Bombardier Аеронавтика є канадським виробником літаків, заснованим Групою Bombardier.
Компанія Bombardier сьогодні відома як виробник літаків, яка будує різні літаки, в тому числі і приватні. Але це не завжди було так.
Ця компанія є одним з лідерів на ринку виробництва літаків разом з Airbus, Boeing, та Embraer.
Ми розповімо більше про історію цього авіабудівника, його успішний розвиток в різних галузях, а також про діяльність компанії сьогодні.
Bombardier сьогодні:
Кілька цифр:
Bombardier є одним з лідерів світової аерокосмічної промисловості. Цей виробник має 4 900 літаків у своєму світовому флоті та 1 200 спеціалістів , які працюють по всьому світу над будівництвом та належним обслуговуванням літаків Bombardier.
Американський гігант присутній у більш ніж 12 країнах, з не менше ніж 13 810 працівниками у 2021 році, які щодня працюють над будівництвом ефективних приватних літаків.
Виробник приватних літаків, який дотримується важливих принципів:
Авіабудівник Bombardier запровадив 5 важливих принципів з моменту приходу нинішнього генерального директора, Еріка Мартела, у 2020 році. Йдеться насамперед про корпоративну культуру, яка формується навколо:
працівників та клієнтів
продуктивності
якості
командної роботи
автентичності
Bombardier турбується про навколишнє середовище
На шляху до декарбонізації!
Bombardier входить до комітету GAMA великих виробників літаків (General Aviation Manufacturers Association), який займається питаннями захисту навколишнього середовища.
Його мета : бути учасником у боротьбі зі змінами клімату та обмежити викиди, які виробляються авіацією.
І недаремно, за 5 років він зменшив у два рази своє споживання невідновлювального авіаційного пальногоi також переходить все більше на альтернативне паливо.
Bombardier ставить собі за мету використовувати інновації в літаках, щоб споживати менше енергії. Компанія працює над багатьма питаннями, серед яких аеродинаміка, створення нових двигунів.
Крім того, Bombardier підтримує багато проектів, таких як захист лісів (наприклад, у Мексиці). Мета полягає в тому, щоб максимально боротися з забрудненням газами, які викликають парниковий ефект.
Історія Bombardier: від виникнення до злету
Початок Bombardier
У 1907 році, в Валкурті (Квебек) народився Джозеф-Арманд Бомбардієр. Цей геній винахідливості та підприємництва у 15 років побудував свій перший снігохід. Його бажанням було полегшити мобільність людей незалежно від погодних умов (засніжені місця Канади). І його бажання здійснилося.
1937 рік : його снігохід на сім місць (B7) з’являється на світ і досягає значного комерційного успіху.
1959 рік : спираючись на свій успіх у виробництві снігоходів, він запускає відомий снігохід Ski-Doo.
Зміна керівництва
1966 рік: Лоран Бодоен стає генеральним директором компанії. Ця остання розпочинає нову еру. Компанія має намір розширити напрямки діяльності та забезпечити зростання.
1969 рік: Bombardier виходить на біржу (акції котируються в Монреалі та Торонто).
70-ті роки: Компанія Bombardier починає займатися залізничним i автомобільним транспортом(автомобілі для приватних осіб), а також громадським транспортом (метро).
Зліт Bombardier
1986 рік : з придбанням компанії Canadair,Bombardier нарешті відкриває свою філію у аерокосмічній промисловості та бізнес-авіації.
Він починає освоювати повітряний простір та створює програми для повітряного транспорту. Він також купує невеликі авіабудівні компанії, які мають труднощі, щоб відновити їх і збільшити прибутки. Спочатку це була компанія Short Brothers, потім Learjet та Havilland Canada.
Bombardier продовжує роботи своїх нових компаній над створенням бізнес-літака. Він починає займатися широкофюзеляжними бізнес-літаками (Challengers) та іншими авіаційними програмами, а також будівництво амфібій Bombardier 415 (для боротьби з лісовими пожежами) у 1994 році.
Нарешті, група Bombardier зосереджується на Learjets (з тією ж назвою, що й стара компанія) та бізнес-літаках під назвою Global, починаючи з 1993 року.
Авіація Bombardier: її діяльність в авіабудівній промисловості з 1989 року до сьогодення
Відновлення діяльності старих компаній
З 1989 рiк: запуск лінії CJR (Canadair Regional Jet). Це двомоторні літаки на 50-100 місць залежно від моделей, що спеціалізуються на регіональних перевезеннях. Сьогодні вони –улюбленi пасажирськi літаки для цього типу рейсів.
Деякі з цих CJR згодом перетворюються y вантажні літаки для перевезення вантажів.
Потім з’являється інша знакова серія літаків Bombardier: лінія Learjet. Ще з 90-х років вони переосмислюють і вдосконалюють ці знамениті приватні літаки, перетворюючи їх на справжні шедеври інженерного мистецтва. Поєднуючи низькі експлуатаційні витрати, ці бізнес-літаки пропонують численні покращення, такі як:
модернізація кабіни
збільшення продуктивності літаку.
Випробування сил
Перед командою канадського виробника стоять нові завдання.
У 1992 році, після придбання британського виробника Havilland (який є частиною групи Boeing), Bombardier починає виробництво двомоторних літаків на 50 місць. Він є єдиним, хто займається цим типом регіональних літаків.
Невдовзі після цього нове досягнення: Bombardier вдається значно зменшити шумове забруднення двомоторного літака.
Це принесе йому назву “Q Series”; Q означає “quiet” (тихий).
C-Series
C-Series – це комерційні літаки, створення яких було оголошено в 2008 році. Ці літаки стали найбільш складними апаратами в комерційній авіації.
Після кількох років досліджень і будівництва перший C-Series здійснює свій перший політ у 2013 році. Очікується багатозамовлень на цей літак, від різних авіакомпаній, зокрема від німецької авіакомпанії Lufthansa, яка замовить близько шістдесяти літаків (на суму приблизно 2 мільярди доларів).
У 2017 році Bombardier співпрацює з компанією Airbus з метою просування лінії C-Series. На жаль, Bombardier буде змушений вийти з проекту через брак коштів.
Відновлення Bombardier: болісна історія
Не дивлячись на присутність Bombardier на авіавиставках, її присутність в небі зменшилася.
До 2020 року і протягом 5 років канадська компанія проходила процес відновлення. Борги авіабудівника накопичувалися, і для того, щоб зберегти компанію та забезпечити їй майбутнє, потрібно було вийти з деяких проектів і забути про постачання великих замовлень. Саме тому, не зважаючи на великий успіх лінії C-Series, Bombardier змушений був відмовитися від продовження проекту.
Філія Bombardier Transport був проданий Alstom у лютому 2020 року. Це дозволило компанії значно зменшити свої борги.
У 2020 році генеральний директор компанії змінюється, і Ерік Мартел стає її новим керівником. Відтепер Bombardier зосереджує свою діяльність, як і інші авіабудівники, виключно на бізнес-літаках.
Одна сторінка перегорнута, інша відкривається, і вона вже містить значні інновації в авіабудівній галузі.
Стратегії та діяльність Bombardier сьогодні
Bombardier має на меті стати світовим лідером в авіаційній промисловості завдяки своїм досягненням, користь, яку вона приносить своїм клієнтам і акціонерам, та своїй операційній досконалості. Коротше кажучи, наша мета – перенести виняткові досягнення нашої продукції і наших талановитих працівників на всю нашу компанію.Ерік Мартел, генеральний директор і президент Bombardier.
Кілька цифр щодо приватних літаків Bombardier
Протягом останніх двох років компанія Bombardier зосередила свою увагу виключно на бізнес-авіації.
Ви, напевно, матимете можливість побачити їхні літаки над паризькими злітно-посадковими смугами під час виставки в Бурже.
Ці декілька цифр говорять про результат цієї роботи.
142 : кількість літаків, які Bombardier поставив у 2020 році.
452 мільйони доларів : найбільше замовлення літаків у 2021 році з десятком літаків на доставку.
3 сім’ї бізнес-літаків
Зосередитися на суті – це те, що хоче Bombardier, пропонуючи свою авіапродукцію. І не дарма, маючи майже 4 900 літаків в експлуатації, цей виробник є незамінним лідером у проектуванні приватних літаків, чия репутація вже не потребує підтвердження.
Bombardier пропонує такі категорії приватних літаків: Learjet, Challenger та Global.
Global має найбільші бізнес-літаки авіаційної групи.
Global 7500 є найбільшим у експлуатації на сьогодні з однією з найбільших дальностей польоту. Маючи кілька відділень в одному літаку, ви будете відчувати себе відпочившими навіть під час тривалого рейсу.
Літаки Challenger є найбільш продаваними літаками Bombardier.
Це поєднання інновацій та технологій, a їхня остання модель, Challenger 3500, повинна злетіти у 2022 році та має неймовірні характеристики.
Нарешті, Learjet 75 Liberty поєднує комфорт подорожі з дотриманням найвищих стандартів безпеки в авіабудівній промисловості. Це робить його незамінним літаком на ринку.
Місця розташування компанії Bombardier
Не можна говорити не пропостачання літаків, не згадавши заводи із високими темпами виробництва.
Канадська компанія має свою штаб-квартиру в Монреалі. Основні заводи різних літаків Bombardier розташовані в Квебеку. Їх чотири, з яких два основні :
Завод у Мірабелі здійснює останні етапи складання літаків C-Series.
Завод у Сен-Лоран виготовляє деякі компоненти бізнес-літаків.
Інші заводи доповнюють сім’ю, працюють над специфічними частинами та елементами літака, такими як, наприклад, крила або обтічники та обслуговують літаки або клієнтів. Заводи компанії знаходяться в більш ніж десятку країн.
У AEROAFFAIRES ми раді співпрацювати та пропонувати вам приватні літаки Bombardier. Щоб дізнатися більше та забронювати свій рейс, заповніть нашу онлайн-заявку або зв’яжіться з нами за номером +33(0)1 44 09 91 82.