Авіація є основою французької економіки, і не без підстав. За останні роки авіаційна галузь переосмислила себе, щоб відповісти на виклики сучасності. Сьогодні сталий розвиток та зміна клімату є двома основними викликами, що стоять перед авіацією. Сьогодні, за оцінками, на авіацію припадає 2% викидів парникових газів. Тому авіаційна галузь має відігравати важливу роль у зменшенні викидів CO2. Які проекти реалізуються, щоб відповісти на ці нові виклики? Якими будуть приватні літаки завтрашнього дня?Відкрийте для себе 10 найкращих інноваційних проектів для приватного літака завтрашнього дня.
Електричні літаки:
ALICE від EVIATION
Alice – це ізраїльський проект електричного літака. Літак може вмістити близько 9 пасажирів і є повністю електричним. Нещодавно Alice здійснив свій перший політ, 8-хвилинний політ на висоті 3 500 м. Alice – це проект компанії Eviation Aircraft, який відкриває світле майбутнє для електричних літаків та бізнес-авіації.
“Цей революційний крок призведе до інновацій в галузі сталого повітряного транспорту і визначить як пасажирські, так і вантажні перевезення в майбутньому. “, – сказав генеральний директор Aviation Грегорі Девіс
Дізнайтеся більше про проєкт у нашій статті на Alice.
Місто Airbus
Як і AAM (Advanced Aerial Mobility), проектAirbus може стати частиною історії нашої цивілізації та способу пересування. Метою цього проекту є здійснення польотів під час Олімпійських ігор 2024 року. Проект City Airbus від авіаційного гіганта Airbus – це повністю електричний літак, який може перевозити 4 пасажирів і розвивати швидкість 120 км/год.
Анонсований у 2015 році, апарат вже має наступника, який називається City Airbus NextGen. Його амбіції полягають у тому, щоб розробляти все більше і більше рішень для електричних подорожей і завоювати майбутню частку ринку електричного повітроплавання, яке незабаром досягне масового споживання.
eVTOL
EVTOL – це тип літальних апаратів, особливістю яких є вертикальний зліт і посадка. Цей термін відноситься до цілого сімейства літальних апаратів, які зараз розробляються, зокрема, завдяки проекту Airbus та проекту City Airbus, згаданому вище. Ці літальні апарати призначені для життя у світі майбутнього і працюють на 100% електриці. Ці літаки є частиною AAM або розширеної повітряної мобільності.
Pipistrel Velis electro
Це перший сертифікований електричний літак в Європі. Velis Electro – це двомісний літак , призначений в першу чергу для навчання пілотів. Pipistrel Velis Electro може експлуатуватися на комерційній основі і повністю схвалений для навчання пілотів. Цього року компанія планує поставити понад 30 екземплярів замовникам у семи країнах.
AURA AERO
Ця компанія, що базується в Тулузі, виробляє електричні регіональні літаки для ділової та приватної авіації, вантажних авіаперевезень та комерційної авіації. Мета Aura Aero – запропонувати широкий спектр електричних літаків для всіх сфер застосування, а не обмежувати прогрес електричних технологій однією моделлю літака.
Приватні літаки на водневих двигунах
Beyond aero
Beyond aero це перший літак, що працює на водні. Саме президент Франції Еммануель Макрон хотів, щоб у Франції з’явився перший літак на водневих двигунах. І саме це зробила компанія Beyond aero. Проєкт заснувала Елоа Гільотен, ентузіастка авіації, яка мріяла реалізувати свою пристрасть, поважаючи при цьому екологічні цінності.
Airbus та їїавіаційна програма ZEROe
До 2035 року виробник літаків Airbus хоче мати в повітрі повністю водневі літаки з нульовим рівнем викидів CO2.
У період до 2025 року авіабудівник встановлює систему для живлення одного з 4 двигунів літака воднем. За словами виробника, проект “визначить технічні характеристики водневої силової установки, контролюватиме льотні випробування і забезпечить A380 випробувальним стендом для тестування водневого двигуна на крейсерській фазі”.
Інші 4 двигуни, розташовані під крилами, поки що працюють у звичайному режимі під час випробувань водневого двигуна.
Гібридні приватні літаки
Voltaero
Voltaero – це компанія, метою якої є розробка літаків завтрашнього дня. Компанія вирішила розробити модель, яка може бути використана для авіації загального призначення та всіх видів діяльності, але, перш за все, для пасажирських перевезень.
Їх основним прототипом є кассіо-двигун. Їх модель пропонує безліч опцій.
- Для коротких злетів і посадок – 100% електрична силова установка.
- Легка гібридна силова установка для ближніх і регіональних рейсів
- Для середньомагістральних регіональних рейсів – важка гібридна силова установка
E-Fan X
Проект E-Fan X – це спільне підприємство між 3 відомими компаніями: Airbus, Rolls-Royce та Siemens. Метою їхнього проекту є створення гібридного електричного пасажирського літака. Ця співпраця – спосіб навчити майбутніх інженерів будувати електричні літаки та зробити їх будівництво звичним явищем. Для цих промисловців це справжній виклик і найкращий спосіб переконатися, що електрична енергія робить свій внесок у розвиток.
Cessna 337 skymaster hybrid
Cessna 337 skymaster зазвичай не будується як електричний літак. Однак компанія Ampaire для здійснення комерційних польотів модифікувала модель у гібридно-електричний літак, який працює так само добре, як і звичайний літак, і який поповнить флот місцевої авіакомпанії під час перших випробувань. Ця модифікація відкриває нам очі на можливість робити речі по-іншому для цього типу літаків і в авіації на коротких дистанціях.
Незважаючи на тенденцію до знищення реактивних літаків, приватний літак має майбутнє в найближчі роки. Авіаційна промисловість вкотре демонструє, що вона знає, як рухатися в ногу з часом і переосмислювати себе, щоб адаптуватися до викликів сьогодення і передбачити виклики завтрашнього дня.
На сайті AEROAFFAIRES ми доступні 24 години на добу, 7 днів на тиждень, включаючи вихідні та державні свята. Ми швидко відповімо на ваш запит на devis en ligne, або за телефоном +33 1 44 09 91 82, або електронною поштою: charter@aeroaffaires.com.