ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Дослідження бізнес-авіації 2025 в Європі

Оренда приватних літаків
з 1991 року

20 000
доступних пристроїв

45 000
забезпечених рейсів

120 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Аналіз AEROAFFAIRES, європейського авіаційного брокера з 1991 року

Понад тридцять років AEROAFFAIRES допомагає керівникам, компаніям та установам задовольнити їхні потреби у приватних літаках та вертольотах.
Заснована в 1991 році, компанія зарекомендувала себе як еталонний авіаброкер в Європі, сертифікований для громадських пасажирських перевезень і визнаний за свою операційну строгість.

Це дослідження до 2025 року містить детальний огляд сектору ділової авіації в Європі: ринкові тенденції, оподаткування, технологічні інновації та екологічні зміни.
Дослідження ґрунтується на офіційних даних, опублікованихEBAA (Європейська асоціація ділової авіації), Євроконтролем, EASA (Агентство авіаційної безпеки Європейського Союзу), ІКАО (Міжнародна організація цивільної авіації ) та Oxford Economics.
Він орієнтований на осіб, які приймають рішення, менеджерів флоту та партнерів галузі, які бажають зрозуміти структурні зміни, що змінюють європейську ділову авіацію.

Як незалежний гравець, AEROAFFAIRES відстоює вимогливе бачення авіаброкерських послуг:
бізнес, заснований на дотриманні вимог, прозорості та екологічній відповідальності.
Це дослідження є продовженням цього зобов’язання, пропонуючи чітке і задокументоване бачення стану ринку в 2025 році і перспективи до 2030 року.

Макроекономічний вступ і профіль ринку

У 2025 році ділова авіація в Європі позиціонується в постпандемічному економічному контексті, що характеризується помірним уповільненням, зростанням інфляції нафтопродуктів і геополітичною напруженістю, що впливає на ділову і розкішну мобільність. За оцінками, внесок сектору у ВВП Європи становить 100 мільярдів євро, створюючи понад 370 000 прямих і непрямих робочих місць. Клієнтська база зараз різноманітна – від транснаціональних компаній до надвисокозабезпечених осіб (UHNWI), з помітним розширенням послуг, присвячених авіаційній медицині та професійному спорту.

Огляд перевезень у 2025 році та стратегічні хаби

Трафік ділової авіації залишається стабільним, з помірним зростанням на 0,3% за рік, згідно з даними Argus, і значним збільшенням у певних сегментах у 2024-2025 роках. Історичні хаби, такі як Париж-Ле Бурже, Женева, Ніцца, Лондон і Мюнхен, концентрують більшість бізнес-перевезень, на які припадає до 92% обсягу у Франції. Водночас у Центральній та Південній Європі з’являються нові вторинні хаби (Прага, Ібіца, Відень, Малага), які користуються перевагами сучасної інфраструктури та менш обмежених слотів.

Згідно з даними Traffic TrackerЄвропейської асоціації ділової авіації (EBAA) та консолідованими даними Network Manager Євроконтролю, активність ділової авіації в Європі залишатиметься стабільною у 2025 році на рівні, близькому до того, що спостерігався до кризи 2020 року.
Сектор зараз консолідується, а не зростає, з раціоналізацією флоту та оптимізацією ротацій.

Основні хаби – Париж-Ле Бурже, Женева-Куантрін, Лондон-Лутон і Ніцца-Лазурний берег – як і раніше, забезпечують основну частину перевезень, на які припадає понад 40% загального європейського трафіку.
Тиск на паркувальні місця і пропускну спроможність залишається високим, особливо під час великих економічних і культурних заходів, коли одночасний попит перевищує пропускну спроможність.

Прогнози, опубліковані Argus International на 2025 рік, підтверджують цю тенденцію до стабілізації: щорічне зростання кількості перевезень в Європі оцінюється на рівні +0,3%.
Така динаміка відображає зрілість ринку: оператори зосереджуються на надійності, дотриманні вимог та зменшенні вуглецевого сліду, а не на суто кількісному зростанні.

Джерело: EBAA – Traffic Tracker
EBAA – Traffic Tracker
Eurocontrol – Портал мережевих операцій
Argus International – Прогноз до 2025 року

Хаби і географія перевезень

Найбільші аеропорти ділової авіації Європи продовжують відігравати вирішальну роль.
Париж-Ле Бурже залишається провідним діловим аеропортом континенту, в якому у 2024 році було зареєстровано 54 724 переміщення, або 92% французького бізнес-трафіку.
Женева, Ніцца, Лондон і Мюнхен доповнюють основну мережу, в той час як нові хаби з’являються в Центральній Європі.

Джерело:
EBAA – Щорічник
Eurocontrol – Портал мережевих операцій

Економічна роль і додана вартість

Ділова авіація відіграє важливу стратегічну роль у з’єднанні районів, які погано обслуговуються регулярним транспортом, сприяючи залученню іноземних інвестицій, обсяг яких до 2030 року оцінюється в понад 120 млрд євро. Цей сектор є основою європейської економічної конкурентоспроможності, сприяючи розвитку широкої екосистеми, починаючи від авіації і закінчуючи управлінням спеціалізованими аеропортами.

Ділова авіація відіграє важливу роль в економічному сполученні Європи.
Вона з’єднує понад 1 400 аеропортів по всьому континенту, майже 80% з яких не обслуговуються регулярними авіалініями. Така пряма доступність сприяє торгівлі, інвестиціям і територіальній згуртованості.

Згідно з дослідженнямOxford Economics, проведеним дляEBAA (Європейської асоціації ділової авіації ) та GAMA (Асоціації виробників авіаційної техніки загального призначення), сектор підтримує понад 370 000 прямих, непрямих та індукованих робочих місць, створюючи додану вартість для європейської економіки, яка оцінюється в 32 мільярди євро на рік.
Ця діяльність охоплює широкий спектр: технічне обслуговування, підготовка екіпажів, наземне обслуговування, авіаційна інженерія та управління аеропортами.

Перспективні сценарії Oxford Economics вказують на те, що надмірні обмеження доступу до бізнес-авіації можуть зменшити прямі іноземні інвестиції на 120 мільярдів євро до 2030 року, що послабить регіональні екосистеми, залежні від швидкої мобільності.

Джерело
Oxford Economics – Соціально-економічні переваги ділової авіації в Європі
EBAA – Галузеві дані

Навколишнє середовище, регулювання та стале паливо

Сектор переживає структурну трансформацію: авіаційний регламент ReFuelEU встановлює прогресивну квоту сталого авіаційного палива (SAF) до 2% з 2025 року, з амбітною метою досягти 70% до 2050 року. Компенсація викидів вуглецю регулюється CORSIA з посиленими вимогами до простежуваності. Поширення системи EU-ETS на бізнес-авіацію з 2025 року збільшує тиск на операторів, призводячи до зростання витрат і необхідності суворої звітності. Крім того, обмежена доступність і висока вартість FAS залишаються основними перешкодами для її широкого впровадження.

3.1 Європейські рамки

Європейський авіаційний екологічний звіт 2025 (EASA та Євроконтроль) надає детальний огляд викидів у секторі та досягнутого прогресу.
Авіаційний регламент ReFuelEU встановлює прогресивні квоти для SAF (сталого авіаційного палива) з метою досягнення 2% до 2025 року і 70% до 2050 року.
Двома основними перешкодами для впровадження залишаються обмежена доступність палива та його все ще висока вартість.

Джерело:
СХІДНА ЄВРОПА – ЄАЕР 2025
Європейська Комісія – ReFuelEU Aviation

3.2 Компенсація викидів вуглецю та міжнародне регулювання

Компенсація викидів від міжнародних рейсів відбувається за схемою CORSIA (Carbon Offsetting and Reduction Scheme for International Aviation), якою керуєІКАО (Міжнародна організація цивільної авіації).
Цей механізм вимагає від операторів декларувати свої викиди та компенсувати їх за допомогою сертифікованих вуглецевих кредитів.
Брокери та оператори повинні забезпечити повну прозорість обраних програм та їх відстеження.

Джерело
ICAO – CORSIA

4. Ринок і виклики 2025 року

У 2025 році європейський ринок ділової авіації розвиватиметься в умовах структурної напруги.
Операторам і брокерам доводиться боротися зі зростаючою вартістю SAF (екологічно чистого авіаційного палива), податковими складнощами, пов’язаними з відсутністю гармонізації між державами-членами, і обмеженою доступністю слотів в аеропортах на найбільш завантажених майданчиках.
До цього слід додати підвищені вимоги щодо дотримання нормативних вимог, прозорості та простежуваності, які висувають як національні органи влади, так і корпоративні клієнти.

Зіткнувшись з цими обмеженнями, гравці галузі коригують свої бізнес-моделі: модернізують флот, інтегрують перевірені рішення щодо компенсації вуглецевих викидів, оцифровують брокерські послуги та посилюють процеси сертифікації.
Європейська асоціація ділової авіації (EBAA ) та Асоціація виробників авіаційної техніки загального призначення (GAMA ) наголошують на необхідності реалістичного переходу, який би узгоджував зменшення впливу на довкілля з економічною життєздатністю операторів.
Вони закликають до поступового підходу, заснованого на інвестиційних стимулах, а не на каральних заходах.

Джерела
EBAA – Прес-релізи та позиції
GAMA – Маніфест європейської ділової авіації 2024-2029
IATA – Керівництво з використання слотів в аеропортах по всьому світу

Інновації та діджиталізація

Ділова авіація в повній мірі використовує переваги технологічного прогресу в транспортній та цифровій галузях.Штучний інтелект тепер оптимізує траєкторії польотів, розклад екіпажів і прогнозує технічне обслуговування літаків. Діджиталізація обслуговування клієнтів означає, що запити можуть бути виконані миттєво, польотна документація може бути безперешкодно оброблена, а операції можуть бути повністю відстежені.

Блокчейн входить у сферу дотримання екологічних норм, пропонуючи реєстри, які неможливо підробити, для сертифікації вуглецевих квот і відстеження сталогоавіаційного палива(SAF). У той же час, кібербезпека і дотримання GDPR (Загальний регламент про захист даних) стають основними операційними пріоритетами для сертифікованих операторів і брокерів.

Управління та порівняльне оподаткування

Оподаткування ділової авіації в Європі залишається фрагментарним.
У Франції до приватних рейсів застосовується податок на солідарність на авіаційні перевезення (Taxe de Solidarité sur les Billets d’Avion, TSBA) на додаток до ПДВ на супутні послуги (наземне обслуговування, кейтеринг, хендлінг).
У Німеччині, Швейцарії, Італії та Іспанії системи значно відрізняються – від часткового звільнення до надбавок, що створює конкурентну нерівність на європейському ринку.

Однак така податкова політика супроводжуєтьсястимулюванням використання екологічно чистих видів палива та модернізації флоту.
ПозиціяЄвропейської асоціації ділової авіації (EBAA ) та Асоціації виробників авіаційної техніки загального призначення (GAMA ) свідчить на користь поступового зближення регуляторних норм, що гарантуватиме як конкурентоспроможність, так і енергетичний перехід.

Профіль споживача, використання та тенденції

Ринок 2025 року характеризується чіткою зміною у використанні.
Все більшої популярності набувають спільне використання літаків і часткова співвласність, що забезпечує більшу гнучкість і кращий контроль витрат.
Ця тенденція відображає як зростання операційних витрат, так і зростаюче бажання клієнтів зменшити свій вуглецевий слід.

Найпоширеніші маршрути з’єднують великі бізнес-центри з провідними туристичними напрямками – Париж-Ніцца, Женева-Лондон, Цюріх-Мілан – ілюструючи взаємодоповнюючий характер ділових поїздок і приватного відпочинку.
Зараз клієнти очікують персоналізованого обслуговування, абсолютної конфіденційності та відчутної прихильності до соціальної відповідальності.

Забігаючи наперед до 2030 року

До 2030 року сектор повинен буде скоротити свої викиди на 55% відповідно до Європейського зеленого курсу та законодавчого пакету Fit for 55.
Виробники роблять ставку на впровадження гібридних або 100% електричних літаків, таких як Lilium Jet або VoltAero Cassio, які зараз перебувають на етапі сертифікації.

Цей перехід супроводжується посиленням податкових і регуляторних заходів, покликаних прискорити впровадження чистих технологій.
Це також може перекроїти карту європейських бізнес-центрів на користь регіональних хабів, які є більш енергоефективними та менш схильними до перенасичення аеропортами.

Джерела

СХІДНА ЄВРОПА: ЗВІТ ПРО СТАН ЄВРОПЕЙСЬКОГО АВІАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ДО 2025 РОКУ

Стратегічна роль AEROAFFAIRES

Вже кілька років AEROAFFAIRES допомагає своїм клієнтам досягти сталого розвитку ділової авіації, що відповідає нормативним змінам. Будучи піонером у впровадженні SAF у свою діяльність та куратором прозорих програм компенсації викидів вуглецю, AEROAFFAIRES також пропонує інноваційні цифрові рішення для оптимізації маршрутів та зменшення вуглецевого сліду. Ці дії демонструють наше прагнення до операційної та екологічної досконалості.

Чому обрати AEROAFFAIRES для оренди приватного літака?

Сила нашої мережі

AEROAFFAIRES – це мережа з понад 850 авіаційних операторів у світі, з якими ми працюємо з повною довірою. Уважно відібрані, наші партнери проходять аудит і сертифікацію на перевезення пасажирів та мають Сертифікат повітряних перевезень. AEROAFFAIRES – це також флот з понад 20 000 літальних апаратів, з яких 8 500 – приватні джети, що обслуговують близько 8 000 аеропортів у світі.

Відкрийте нашу мережу

Наша пріоритет: ваша задоволеність

Ми пишаємося довірою, яку наші клієнти виявляють нам вже 30 років безперервно, з оцінкою 4,9/5 за всі наші виконані рейси: це наше найбільше досягнення!

Читати відгуки

Слідкуйте за нашою діяльністю!

Підпишіться на нашу розсилку: ви отримаєте новини про приватну авіацію, наші ідеї для подорожей на приватному літаку та вертольоті, а також наші найкращі пропозиції. Знайдіть нас також в Instagram та Facebook.

Підписатися

Методологія

У цьому дослідженні зібрані дані основних європейських і міжнародних інституцій: EBAA (Traffic Tracker, щорічник), Eurocontrol (мережеві операції), EASA (Європейський авіаційний екологічний звіт 2025), ICAO (керівні принципи CORSIA), Oxford Economics (соціально-економічний вплив), Argus (ринкові прогнози) і GAMA (Європейський маніфест 2024-2029).

Ділова авіація в 2025 році: висновки

2025 рік підтверджує силу ділової авіації в Європі, але в складному економічному, регуляторному та екологічному середовищі. Стале функціонування залишається викликом, який поділяється між технологічними інноваціями, фіскальною адаптацією та соціальною відповідальністю. Поступовий і узгоджений перехід є ключем до поєднання ділових зв’язків, конкурентоспроможності та збереження планети, а AEROAFFAIRES є надійним експертним партнером у цій еволюції.

Зверніться до AEROAFFAIRES

[email protected]
+33 1 44 09 91 82

Наші сертифікації

AEROAFFAIRES обирає свої літаки за найвищими стандартами авіаційної промисловості.

З усіма цитованими джерелами можна детально ознайомитися за посиланням :