEROAFFAIRES: кожен аеропорт оцінюється за цими критеріями, щоб запропонувати основний і альтернативний маршрут, з реалістичним розкладом і скоординованим трансфером на ваш гірськолижний курорт на приватному літаку.
4) Підготовка до перельоту на гірськолижні курорти приватним літаком: розклад з AEROAFFAIRES (за 6-4 тижні до перельоту)
- Від6 до 4 тижнів: підтвердження дат, попередній вибір аеропортів, запити на слоти і парковки, попереднє бронювання трансферів (вертоліт або дорога), перші пропозиції літаків.
- Т-3 тижні: підтвердження літаків і слотів, перевірка наземного обслуговування, визначення побажань до салону (харчування, сидіння, потреби дітей або домашніх тварин), перевірка проїзних документів.
- Т-2 тижні: підтвердження трансферів, коригування розкладу відповідно до розкладу свят, створення плану Б (запасного наземного або автомобільного трансферу).
- Т-1 тиждень: перевірка прогнозу погоди, оцінка ризику обледеніння, коригування часових резервів.
- D-1 / день вильоту: перевірка нотаток, остаточна перевірка слотів і трансферів, інформація про пасажирів, час прибуття в термінал бізнес-авіації.
5) Часті запитання про гірськолижні курорти на приватному літаку
Який аеропорт найзручніший для мого курорту?
Той, що поєднує близькість і надійність. Всепогодний регіональний аеропорт, розташований трохи далі, може врятувати ваш графік, якщо погода погіршиться.
Чи можу я приземлитися в Куршевелі на реактивному літаку?
АеродромКуршевеля зарезервований для легких літаків, спеціально дозволених для цього типу місцевості. Для громадських пасажирських перевезень тут можуть працювати лише певні турбогвинтові літаки, такі як P68 або TP600, за умови достатньої видимості та певної кваліфікації пілота.
Реактивні літаки, з іншого боку, приземляються в найближчих аеропортах – Шамбері, Гренобля, Ансі або Ліона – перед тим, як перебратися в Куршевель вертольотом або дорогою.
Чи приймає аеропорт Самедан (Санкт-Моріц) всі літаки?
Прийом залежить від типу літака та погодних умов. Альтернативні варіанти: Цюріх або Мілан, потім пересадка в Санкт-Моріц.
Чи систематично проводиться антикригова обробка?
Ні, але в холодну погоду це звичайна практика. Ця операція збільшує час перебування на землі і призводить до додаткових витрат. На AEROAFFAIRES ми можемо запропонувати страхування від обмерзання, щоб покрити всі або частину цих непередбачуваних витрат і забезпечити безтурботну зимову подорож без несподіванок.
Коли бронювати?
Якомога раніше: слоти та паркування є ключовим фактором для пікових субот.
6) Гіди AEROAFFAIRES: трансфери з аеропорту та гірськолижного курорту на приватному літаку
Зазначений час залежить від трафіку та погодних умов. Вертолітні польоти можливі лише вдень.
Франція – Les 3 Vallées: Куршевель, Мерібель, Валь Торанс
- Рекомендовані аеропорти: Шамбері, Гренобль, Ансі, Ліон.
- Особливість: у Куршевелі є аеродром, зарезервований для легкої авіації.
- Трансфер: вертоліт 20-35 хв або дорога від 1 год 30 хв до 2 год 30 хв.
- Пікові періоди: Різдво, Новий рік, лютневі свята.
Франція – Еспейс Кіллі: Валь д’Ізер, Тінь
- Аеропорти: Шамбері, Гренобль, Ансі, Ліон.
- Трансфер: вертоліт залежно від погоди; 2-3 години їзди.
- Альтернатива: Ліон для тих, хто запізнюється.
Франція – відпочинок на Монблані: Межев, Сен-Жерве, Шамоні
- Аеропорти: Женева, Ансі, Шамбері.
- Трансфер: гелікоптером або автотранспортом 1-2 год.
- Порада: виділіть трохи часу в суботу після обіду (трафік в долині).
Швейцарія – Верб’є та 4 долини
- Аеропорти: Сьон, Женева.
- Трансфер: швидкісний вертоліт до Верб’є або 1-2 години дорогою.
- Зверніть увагу: у Сьоні обмежена кількість місць для паркування у високий сезон.
Швейцарія – Церматт
- Аеропорти: Сьон, Женева.
- Особливість: пішохідний курорт; останній відрізок через Täsch (поїзд або електротаксі).
- Трансфер: вертоліт, за сприятливих погодних умов, або автомобільний та залізничнийтранспорт.
Швейцарія – Санкт-Моріц / Енгадін
- Аеропорти: Енгадін Самедан або Цюріх.
- Трансфер: вертоліт 10-20 хв, можливий мальовничий маршрут.
Швейцарія – Гштаад
- Аеропорти: Берн, Сьон, Женева.
- Трансфер: гелікоптером або автотранспортом.
Австрія – Кітцбюель та Тіроль
- Аеропорти: Інсбрук, Зальцбург, Мюнхен.
- Трансфер: гелікоптером або автотранспортом 1-2 години.
- Порада: Мюнхен залишається найбезпечнішим варіантом на випадок поганої погоди.
Австрія – Арльберг: Санкт-Антон, Лех, Цюрс
- Аеропорти: Інсбрук, Цюріх, Фрідріхсхафен.
- Трансфер: автомобільний або гелікоптер, залежно від умов.
Італія – Кортіна-д’Ампеццо (Доломітові Альпи)
- Аеропорти: Больцано, Венеція, Тревізо.
- Трансфери: вертоліт (день) або панорамний автомобільний.
Італія – Валь Гардена / Альта Бадія
- Аеропорти: Больцано, Інсбрук, Венеція.
- Трансфери: автомобільний або вертоліт в залежності від погоди.
Італія – Мадонна-ді-Кампіліо
- Аеропорти: Верона, Мілан Лінате, Больцано.
- Трансфер: 2-3 год дорогою, можливий гелікоптер протягом дня.
Іспанія / Андорра – Бакейра-Берет
- Аеропорти: Барселона, Тулуза.
- Трансфер: гелікоптером 45-60 хв або автотранспортом 2-3 год.
- Альтернативні варіанти: Перпіньян, Жирона.
Франція – Альп д’Юез, Ле Дез Альп, Сер-Шевальє
- Аеропорти: Гренобль, Шамбері, Ліон.
- Трансфер: дорога 1 год. 30 хв. – 2 год. 30 хв. або гелікоптер залежно від погоди.
Швейцарія – Кран-Монтана / Саас-Фе
- Аеропорти: Сьон, Женева.
- Трансфер: автомобіль або вертоліт; враховуйте додатковий час по суботах.
7) Трансфер до гірськолижних курортів на приватному літаку: гелікоптером, автотранспортом чи залізницею?
Вертоліт
- +Швидше на останньому етапі, вражаючі краєвиди, відчуття “схилу”.
– Залежить від тривалості дня та погодних умов; об’ємний багаж обмежений; наявність вільних місць слід передбачити.
Автомобільний (повнопривідні автомобілі, мікроавтобуси)
- +Придатний для більшості умов, можливість перевезення багажу/лиж, доставка від дверей до дверей.
– По суботах рух в долині; візьміть з собою зимові шини/ланцюги (під контролем постачальника послуг).
Залізницею (Церматт через Täsch)
- +Передбачуваний, практичний на пішохідних станціях.
– Потребує логістики пересадок.
Рекомендація AEROAFFAIRES: забронюйте і вертолітний, і автомобільний трансфер як план Б, а потім вирішуйте напередодні в залежності від погоди.



8) Бюджет подорожі на гірськолижні курорти на приватному літаку: змінні, які слід передбачити
Фактори, пов’язані з польотом
- Тип літака: від турбогвинтового (2-4 пасажири) до далекомагістрального (10-14+ пасажирів).
- Тривалість польоту і зміна місцезнаходження: зміна місцезнаходження може запропонувати кращий розклад, але за вищу ціну.
- Вибір аеропорту: збори за посадку, паркування, наземне обслуговування.
- Антикригова обробка: залежить від погоди, типу літака і кількості використаної рідини.
Наземні фактори
- Трансфер: вертоліт (за наявності) або автомобільний (адаптовані транспортні засоби найвищого класу).
- Непікові години: скоротіть час очікування, щоб оптимізувати витрати.
Поради AEROAFFAIRES щодо контролю вашого бюджету
- Передбачайте слоти, щоб уникнути нав’язаних розкладів.
- Обирайте всепогодний аеропорт, якщо у вас щільний графік.
- Групуйте пасажирів разом, щоб оптимізувати місткість.
- Передбачте додатковий запас на виліт, якщо існує висока ймовірність обледеніння.
9) На борту з AEROAFFAIRES: керування багажем, дітьми та домашніми тваринами під час польоту приватним літаком на гірськолижні курорти
- Лижі та сноуборди: вкажіть розміри заздалегідь, щоб вибрати літак з відповідним багажником, будь то вертоліт або приватний літак.
- Гірське спорядження: передбачте чохли для шоломів, черевиків і дитячих колясок; збалансуйте вагу.
- Діти: адаптовані сидіння, спеціальне харчування, зручний розклад.
- Домашні тварини: приймаються на багатьох літаках за умови наявності відповідних документів (щеплення, мікрочіп, ветеринарне свідоцтво).
- Харчуванняв польоті: гарячі напої, меню “après-ski”, харчування, адаптоване для пасажирів із запізненням.
- Зв’язок: кілька літаків мають Wi-Fi; вкажіть ваші вимоги для правильного вибору літака.
10) Порівняльна таблиця зимових аеропортів Європи для перельотів на гірськолижні курорти приватними літаками з AEROAFFAIRES
Аеропорт | Близькість до курортів | Слоти/PPR | Зимовий розклад (загальний) | Антиобледеніння | Митниця | FBO / Обробка | Альтернативні варіанти поблизу | Трансфери |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Шамбері | 3 долини, Валь д’Ізер / Тінь | Залежно від періоду | Подовжений день, варіації на вихідні | Так | Залежно від рейсу | Так | Ліон, Гренобль | Вертоліт 20-35 хв / дорога 1год30-2год30 |
Гренобль | 3 Долини, Уазани | Залежно від сезону | День | Так | Залежно від рейсу | Так | Ліон, Шамбері | Вертоліт 20-35 хв / дорога 1год45-2год30 |
Ансі | Аравіс, доступ до Північних Альп | Іноді | Переважно вдень | Можливо | Залежно від рейсу | Так | Женева, Шамбері | Вертоліт 15-25 хв / дорога 1год30-2год30 |
Ліон | Широкий доступ до Альп | Менш обмежений | Розширений | Так | Так | Так | Гренобль, Шамбері | Вертоліт 30-45 хв / дорога 2-3 год |
Женева | Шамоні, Межев, Верб’є | Залежно від сезону | Розширений | Так | Так | Так | Ансі, Сьон | Вертоліт 15-30 хв / дорога 1-2 год |
Сьон | Вербье, Кран-Монтана, Церматт | Залежно від сезону | День | Можливо | Залежно від рейсу | Так | Женева, Берн | Вертоліт 10-25 хв / дорога 1-2 год |
Енгадін (Самедан) | Санкт-Моріц | Залежно від умов | День | Можливо | Залежно від рейсу | Так | Цюріх, Мілан | Вертоліт 10-20 хв / дорога 1-2 год |
Цюріх | Східні Альпи (надійний план Б) | Немає GA | Розширений | Так | Так | Так | Базель, Фрідріхсхафен | Вертоліт 20-40 хв / дорога 2-3 год |
Інсбрук | Тіроль, Кітцбюель | Залежно від періоду | Подовжений день | Так | Так (залежно від періоду) | Так | Мюнхен, Зальцбург | Вертоліт 10-25 хв / дорога 1-2 год |
Мюнхен | Баварські Альпи, Тіроль | Немає GA | Дуже великий | Так | Так | Так | Інсбрук, Зальцбург | Вертоліт 20-40 хв / дорога 1-2 год |
Больцано | Доломітові Альпи, Кортіна | Залежно від сезону | День | Можливо | Залежно від рейсу | Так | Венеція, Тревізо | Вертоліт 15-30 хв / дорога 1-3 год |
Венеція | Доломітові Альпи (план Б) | Менш обмежений | Розширений | Так | Так | Так | Тревізо, Верона | Вертоліт 30-45 хв / дорога 2-3 год |
Барселона | Андорра (план Б) | Немає GA | Розширений | Так | Так | Так | Тулуза | Вертоліт 45-60 хв / дорога 2-3 год |
Тулуза | Андорра, Піренеї | Немає GA | Розширений | Так | Так | Так | Барселона | Вертоліт 45-60 хв / дорога 2-3 год |

Вам потрібна оцінка вартості?