Bell 429: вступ
Bell 429: надійний двомоторний вертоліт, розроблений для задоволення найвибагливіших вимог
У традиціях професійних вертольотів, розроблених компанією Bell, цей Bell 429 вирізняється точністю інженерії та великою універсальністю. Легкий двомоторний гелікоптер розроблений для польотів як у щільних міських районах, так і в ізольованому середовищі, а його прилади відкалібровані для польотів за правилами IFR.
Простора кабіна, широкі двері та інтуїтивно зрозуміла система авіоніки роблять його популярним вибором серед пілотів і пілотів усіх типів transports privésі services médicaux d’urgenceі державних органів.
Так само, як Bell 407 як і Bell 505, 429-й продовжує традиції надійності та технічної досконалості бренду, приділяючи особливу увагу комфорту пасажирів та гнучкості роботи екіпажу.
Вам потрібна орієнтовна ціна?
Запит кошторисуКомерційні характеристики Bell 429
Літак Bell 429 був розроблений для складних операцій: перевезення VIP-персон, медичних рейсів або урядових місій. Завдяки великій дальності польоту, модульній кабіні та опціональному висувному шасі, він може адаптуватися до різноманітних умов, навіть якщо працює в обмежених умовах.
Завдяки стабільній крейсерській швидкості він може швидко дістатися до міських вертолітних майданчиків, яхт або виноградників.
Інтер’єр можна налаштувати за допомогою клубних сидінь для створення затишної атмосфери.
Розроблений для виконання складних місій, літак Bell 429 пропонує рідкісне поєднання високих технічних характеристик, комфорту в салоні та експлуатаційної адаптивності. Завдяки двом двигунам Pratt & Whitney та системі авіоніки BasiX-Pro™ (2-го покоління) він відповідає найсуворішим стандартам польотів за правилами IFR, складних заходжень на посадку та безпеки на борту.
Його салон об ‘ємом 5,78 м³ повністю модульний: VIP-версія з клубними кріслами, конфігурація MEDEVAC з ношами або спеціальна компоновка для інституційних перевезень. Двостулкові двері, великий вантажний відсік і прямий доступ полегшують експлуатацію навіть в екстрених ситуаціях. У версії Designer Series внутрішнє оздоблення може бути налаштоване в п’яти узгоджених палітрах, з рівнем деталізації, характерним для престижних перевезень.
Висувна ходова частина (опція) покращує підйомну силу в польоті і дозволяє здійснювати точні наземні маневри, особливо на невеликих вертолітних майданчиках або яхтах.
Нарешті, його вантажопідйомність (до 1 367 кг у конфігурації зі збільшеною повною масою) і запас ходу в 761 км забезпечують реальну свободу дій при виборі маршрутів і пунктів призначення.
Оцініть свій політ онлайн та отримайте свій кошторис на електронну пошту.
Технічні характеристики Bell 429
Літальний апарат
- Виробник BELL
- Модель Bell 429
- Категорія Вертольоти
- Початок виробництва 2009
Розміри
- Довжина 13.1 m
- Висота 4.4 m
- Розмах 13.1 m
Практична інформація
- Пілоти 2
- Персонал на борту Ні
- Сидіння 8
- Об'єм багажного відділення 2.1 m³
- Туалети non
Кабіна
- Висота кабіни 1.3 m
- Ширина кабіни 1.4 m
- Довжина кабіни 2.9 m
Tехнічні характеристики
- Моторизація 2 moteurs PW207D1 de Pratt & Whitney
- Швидкість 248 km/h
- Максимальна швидкість 287 km/h
- Автономія 761 km
- Максимальна висота польоту 6096 m
Ціна
- Ціна покупки 7 250 000 €
Відкрийте для себе наш онлайн-порівняльник
AEROAFFAIRES у цифрах
Оренда приватних літаків
з 1991 року
8500
доступних пристроїв
35 000
забезпечених рейсів
100 000+
пасажирів
4,9/5
задоволеність клієнтів
100%
Вуглецева компенсація
Відстань Bell 429
Перемістіть центральну точку на карті відповідно до вашого початковоого місцерозшташування
Ключові переваги Bell 429
- Простора модульна кабіна: Bell 429 має одну з найбільших кабін у своїй категорії, з 5,78 м³ безперервного внутрішнього простору, включаючи задній відсік об’ємом 2,1 м³. Ця конструкція максимально використовує кожен доступний сантиметр: клубні сидіння для VIP-конфігурацій, носилки у версії MEDEVAC, інтегровані відсіки для зберігання та багатофункціональні консолі. Доступ до салону здійснюється через одні з найширших двостулкових дверей на ринку, що дозволяє легко завантажувати пасажирів або обладнання, без перекосів і компромісів.
- Комфорт на борту та індивідуальне оздоблення: у версії Designer Series Bell 429 пропонує найсучасніше оздоблення: повнозерниста шкіра, підлога з масиву дерева, оздоблення з матового металу, непряме освітлення та інтегровані USB-порти. Ви можете вибрати стриману або контрастну обстановку, щоб відповідати корпоративному іміджу або особистим потребам. Акустичний комфорт також був вивчений: пасажири насолоджуються плавним, тихим і регулярним польотом з низьким рівнем вібрації.
- Інтелектуальна система авіоніки BasiX-Pro™: в кабіні екіпажу встановлена система BasiX-Pro™ 2-го покоління, розроблена спеціально для двомоторних вертольотів. Інтуїтивно зрозумілі дисплеї, важливі дані, видимі з першого погляду, сумісність з операціями IFR та автоматизованою комплексною підтримкою польоту (GA/CPL). Bell 429 здатний реагувати у випадку дезорієнтації пілота, з автоматичним поверненням до стабільності, підтриманням курсу і миттєвим зчепленням з літаком. Підвищена безпека для операцій без права на помилку.
- Висока продуктивність навіть в обмежених умовах: Bell 429 зберігає свою продуктивність навіть у складних умовах: велика висота, високі температури, зменшені вертолітні майданчики. Завдяки двом двигунам PW-207D1 він може сідати на яхти або дахи будівель без втрати стійкості. Збільшена внутрішня повна маса (до 3 402 кг) означає, що він може нести більше корисного навантаження, не втрачаючи при цьому швидкості та дальності польоту. Висувне шасі, доступне як опція, зменшує аеродинамічний опір у польоті та забезпечує більш плавне маневрування на землі.
- Експлуатаційна універсальність: Bell 429 – один з небагатьох літаків, який може задовольнити потреби команди вищого керівництва в русі, а також вимоги екстреного медичного транспорту і потреби персоналу дипломатичних місій. Його двомоторна конфігурація дає йому доступ до зон з обмеженим доступом, які заборонені для одномоторних літаків. Він сертифікований для польотів вночі та складних заходжень на посадку, в тому числі на схилах. Коротше кажучи, це високонадійний робочий вертоліт, який може бути сконфігурований як стратегічний інструмент, конфіденційний простір у польоті або швидкий проекційний транспортний засіб.

Вам потрібна орієнтовна ціна?
Запит кошторисуЄ питання? Зв'яжіться з нашою командою

Ізабель КЛЕРК
Генеральний директор AEROAFFAIRES

Франсуа-Зав'єр Клерк
Засновник AEROAFFAIRES
Наші авіаційні експерти залишаються у вашому розпорядженні, щоб допомогти вам на кожному етапі вашого бронювання.
Перейти далі
Bell 429 трохи історії
Розробка вертольота Bell 427 почалася в 2000-х роках на тлі попиту на легкий двомоторний вертоліт Bell 429 розробка Bell 427 почалася в 2000-х роках на тлі високого попиту на легкий двомоторний вертоліт, сертифікований для польотів за правилами IFR і здатний відповідати найсуворішим стандартам цивільної безпеки та охорони здоров’я.
У той час компанія Bell працювала з Korea Aerospace Industries (KAI) над створенням більш просторого, ніж у Bell 427, планера, що поєднував би в собі передові технології польоту і модульність, які раніше не зустрічалися в цій категорії літаків.
Літак здійснив свій перший політ у 2007 році. Через два роки, у липні 2009 року, він був сертифікований FAA, Міністерством транспорту Канади та EASA. Літак Bell 429 швидко зарекомендував себе як надійне рішення, прийняте широким колом операторів: приватними клініками, поліцією, міністерствами, регіональними авіатранспортними компаніями і консьєрж-сервісами високого рівня.
У 2011 році була представлена версія зі збільшеною повною масою (IGW), що дозволило підняти ліміт до 3 402 кг. Ця розробка ще більше підвищує універсальність літака, який тепер може перевозити більше корисного навантаження без будь-якого впливу на його характеристики або дальність польоту.
Сьогодні літак Bell 429 експлуатується у понад 40 країнах світу. Разом з Bell 407 та Bell 505, він демонструє рішучість американського виробника пропонувати надійні, адаптовані вертольоти, здатні працювати в таких складних умовах, як медична галузь, урядові операції або приватний транспорт найвищого ґатунку.