ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

ЄС надає сертифікацію Volocopter!

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

У той час, коли екологічний перехід перебуває в центрі дискусій, деякі стартапи розробляють інноваційні проекти. Таким є німецький стартап, що спеціалізується на міській повітряній мобільності , Volocopter, який розробив літаюче таксі під назвою Volocity. Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) видало сертифікат на польоти в режимі безпілотника (без пасажира) і в безпечних зонах. Менш забруднюючий, оскільки має електричний двигун, і більш гнучкий, оскільки циркулює в повітрі, Volocity є альтернативою забрудненню повітря, спричиненому масовим рухом транспортних засобів, особливо у великих містах.

Фотографія: @Volocopter

Volocopter – перший стартап з проектом eVTOL, електричного літаючого таксі з вертикальним зльотом і посадкою, який отримав DOA (Design Organizations Approvals) від EASA, що дозволяє йому продовжувати розробку літаючого таксі з розширеною автономністю. “Схвалення проектної організації є важливим кроком на шляху до отримання комерційної сертифікації і ще більше зближує повітряні таксі “, – говорить Флоріан Ройтер, генеральний директор Volocopter.

Фотографія: @Aerobuzz

24 червня 2021 року німецька компанія отримала ліцензію на польоти від EASA, яка відповідає за авіаційну безпеку в ЄС, підтвердивши свою перевагу над конкурентами.

Volocity може перевозити двох дорослих та їхній багаж на відстань 35 км з максимальною швидкістю 110 км/год. Амбіції Volocopter полягають у тому, щоб замінити вертоліт як засіб експрес-транспорту в густонаселених міських районах, але, перш за все, вона хоче вибухнути зростанням у цьому секторі. Літаюче таксі Volocopter базується на технології, запозиченій у безпілотників: 9 акумуляторів і 18 електродвигунів, кожен з яких має пропелер. Ключова перевага Volocity полягає в тому, що він у 5 разів тихіший за гелікоптер.

Цілі Volocopter на 2023 рік

На сьогоднішній день цей дозвіл EASA дозволяє Volocity працювати в чітко визначених зонах з низьким рівнем ризику. На сьогоднішній день безпілотник Volocopter, Volocity, здійснив лише перші польоти в рамках випробувань на Helsinki, Singapour та Dubaï.

Таким чином, акредитація EASA підкреслює життєздатність процесів компанії Volocopter, що дозволяє їй забезпечувати достатньо високий рівень безпеки при виробництві та повсякденному використанні безпілотників.

Фотографія: @AeroBuzz. Волокоптер під час тестового польоту в Сінгапурі

Наразі розробляється ще одна вантажна версія 2X літаючого таксі для перевезення вантажів. Що стосується Volocity, Volocopter сподівається вивести його на ринок вже в 2023 році, тим більше, що 70 компаній по всьому світу розробляють свій власний прототип літаючого таксі, заснований на тому ж типі, як і Airbus, який в червні 2019 року представив свій другий прототип автономного літаючого таксі Alpha One: Alpha Two, літак, що характеризується численними інноваціями та технічними вдосконаленнями, такими як відсутність кабіни.

Німецький стартап Volocopter оголосив про відкриття бронювання на перші комерційні рейси свого першого літаючого таксі Volocity. Всього доступно 1 000 квитків, і за 2 дні вже заброньовано понад 550. Що стосується тарифів, то поки що відомо лише те, щоп’ятнадцятихвилинний політ коштуватиме 300 євро з пасажира.

Поїздка між Руассі та Ла Дефанс займає не більше п’ятнадцяти хвилин на VTOL, в той час як на машині це займе щонайменше сорок хвилин.

Volocopter має на меті реалізувати проект до 2023 року, щоб гості та мешканці Парижа могли подорожувати між Парижем та олімпійськими об’єктами в рамках Олімпійських ігор 2024 року.

Щоб прискорити реалізацію цього проекту до Олімпіади 2024 року, 30 вересня регіон Іль-де-Франс, RATP і Aéroports de Paris підписали спільну угоду про міську повітряну мобільність, що дозволить створити тестову зону на аеродромі Понтуаз і водночас сприятиме екологічному переходу повітряного транспорту.

“Структурування сектору повітряної мобільності навколо аеродрому Понтуаз – Кормей-ан-Вексен відповідає динаміці регіонального плану відновлення, висновкам Конференції Сторін COP та Олімпійським і Паралімпійським іграм 2024 року. Ця подія надає виняткову можливість мобілізувати авіаційну галузь і підвищити престиж Паризького регіону, позиціонуючи його як еталонний регіон на світовому ринку міської повітряної мобільності “, – говорить Валері Пекресс, президент Паризького регіону.

Фотографія: @GroupeADP

Майбутнє повітряної мобільності у великих містах

Сертифікація EASA ще не дозволяє стартапу розпочати комерційні польоти, але вона є ключовим кроком на шляху до перших комерційних рейсів, запланованих на Олімпіаду в Парижі у 2024 році. Олімпійські ігри – це вже не просто спортивні змагання, а й геополітичне послання, демонстрація сили і могутності країни, яка їх організовує, заснована на спортивній “м’якій силі”. Тому Олімпіада 2024 року в Парижі – це можливість для Франції засяяти на міжнародній арені.

Проект з розвитку міської повітряної мобільності посилює привабливість регіону Іль-де-Франс на міжнародному рівні завдяки співпраці різних державних і приватних гравців, серед яких, наприклад, Helifirst, вертолітна авіакомпанія, що спеціалізується на бізнес-авіації, і Helipass, цифрова платформа для бронювання вертолітних рейсів в управлінні операціями. На даний момент у секторі “транспортних засобів” три компанії були обрані для польотів своїх літаючих таксі в рамках Олімпійських ігор 2024 року в Парижі: Volocopter, Airbus і китайський стартап Ehang.

Додаткові послуги між Волокоптером і бізнес-авіацією?

Оренда приватного літака є важливим інструментом для вирішення проблем, пов’язаних з обмеженим часом. Клієнти, які замовляють оренду приватного літака, шукають гнучкість, безпеку і швидкість. Сполучення між аеропортами та центрами міст часто ускладнене і займає багато часу через інтенсивний дорожній рух. У найближчому майбутньому літаючі таксі можуть дозволити уникнути заторів на дорогах і з’єднати FBO з місцем призначення. “Вони будуть обслуговувати низку визначних місць між l’aéroport d’Orlта Charles de Gaulle Etoile, а також центр Парижа, можливо, і l’héliport d’Issy-les-Moulineaux“, – каже Марі-Клод Дюпюї, директор з питань інновацій та стратегії розвитку RATP .

Ці електромобілі вирішили б проблему надмірного трафіку у великих містах, не завдаючи шкоди навколишньому середовищу. Вони також стали б ідеальним доповненням до оренди приватних літаків.

Однак ці літаючі таксі мають низку недоліків, серед яких дуже обмежений запас ходу, низька швидкість (максимум 110 км/год) і низька вантажопідйомність. Проте, незважаючи на ці недоліки, кількість стартапів, що працюють на ринку повітряних таксі, зростає, особливо в Китаї. Згідно з дослідженням, проведеним консалтинговою компанією Oliver Wyman у 2019 році, до 2035 року ринок літаючих таксі становитиме 35 мільярдів доларів. Фактично, до 2035 року понад 50 000 літаючих таксі можуть курсувати майже в 90 містах по всьому світу.

У найближчому майбутньому це може забезпечити вирішення проблеми зменшення заторів на дорогах. “Ми думаємо, що в майбутньому EVTOL будуть забирати клієнтів біля їхніх домівок”, – каже Флоріан Ройтер, генеральний директор Volocopter.

Група ADP є основним спонсором проекту літаючого таксі Volocopter. Сьогодні Paris Le Bourget є провідним аеропортом для бізнес-авіації. Це єдине підприємство ADP Group, яке має сайти, пристосовані до різних категорій літаків.

  • 2 аеродроми для бізнес-авіації: Туссюс-Ле-Нобль та Понтуаз-Кормей-ан-Вексен
  • 8 комерційних аеродромів: Шавене, Шелль, Куломм’є, Етампес, Логн, Мо, Персан і Сен-Сір
  • 1 вертолітний майданчик в Іссі-Ле-Муліно

Чи можемо ми уявити 100% повітряний та електричний транспорт у майбутньому?

Такі літаючі таксі могли б забирати клієнтів з обмеженим часом і висаджувати їх вдома або в іншому місці з різних сайтів групи Aéroports de Paris, зокрема, Paris Le Bourget,héliport d’Issy-Les-Moulineaux або Pontoise, яка наразі є тестовою зоною для літаючих таксі.

Фотографія: @01net. Випробувальний політ волокоптера в Ле Бурже (Париж)

Німецький стартап Volocopter також представив у Сінгапурі новий прототип повітряного порту для Volocity під назвою VoloPort. Термінал буде модульним, тому його можна буде легко адаптувати до різних міських локацій, таких як дахи будівель, залізничні станції або автостоянки.

Фотографія : @Volocopter. Волопорт у Сінгапурі
Фотографія: @Volocopter

Наші авіаційні експерти до ваших послуг 24 години на добу, 7 днів на тиждень за телефоном +33 (0) 1 44 09 91 82. Не соромтеся відвідувати devis en ligne, щоб отримати оцінку вартості вашого приватного перельоту.