ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Все, що вам потрібно знати про антикригову обробку приватного літака

Оренда приватних літаків
з 1991 року

20 000
доступних пристроїв

45 000
забезпечених рейсів

120 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Так само, як автомобіль, який взимку спить на вулиці, приватний літак, що потрапляє в суворі погодні умови, покривається снігом і льодом.

Але на відміну від транспортного засобу (автомобіля або вантажівки), літак повинен бути повністю очищений від снігу і льоду, перш ніж він зможе безпечно злетіти. Лід на літаку може серйозно вплинути на його характеристики.

Навіщо потрібен антикриговий захист приватного літака? Як очистити бізнес-джет від льоду? Скільки коштує антикригова обробка приватних літаків? AEROAFFAIRES відповідає на всі ці питання в цій статтіпро антикригову обробку приватних літаків.

Що таке антикригова обробка приватних літаків?

Концепція проста: взимку це видалення накопиченого снігу або льоду з приватного літака або літака, щоб він не був занадто важким для зльоту і зберігав свої злітно-посадочні характеристики. Це надзвичайно важлива операція взимку, щоб не поставити під загрозу безпеку пасажирів і екіпажу, які готуються до подорожі на борту приватного літака.

Чому це необхідно?

Перед тим, як літак злетить, з міркувань безпеки, будь-який лід або сніг на фюзеляжі повинен бути повністю видалений.

Лід і сніг зменшують підйомну силу крил літака, і навіть невеликий шар інею може знизити льотні характеристики приватного літака. Ці елементи важкі, і додаткова вага погіршить характеристики, а отже, і умови польоту.

Більше того, лід може перешкоджати нормальній роботі приватного літака. Наприклад, елерони, шасі і поверхні управління можуть бути заблоковані льодом.

Як очистити приватний літак від льоду?

Хто займається розморожуванням приватного літака?

Авіакомпанії, яким належить літак, проводять цю операцію з технічного обслуговування на злітно-посадковій смузі або в ангарах, причому не тільки на крилах, але і на всьому фюзеляжі.

В аеропорту на фюзеляж приватного літака за допомогою спеціальної вантажівки, яка називається “антиобледенитель“, розпилюють антикригову рідину. Ця операція може вразити пасажирів. Помаранчева рідина, гліколь, розпилюється на літак за допомогою шланга, схожого на пожежний шланг.

Коли проводиться антикригова обробка літака?

Антикригова обробка проводиться безпосередньо перед зльотом, щоб оптимізувати роботу літака. Пасажири, як правило, знаходяться на борту приватного літака під час антикригової обробки, щоб літак міг дуже швидко злетіти, як тільки вона буде завершена.

Процес розморожування:

Для видалення льоду з літака або приватного літака на весь літак і його крила наноситься засіб, який розтоплює сніг і лід. Нагріта рідина розпилюється на фюзеляж літака і його крила, щоб розтопити лід і сніг. Цей розчин утворює антифриз на певний період часу, відомий як “тривалість дії”.

Які засоби використовуються для антиобледеніння приватних літаків?

Для видалення льоду потрібні два спирти: етиленгліколь і пропіленгліколь.

Більш-менш розчинені у воді, ці два розчини використовуються для видалення льоду з приватних літаків в аеропортах, оскільки вони мають температуру плавлення нижче 0°C:

  • 13°C для етиленгліколю
  • 59°C для пропіленгліколю.

Їх використання знижує температуру замерзання води на літаках у вигляді інею, льоду або снігу.

Етиленгліколь, який часто використовується як антифриз в автомобільних охолоджувальних системах, є токсичним. Пропіленгліколь, з іншого боку, може використовуватися в харчовій промисловості.

Продукти, що містять щонайменше 80% гліколю , розбавлені або нерозбавлені, нагріті до температури понад 60°C , можуть використовуватися для видалення всіх слідів снігу, льоду або інею з літаків. Профілактична дія (антиобледеніння ) також можлива за допомогою загущених рідин , що містять 50% гліколю, згідно з даними Французького управління цивільної авіації (DGAC).

Скільки часу триває антиобледеніння?

Час антиобледеніння буде залежати від обсягу снігу, що накопичився на приватному літаку або літаку. В середньому достатньо близько десяти хвилин. Іноді сніг особливо важкий і липкий, в цьому випадку антиобледеніння може зайняти 30 хвилин.

Антикригова обробка здійснюється за допомогою стаціонарних протикригових станцій та вантажівок. В аеропорту Париж Ле Бурже є 2 протикригових станції, кожна з яких оснащена чотирма машинами.

Скільки коштує антикригова обробка приватного літака?

Антикригова рідина коштує дуже дорого. Це залежить від кожного аеропорту, який визначає ціну за літр відповідно до свого єдиного постачальника.

Вартість антикригової обробки приватного літака:

Ви знайдете середню вартість рідини і ціну протикригової обробки для кожної категорії приватних літаків і літаків:

Категорія повітряного судна Об’єм рідини

необхідний за літр

Ціна за літр Тариф

Турбогвинтовий

40 €5 €200

Надлегкі приватні літаки

180 €5

€900

Середні приватні літаки

280 €5

€1400

Далекомагістральні приватні літаки

450 €5

€2250

Регіональні літаки

600 €5

€3000

Комерційні літаки

1800 €5

€9000

Ці ціни можуть змінюватися в залежності від товщини льоду та обладнання.

Якщо ви хочете дізнатися про різні ціни, відвідайте AEROAFFAIRES, contactez-nous електронною поштою або зателефонуйте за номером +33 (0)1 44 09 91 82

Хто платить за антикригову обробку приватного літака?

Клієнт, який орендує приватний літак, оплачує вартість антикригової обробки, коли це необхідно.

Ці витрати не включені у вартість чартеру.

Якщо капітан вирішить, що необхідно обробити літак від льоду в день польоту, клієнт отримає додатковий рахунок після польоту, в якому буде вказана фактична вартість.

Як уникнути витрат на антикригову обробку?

Капітан приватного літака може уникнути антикригової обробки, зберігаючи літак в ангарі або на критій стоянці.

Однак деякі аеропорти, особливо в Лапландії та Швейцарії, стягують більшу плату за ангар, ніж за антикригову обробку.

Крім того, аеропорти, призначені виключно для приватних літаків, часто не мають ангарів. За складних погодних умов приватному літаку доведеться залишатися на вулиці в очікуванні зльоту. Так відбувається в аеропорту Енгадін в Санкт-Моріц/Самедані.

Бізнес-джет, який залишається на вулиці взимку, перед зльотом повинен буде очиститися від льоду в опалювальному ангарі. Як правило, однієї години достатньо, щоб сніг або лід на корпусі та крилах літака розтанув, і екіпаж очікує на це.

У деяких аеропортах пасажири здійснюють посадку в ангарі. Взимку компанія AEROAFFAIRES рекомендує своїм клієнтам саме такий варіант.

Кілька рекомендацій для мандрівників по боротьбі з обмерзанням приватного літака:

при бронюванні приватного рейсу:

  • Наскільки це можливо, призначайте зустрічі на ранню другу половину дня, оскільки антикригова обробка в основному відбувається під час вильоту, дуже рано вранці, до 10:00. Кілька сонячних променів – це все, що потрібно, щоб видалити сніг і лід з фюзеляжу приватного літака.
  • Якщо у вас є вибір між двома аеропортами , не соромтеся запитати про ціну антикригової рідини в кожному з них. Вибирайте той , де ціна найнижча. На практиці вартість антикригової рідини дорожча , ніж злітно-посадочні збори та загальні збори за обслуговування.

D-1 перед вильотом приватним літаком:

  • За день до вильоту зв’яжіться з вашим авіаброкером і запитайте, чи буде необхідна антикригова обробка, враховуючи прогноз погодних умов. Навіть якщо погода в горах швидко змінюється, 24 годин достатньо, щоб визначити загальну тенденцію.

  • Забронюйте місце в ангарі, щоб ваш приватний літак не піддавався впливу погодних умов (снігу, льоду, холоду і т.д.). Ангар з опаленням також може бути найбільш економічним рішенням, оскільки літаку доведеться простояти там добру годину, щоб дати льоду розтанути перед зльотом.

  • Повідомте своєму капітану , о котрій годині ви прибудете до терміналу посадки. Це дозволить команді авіакомпанії передбачити час і уникнути необхідності двічі очищати літак від льоду.

  • Заздалегідь поцікавтеся у капітана, скільки рідини вам знадобиться, і, якщо ви користуєтеся легким приватним літаком, чи може екіпаж почистити фюзеляж, щоб зменшити витрати на рідину.

У день зльоту:

  • Будьте на борту літака під час антикригової обробки, щоб мати змогу злетіти одразу після того, як літак обприскають рідиною. Якщо буде затримка, приватний літак доведеться обробляти повторно.

  • Ніколи не заперечуйте проти антикригової обробки: якщо ваш капітан приймає таке рішення, це робиться з міркувань безпеки, а не заради фінансової вигоди.

Найпоширеніші питання про антикригову обробку приватного літака:

Чи у всіх аеропортах доступні засоби для видалення льоду і рідина для розморожування?

У 2010 році в аеропорту Руассі виникла нестача антикригової рідини. ADP (аеропорт Парижа) довелося їхати за гліколем зі Сполучених Штатів. Більше того, багато аеропортів взагалі не мають протиожеледного обладнання. З іншого боку, в аеропортах середнього розміру ви знайдете рідину. Але це може зайняти час і затримати зліт. Проте безпека – понад усе.

Де найкраще розморозити приватний літак?

Відповідь може здатися класичною : Скандинавія, Німеччина і США мають добре налагоджені процеси видалення льоду.

Чи небезпечна антикригова рідина для здоров’я?

Це небезпечна хімічна речовина, особливо для шкіри. Пасажири приватних літаків не повинні наближатися або торкатися антикригової рідини. Навіть якщо вона має приємний мигдальний запах.

Антиобледеніння за допомогою AEROAFFAIRES

Щоб дізнатися більше про антикригову обробку або зимові польоти, телефонуйте нам 24 години на добу за номером +33 1 44 09 91 82.

Найняти приватний літак або вертоліт легко. AEROAFFAIRES має парк приватних літаків і вертольотів, готових до зльоту 24 години на добу. Забронювати політ можна кількома способами:

  • réalisez un devis en ligne
  • або зателефонуйте нам безпосередньо на нашу гарячу лінію бронювання за номером +33 1 44 09 91 82.