ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Новий податок TSBA на авіацію: як він вплине на ваші приватні рейси?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

З 1ᵉʳ березня 2025 року у Франції значно зросте податок на солідарність на авіаційні перевезення (Taxe de Solidarité sur les Billets d’Avion, TSBA ), який поширюватиметься на всіх пасажирів, що вилітають з Франції . Ця реформа матиме безпосередній вплив на сектор ділової авіації, зокрема, на фрахтувальників приватних літаків та комерційних літаків.

TSBA Taxe

Які нові розміри податку?

Приватні літаки (турбогвинтові та бізнес-джети ): TSBA збільшиться з 210 до 2100 євро за пасажира, залежно від типу літака та відстані польоту.

  • 420 на пасажира для внутрішньоєвропейського рейсу
  • 2100 на пасажира для далекомагістральних рейсів
Тип літака Турбогвинтовий Турбореактивний (приватний літак)
Внутрішньоєвропейський рейс (Швейцарія – Великобританія) 210 € 420 €
Проміжний пункт призначення (від 2 000 до 5 500 км) за межами Європи 675 € 1 015 €
Далекі рейси (> 5 500 км)* *Далекі рейси (> 5 500 км)* 1 025 € 2 100 €

10% ПДВ також застосовуватиметься до внутрішніх рейсів у Франції, але не впливатиме на міжнародні вильоти.

* Близькомагістральні – аеропорти в Європейській економічній зоні (ЄЕЗ) та країнах, головний столичний аеропорт яких знаходиться на відстані менше ніж 1 000 км від ЦДГ (наприклад, Великобританія, Швейцарія).
Середньомагістральні – аеропорти, розташовані на територіях або в державах, які не підпадають під категорії близькомагістральних або далекомагістральних.
Далекомагістральні – аеропорти, розташовані в країнах, головний столичний аеропорт яких знаходиться на відстані понад 5 500 км від CDG.

Приклад: Приватний рейс Ніцца – Вальядолід

Пункт Сума (€)
Орієнтовна ціна (без урахування податків) 12 000 € (варіюється в залежності від комплектації)
Стандартні податки та збори 1 500 €
Загальна вартість до нового податку 13 500 €
Новий податок (7 пасажирів х 420 євро) 2 940 €
Нова загальна вартість 16 440 € (+22 %)

Для отримання додаткової інформації ви можете ознайомитися з офіційним текстом в Офіційному журналі (JORF № 0039 від 15 лютого 2025 року), а також з текстом Комітету № 873-A0 Національних зборів.

Навіщо ця реформа?

Задекларована мета влади двояка:

  • Збільшити державні доходи, зокрема для фінансування проектів, пов’язаних з екологічним переходом.
  • Заохотити réduction des émissions de CO₂, зробивши авіаперельоти дорожчими для користувачів.

Разом з тим, для заохочення більш сталої авіації планується податковий кредит у розмірі 50% на придбання сталого авіаційного палива (SAF), зі стелею в 40 млн євро на рік.

Безпосередній вплив на бізнес-авіацію у Франції

За словами Шарля Агеттана, президента французького відділення Європейської асоціації ділової авіації (European Business Aviation Association), цей податок може становити від 20% до 20% вартості перельотуEBAA (Європейської асоціації ділової авіації), цей новий податок може становити від 20% до 90% від вартості перельоту, залежно від типу літака і пункту призначення. Ця реформа в основному зачіпає французьких операторів, які можуть відчути вплив на свою конкурентоспроможність в умовах міжнародної конкуренції.

Прямий вплив на привабливість Франції

Таке збільшення витрат, ймовірно, призведе до відтоку пасажирів до інших європейських країн.

  • Навіщо їхати Nice коли Альбенга (Італія) знаходиться за 40 хвилин їзди без жодних доплат?
  • Навіщо летіти з Біарріца, якщо Сан-Себастьян (Іспанія) пропонує дешевшу альтернативу?

Загроза для французьких аеропортів та місцевої економіки

Ця реформа може мати серйозні наслідки:

  • Падіння трафіку приватних літаків, що призведе до скорочення доходів регіональних аеропортів
  • Негативний економічний вплив на готелі, ресторани, яхтинг та всі види бізнесу, які залежать від цієї висококласної клієнтури
  • Зменшення привабливості Франції для міжнародних мандрівників, які могли б обрати такі напрямки, як Тоскана, Ібіца або Тіват.

Чим вам може допомогти сайт AEROAFFAIRES?

  • Автоматичне включення податку в наші тарифи для всіх приватних рейсів, що вилітають з Франції
  • Моніторинг регуляторних змін для забезпечення безперебійного та відповідного досвіду
  • Персоналізовані поради для оптимізації ваших маршрутів та вибору найкращих варіантів

Чи змінить цей податок спосіб, яким ви подорожуєте?
Чи хотіли б ви розглянути інший пункт вильоту для своїх наступних приватних рейсів, окрім Франції?

Зв’ яжітьсяз нашою командою зараз, щоб проаналізувати вашу ситуацію і знайти рішення, які найкраще відповідають вашим потребам.

  • На кого поширюється новий податок на солідарність з продажу авіаквитків (TSBA)?

    Цей податок застосовується до всіх рейсів, що вилітають з Франції, включаючи комерційні авіакомпанії та приватні чартерні компанії. Податок стягується з кожного пасажира, а його розмір залежить від відстані та типу літака.

  • Чи поширюється податок на приватні міжнародні рейси?

    Так, усі приватні рейси, що вилітають з Франції, обкладаються цим збором, незалежно від пункту призначення. Однак на регулярні комерційні рейси та рейси, що вилітають з інших європейських країн, цей збір не поширюється.

  • Чи буде цей податок автоматично включений у вартість приватних рейсів?

    Так, за адресою AEROAFFAIRESцей податок буде інтегрований безпосередньо в наші тарифи на всі приватні рейси, що вилітають з Франції. Наші фахівці уважно стежать за змінами в законодавстві і готові надати вам інформацію про те, як цей податок буде застосовуватися до ваших подорожей.