Ці два гравці авіаційної галузі вирішили об’єднати зусилля та поділитися своїми знаннями, щоб разом працювати над спільним проектом: розвивати повітряний транспорт майбутнього, беручи до уваги екологічні виклики. Cassio 1, гібридно-електричний літак, буде в центрі цього виклику.
VoltAero відома своїм сімейством літаків Cassio. Вони відрізняються від інших літаків тим, що є гібридними електричними літаками. Цей стартап об’єднався з Edeis, спеціалістом з інфраструктури та авіаоператором.
Разом вони хочуть працювати над створенням сталого повітряного транспорту, заснованого на малошумних електричних літаках з низьким рівнем викидів.
Тому обидві компанії розробили тур по Франції на літаку Cassio 1, який відбувся з 5 по 11 липня 2021 року.
Фото: @VoltAero
Хто такі VoltAero та Edeis, два піонери сталої повітряної мобільності?
VoltAero – дітище колишніх інженерів Airbus. Маючи понад 50-річний досвід, компанія прийшла до ідеї створення сімейства електричних та гібридних літаків Cassio. Його відмінністю є також його сила перед обличчям завтрашніх екологічних викликів. Літак Cassio, який наразі проходить випробування, має надійти у продаж наприкінці 2022 року.
Заснована у 2008 році, компанія Edeis є лідером в галузі інжинірингу та експлуатації інфраструктури. Її метою є підвищення регіональної привабливості шляхом забезпечення наявності високоякісної аеропортової інфраструктури. Наразі компанія контролює 19 французьких аеропортів.
Ці дві французькі компанії мають намір здійснити революцію в авіації завтрашнього дня. При цьому вони застосовують соціально відповідальний підхід до зміни клімату.
Цей підхід тим більше вітається, що він, схоже, є рішенням закону, прийнятого Національними зборами Франції в квітні минулого року. Закон “Клімат і стійкість” забороняє польоти в межах країни тривалістю менше 2,5 годин. Метою закону є заохочення французів до використання менш забруднюючих видів транспорту, таких як потяг, для поїздок на короткі відстані.
Як ці два партнери мають намір досягти цього?
Для досягнення спільної мети обидві компанії збираються створити екосистему, сприятливу для гібридно-електричних літаків, особливо для коротко- та середньомагістральних перельотів.
Зрештою, передбачається створення відповідних дистриб’юторських центрів, а також навчальних шкіл та різних об’єктів.
VoltAero постачатиме літаки, тоді як Edeis зосередиться на забезпеченні та управлінні інфраструктурою аеропорту.
Які характеристики електричних та гібридних літаків?
Cassio вміщує від чотирьох до десяти пасажирів і може літати до 3,5 годин без перерви. З дальністю польоту 1200 кілометрів, цей літак має крейсерську швидкість 360 км/год, тому він може без проблем здійснювати внутрішні рейси.
Він має великі можливості і може використовуватися для різних цілей, від комерційних рейсів до медичної евакуації. Отже, завдяки своїм характеристикам та широкому спектру типів польотів, цей літак дійсно може зайняти важливе місце у міжрегіональному авіасполученні в найближчі роки.
Крім того, він має європейський сертифікат EASA CS23 в категорії одномоторних літаків, а також запатентований VoltAero.
Під час звичайного польоту електромотор буде використовуватися для зльоту, а після підйому в повітря для збільшення дальності польоту буде використовуватися двигун внутрішнього згоряння.
Буде запропоновано три версії Cassio:
- Cassio 330, який може перевозити чотирьох осіб і має комбіновану гібридно-електричну потужність 330 кіловат.
- Cassio 480, що перевозить шість пасажирів і має відповідну гібридну електричну потужність 480 кіловат.
- І, нарешті, Cassio 600, що вміщує до десяти пасажирів і має гібридну електричну потужність 600 кіловат.
Перший навколосвітній переліт на гібридному літаку
Щоб підкреслити своє прагнення запропонувати стійкий і більш відповідальний повітряний рух, VoltAero і Edeis придумали ідею запропонувати перший тур Францією на гібридному літальному апараті. Метою цих польотів є ознайомлення професіоналів галузі з Cassio 1 на етапі тестування.
З 5 липня по 10 липня 2021 року цей тур Францією охопить не менше десяти французьких міст.
Він розпочався в Lorientу Бретані, а потім продовжиться Tours протягом дня. Нарешті ми прибули до Havreу понеділок, 5 липня. У вівторок літак зробив зупинку в Туссу-ле-Нобль, а потім попрямував до Troyes і Dijonнаступного дня. Потім, у четвер, “Кассіо 1” приземлився в Annecyперед тим, як продовжити свій шлях до Aix-en-Provence. Цей тур Францією продовжився в суботу, 10 липня, із зупинкою в Nîmes перед тим, як дістатися Toulouse Аеропорт Франказаль. Нарешті, Cassio 1 приземлився в кінцевому пункті призначення, Rochefortв суботу 11 липня 2021 року.
Фотографія @VoltAero
До кінця цього туру Францією ми налітаємо понад 28 годин і подолаємо щонайменше 2 600 кілометрів.
На кожній зупинці будуть запропоновані екскурсії, щоб відвідувачі могли оцінити дизайн у поєднанні з безшумною технологією гібридно-електричного літака. Також будуть доступні інформаційні сесії, які допоможуть відвідувачам зрозуміти, як з’явилася ця інновація.
Екскурсія також надасть можливість професіоналам галузі познайомитися з Cassio 1. Ці дві компанії зможуть пробудити цікавість тих, хто займається авіацією, до викликів регіональної мобільності, що є спільною для всіх нас проблемою.
Ці шість днів демонстрацій також супроводжуватимуться подвійним викликом для VoltAero та Edeis, з технічної та організаційної точки зору. Перший стосується літака Cassio 1, який повинен буде добре себе зарекомендувати, перш ніж його можна буде вивести на ринок у найближчому майбутньому. Другий стосується логістики заходу, за яку відповідатиме Edeis.
Наші авіаційні експерти до ваших послуг 24/7 для вашого приватного перельоту за телефоном +33 (0) 1 44 09 91 82. Не соромтеся відвідувати наш сайт devis en ligne, щоб отримати оцінку вартості вашого приватного перельоту.