Безперебійна робота аеропорту і виліт приватного літака пов’язані з кропіткою і технічною роботою представників багатьох професій. Багато людей відіграють важливу роль у забезпеченні посадки та висадки пасажирів у повному спокої та безпеці. Чи знайомі ви з роботою керівника аеровокзалу? Вони відповідають за прийом, інформування та піклування про клієнтів аеропорту. Вони відповідають за прибуття та відправлення літаків. Вони керують командою на всій території аеропорту. AEROAFFAIRES знайомить вас з роботою керівника аеровокзалу. Дізнайтеся більше про цю роботу, яка має важливе значення для привітання наших клієнтів і забезпечення безперешкодного перельоту наших пасажирів.
У чому полягає робота керівника аеровокзалу?
Керівник аеровокзалу входить до складу комерційного відділу авіакомпанії. Вони відповідають за безпеку в аеропорту. Керівник аеровокзалу – це операційний менеджер. Він обслуговує рейси і керує роботою операційної команди на території аеропорту. Вони також відповідають за команду наземного персоналу. Наземний персонал зустрічає пасажирів в аеропорту. Вони відповідають за виліт (посадку), висадку і транзит пасажирів.
Вони здійснюють всі операції з реєстрації пасажирів та їхнього багажу, а також сприяють процедурам пересадок. У деяких авіакомпаніях керівник аеровокзалу піклується про маленьких дітей без супроводу дорослих, людей похилого віку та людей з обмеженими можливостями.
Адміністратори аеровокзалів можуть працювати у вихідні та святкові дні. Зазвичай вони працюють за графіком. Вони контактують з усіма службами аеропорту:
- поліцією
- цивільною авіацією
- служби авіакомпаній
- управління польотами
- технічне обслуговування..
Для забезпечення ефективної комунікації необхідне добре володіння англійською мовою.
Як стати керівником аеровокзалу?
Якщо вони не зробили кар’єру в авіаційних продажах, керівники вокзалів, як правило, мають комерційний досвід у сфері транспорту або туризму, який дав їм управлінські навички.
Існує кілька визнаних навчальних курсів длякерівників вокзалів:
- Старший авіаційний технік
- Диплом бізнес-школи
- Професійний ступінь магістра: професійний ступінь магістра в галузі управління повітряним транспортом або професійний ступінь магістра в галузі транспортної, промислової та комерційної логістики
Якості, необхідні для того, щоб стати керівником аеровокзалу
Наземне обслуговування – це багатогранна професія. Робота вимагає високого рівня автономності та універсальності для виконання широкого спектру завдань: забезпечення безперебійного виконання рейсів, обробка багажу, обслуговування пасажирів тощо
Відповідаючи за бюджет вокзалу, керівник вокзалу повинен мати хороші управлінські навички та вміти укладати контракти з субпідрядниками.
Керівник станції повинен мати хороший нервовий баланс, щоб справлятися з іноді стресовими ситуаціями. На кожен рейс можуть впливати зовнішні загрози та небезпечні вантажі , які потрібно передбачити, щоб максимально ефективно управляти ними, коли вони виникають. Крім того, ви також повинні мати високорозвинене почуття організації та незмінну строгість, щоб виконувати покладені на вас обов’язки.
Скільки заробляє начальник аеровокзалу?
Зарплати можуть варіюватися в залежності від авіакомпанії, в якій працює начальник вокзалу.
Однак, в середньому, ви можете розраховувати на заробіток близько 2 000 євро брутто на місяць. Наприкінці кар’єри зарплата може зрости до 5 000 євро брутто на місяць.
Які кар’єрні перспективи?
Керівник вокзалу може перейти до центральних адміністративних відділів своєї компанії. Він може приєднатися до відділу кадрів, центрального відділу комунікацій або до інших функцій, залежно від внутрішньої мобільності або можливостей, які пропонують аеропорти.
AEROAFFAIRES під час польотів приватних літаків менеджери аеропортів працюють пліч-о-пліч з керівниками станцій різних авіакомпаній. Їх знання місцевості та досвід мають важливе значення для безперебійного перельоту наших пасажирів на vols de groupe, з сім’ями або на vols de rapatriement sanitaire або fret aérien.