ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Біопаливо (SAF): майбутнє бізнес-авіації?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

У той час, коли питання захисту довкілля виходять на перший план, авіація та бізнес-авіація привертають до себе особливу увагу. На авіацію припадає 3% викидів CO2 у світі. За оцінками, з 2005 по 2019 рік бізнес-авіація збільшила викиди CO2 на 31%. Однак, прагнучи захистити навколишнє середовище, авіаційний ринок все частіше переходить на біопаливо, щоб обмежити свій вплив на довкілля. Що ж це таке? Як бізнес-авіація може задати тренд на більш сталу авіацію? AEROAFFAIRES розглядає ситуацію.

Що таке біопаливо (SAF)?

Біопаливо (SAF) – це екологічно чиста альтернатива використанню авіаційного палива biocarburantsбіопаливо, або SAF – Sustainable Aviation Fuels – є сталою альтернативою використанню парафіну в літаках. Вони створюються з органічних, невикопних матеріалів, часто на рослинній основі. Їх можна отримати, наприклад, з сільськогосподарських відходів, або з рослин, таких як соняшник чи відходи лісового господарства.

Хоча Європейський Союз заявив про своє бажання досягти нульових викидів C02 до 2050 року, вуглецева нейтральність вимагатиме використання біопалива. У 2019 році використання біопалива в авіаційному секторі становило лише 0,1%, але французький уряд планує збільшити цей показник. У 2022 році він планує збільшити цей показник до 1%, потім до 2% до 2025 року і, нарешті, до 5% до 2030 року.

На сьогоднішній день біопаливо можна використовувати в поєднанні з 50% звичайного парафіну. Однак, авіаційні двигуни перероблені таким чином, що можуть використовувати 100% біопалива.

Таким чином, використання біопалива дозволило б значно скоротити викиди C02 в авіації – майже на 80%.

Бізнес-авіація: важіль для більш сталої авіації

biocarburant
Джерело : @Neste

Слід зазначити, що вартість біопалива є вищою, ніж вартість базового парафіну, що використовується. Це є перешкодою для великих комерційних авіакомпаній, оскільки їхні літаки більші і використовують більше парафіну. Однак для невеликих приватних літаків різниця в ціні менша і має менший вплив на сектор бізнес-авіації.

Крім того, біопаливо ще не виробляється в достатній кількості, щоб задовольнити всі потреби авіації. Однак попит на біопаливо швидко зростає.

Більше того, ми знаємо, що криза у сфері охорони здоров’я вивела екологічні питання на перший план. Насправді, протягом року, коли комерційні авіалінії були призупинені, викиди CO2 впали. У той же час бізнес-авіація була демократизована, щоб компенсувати відсутність пропозиції від комерційних авіакомпаній. Таким чином, перехід на біопаливо має важливе значення в секторі авіації на вимогу. Оскільки цей тип споживання простіше впровадити, немає сумнівів, що бізнес-авіація стане важелем для більш відповідальної авіації.

Проекти ділової авіації з обмеження забруднення

У Франції це лише аеропорт Paris Le Bourget і Clermont Ferrand які забезпечуються біопаливом, інші аеропорти також будуть обладнані протягом року.

Однак, окрім біопалива, є й інші проекти, які знаходяться в стадії розробки. Для багатьох з них на перший план виходить використання водню в якості заміни традиційного палива. Це найбільш стале рішення, але воно все ще перебуває на стадії планування. Airbus прогнозує, що прилади, які працюють на водні, стануть доступними до 2035 року. Нам доведеться почекати ще кілька років.

Ми також спостерігаємо появу проектів електроприладів, таких як Volocopterелектромобіль CityAirBus або 100% електричний приватний літак Alice. Ці проекти також бачать світ, але їх все ще дуже мало в діловій авіації, і вони все ще використовуються і вводяться в експлуатацію. Найпростішим і найшвидшим рішенням є біопаливо, яке вже впроваджується.

Тільки на біопаливо припадатиме майже 50% шляху до вуглецевої нейтральності до 2050 року, порівняно з 35% для нових технологій. Біопаливо не є технологічним викликом. Сучасні літаки вже сертифіковані для використання 50% сталого палива. Однак нам потрібно прискорити розвиток виробничого ланцюжка.

Каже Бруно Евен, генеральний директорAirbus Helicopters.

На сайті AEROAFFAIRES ми дбаємо про навколишнє середовище і тісно співпрацюємо з партнерами та проектами з біорізноманіття. Ми також створили наш Sky C02 який компенсує викиди вуглецю від усіх наших рейсів, підтримуючи проект з вирубки лісів.

Наша команда доступна 24/7, включаючи вихідні та державні свята. Ми швидко реагуємо на ваші запити через електронну пошту devis en ligne або за телефоном +33 (0)1 44 09 91 82.