ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Як купити приватний літак?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Ви визначилися з моделлю від jet privé à vendre і хотіли б її придбати? Ви хочете купити приватний літак, але не знаєте, який саме вибрати? Вас цікавлять формальності, через які доводиться проходити авіакомпаніям, щоб підготувати договір купівлі-продажу?

Тоді ви потрапили в потрібне місце. У нас є всі відповіді та деталі, які вам потрібно знати про покупку приватного літака.

Який літак купити?

Ринок ділової авіації може багато чого запропонувати. Насправді, існує безліч літаків для задоволення різних потреб: туристичних перельотів, перельотів на великі відстані, бізнес-перельотів і т.д. Якщо ви вирішили купити приватний літак, ви будете розпещені вибором з точки зору розміру, дизайну, продуктивності, технологічного оснащення і т.д . Важливо заздалегідь визначити свої потреби, щоб зробити правильний вибір. Саме тому ми підібрали найкращі літаки на ринку для ваших конкретних потреб:

Купуєте літак для відпочинку?

Якщо ви хочете купити приватний літак для відпочинку, ось основні моделі, про які вам варто подумати:

Pilatus PC-12, виготовлений у Швейцарії, – це одномоторний літак з інтегрованим пропелером. Безпечний і універсальний, він забезпечує ті ж стандарти безпеки, що й інші турбогвинтові літаки в своїй категорії. Літак Pilatus PC-12 може приземлятися на більш ніж 2 500 аеродромах в Європі, де приватний літак або комерційний літак не може приземлитися. Його перевагою є легкий доступ до коротких злітно-посадкових смуг Gstaad – Saanen, Lausanne, Arcachon Cap Ferret , Ile d’Yeu або Saint-Tropez la Môle.

Технічні характеристики:

крейсерська швидкість: 464 км/год

. Максимальна відстань: 2090 км

. Розмір кабіни: 5,16 м в довжину – 1,47 м у висоту – 1,52 м в ширину

. Категорія: Турбогвинтовий – 2 пілоти з 6 пасажирами

Вартість нового: від 3.36 мільйона євро

pilatus pc 12 volant au dessus de monument valley
Фотографія кредит : Pilatus

Phenom 100 – дуже легкий бізнес-літак бразильського виробника Embraer. Його вишуканий, елегантний інтер’єр був розроблений компанією BMW до найменших дрібниць. Він має достатньо місця для багажу, а також відсіки для пальт і комп’ютерів.

Технічні характеристики:

. 720 км/год крейсерська швидкість

. Максимальна відстань: 2200 км

. Розмір кабіни: 3 м в довжину – 1,37 м у висоту – 1,40 м в ширину

. Категорія: Дуже легкий реактивний літак (LVJ) – 2 пілоти з 4/5 пасажирами

Вартість нового: від 3.581 мільйона євро

Jet privé Phenom 100 à l'arret sur le tarmac de l'aéroport
Фото кредит : Embraer

Купуєте літак для бізнесу?

Для бізнес-перельотів відкрийте для себе літаки з кабінами, що пропонують найкращі умови для роботи:

Citation Mustang з його 4 дуже зручними VIP-місцями є відмінним робочим інструментом. Цей надлегкий приватний літак підходить для клієнтів, які шукають практичне і дуже економічне рішення для своїх коротких авіаперельотів.

Технічні характеристики:

крейсерська швидкість: 630 км/год

. Максимальна відстань: 2160 км

. Розмір каюти: 3 м в довжину – 1,37 м у висоту – 1,40 м в ширину

. Категорія: Дуже легкий реактивний літак (LVJ) – 2 пілоти з 4 пасажирами

Вартість нового: 2.94 мільйона євро

Jet privé Citation Mustang en vol
Джерело фото Cessna Citation

Бізнес-джет Citation XLS ідеально підходить для польотів у Європі. Він має середні розміри, але може зайти на короткі або складні злітно-посадочні смуги, наприклад, в горах або на березі моря. Він може вмістити до десяти пасажирів і має дуже просторий вантажний відсік.

Технічні характеристики:

крейсерська швидкість: 805 км/год

. Максимальна відстань: 3600 км

. Розмір кабіни: 5,79 м в довжину – 1,65 м у висоту – 1,70 м в ширину

. Категорія: Середній приватний літак – 2 пілоти з 10 пасажирами

Вартість нового: 13 мільйонів євро

Jet privé Cessna XLS en vol couché de soleil
Джерело фото Cessna Citation

Купуєте літак, щоб подорожувати з комфортом?

Як і керівники CAC 40 або найкращі футболісти, ви можете звернутися до більш розкішних моделей:

Praetor 600 – це особливо технологічно просунутий супер-середній бізнес-літак. Він має значну дальність польоту, що дозволяє йому пролетіти майже 4 500 км без пересадок і з легкістю здійснити переліт Лондон-Нью-Йорк.

Основні характеристики:

. Крейсерська швидкість: 850 км/год

. Максимальна відстань: 4 500 км

. Розмір кабіни: 8,20 м в довжину – 1,83 м у висоту – 2,49 м в ширину

. Категорія: Середній приватний літак – 2 пілоти з 12 пасажирами

Вартість нового: 30 мільйонів євро

 praetor 600 en vol dans les nuages
Фотографія: Praetor

Поєднуючи технічні можливості та розкішний дизайн, літак Falcon 6X виправдає очікування найвибагливіших клієнтів. Він ідеально підходить для середньо- і далекомагістральних перельотів завдяки двигунам Pratt & Whitney Canada PW812D, які пропонують неперевершену потужність. Нарешті, він оснащений теплим і тихим салоном у сучасному стилі, який можна на 100% налаштувати.

Особливості:

. Крейсерська швидкість: 980 км/год

. Максимальна відстань: 10 186 км

. Розмір каюти: 12,3 м в довжину – 1,98 м у висоту – 2,58 м в ширину

. Категорія: Далекомагістральний приватний літак – 2 пілоти з 16 пасажирами

Вартість нового: 38 мільйонів євро

jet privé Falcon 6X en vol au-dessus de la mer
Фото: Dassault Авіація

Елегантний літак Challenger 850 оснащений двигунами GECF34-3B1, які забезпечують йому максимальну швидкість 850 км/год. Цей далекомагістральний літак цінується за неперевершений комфорт просторого салону. Він пропонує 16 пасажирам, які можуть розміститися в різних зонах: міні-кухня, кілька туалетів..

Особливості:

. Крейсерська швидкість: 850 км/год

. Максимальна відстань: 5000 км

. Розмір каюти: 14,7 м в довжину – 1,85 м у висоту – 2,49 м в ширину

. Категорія: далекомагістральний літак – 2 пілоти з 13/16 пасажирами

Вартість нового: 21 мільйон євро

Jet privé Bombardier en vol au-dessus de la mer et des nuages
Фото кредит : Bombardier

Як авіакомпанії готують контракти?

Замовлення на літаки, що бронюються щороку, є результатом довгих і бурхливих переговорів. У них беруть участь авіакомпанії та приватні виробники літаків, і вони можуть тривати кілька років. Насправді, ці замовлення на літаки вартістю в мільйони євро починаються задовго до того, як вони будуть виставлені на Паризькому авіасалоні. Що стосується походження цих контрактів, то тут є два варіанти: або вони походять від пропозиції, ініційованої виробниками літаків, або вони є результатом тендерів, оголошених перевізниками.

  • Тендери, ініційовані авіавиробниками

У цьому випадку підхід ініціюється самим виробником літака. Знаючи потреби та розташування авіакомпаній, виробники літаків зможуть регулярно робити пропозиції.

  • Запуск тендерів від перевізників

Другий варіант – надіслати виробникам “Запит на пропозицію”. Тоді компанія заздалегідь визначає весь план флоту, щоб задовольнити свої вимоги щодо кількості та типу літаків на кілька років. Для найбільших замовлень деякі компанії навіть складають плани флоту на наступні 20 років. До уваги береться низка критеріїв: флот і проекти конкурентів, прогнозований трафік, цільові показники прибутковості, тенденції цін на нафту, бюджет, який необхідно інвестувати, і т.д. Крім того, якщо метою є поповнення флоту літаками, які вже добре відомі, або новими моделями на ринку, процедури не будуть однаковими. Наприклад, для “класичного” літака буде достатньо простого рамкового контракту. З іншого боку, більш сучасні моделі вимагатимуть більш глибокого технічного, комерційного та фінансового дослідження.

За якими критеріями можна виграти контракт?

Ряд критеріїв вступає в дію з самого початку кампанії. Оцінка характеристик літака є центральним елементом і включає в себе якість двигунів і кількість виробників двигунів, які беруть участь в оснащенні літака. Але це ще не все: інші фактори також мають вплив, наприклад, витрати на обслуговування та ремонт, графік поставок, наявність літаків у пакетах і т.д. Оскільки це великі інвестиції, більшість компаній створюють певні програми для зниження витрат і страхування. Саме тому деякі контракти можуть легко сягати майже 600 сторінок.

Як узгоджуються ціни?

Як же відбуваються переговори? Хоча деякі авіакомпанії, такі як Ryanair, зроблять все можливе, щоб скоротити витрати, виробник часто залишається у виграші. Замовлення, розміщене у виробника літаків, автоматично підпадає під дію формули зміни ціни. Цей метод, також відомий як “формула ескалації”, полягає в індексації змін цін відповідно до різних параметрів: ціни на робочу силу, сировину, нафту і т.д. Таким чином, застосовується спадна економія від масштабу: чим більший флот, тим дорожче замовлення.

Ще одним елементом, на якому авіакомпанії заробляють маржу, є супутні послуги. Основною метою цих послуг є регламентне технічне обслуговування літака на різних рівнях: технічне обслуговування перону, обслуговування конструкції літака, двигунів, обладнання та компонентів. Ці ремонти розподілені в часі і класифікуються за різними категоріями. Від категорії А, що передбачає щомісячне технічне обслуговування, до категорії D, що передбачає технічне обслуговування кожні 4/5 років, цей елемент є реальним джерелом доходу для амортизації знижок, наданих виробниками. Цей сектор, в якому спочатку домінували виробники двигунів, переживає стрімке зростання, а нещодавно до нього приєдналися виробники літаків. Очікується, що ринок MRO (Maintenance Repair & Overhaul) зросте на 20% в період до 2025 року.

Наскільки високі знижки? Яку остаточну ціну сплачує компанія?

Знижки залежать від розміру та складу замовлення. Залежно від типу замовленого літака, мети замовлення та розміру замовника, знижка може варіюватися від 40% до 55%. У випадку дуже великих замовлень на літаки, такі як A380, це означає значне відхилення від оголошеної каталожної ціни в 400 мільйонів доларів. Хоча авіакомпанії дуже рідко платять таку прейскурантну ціну, вона слугує орієнтиром. Наприклад, вона корисна, коли йдеться про розрахунок авансових платежів. Перші внески, які сплачує перевізник при розміщенні замовлення, є дуже низькими і поступово зростають. Через півтора року цей депозит, як правило, становить близько 25%, і лише на етапі доставки виплачується весь залишок.

Як авіакомпанії фінансують свої замовлення?

Мегазамовлення на Airbus A350 і Boeing B787, які роблять такі авіакомпанії, як AirFrance KLM, можуть здатися неможливими для фінансування. Проте найбільші авіаперевізники мають у своєму розпорядженні кілька стратегічних важелів, які можуть вберегти їх від банкрутства.

По-перше, нинішня система авансових платежів дозволяє авіакомпаніям розподіляти свої витрати в часі. Повна ціна сплачується під час доставки, а не під час розміщення замовлення. Таким чином, в короткостроковій перспективі компанія платить дуже мало і отримує вигоду від певної гнучкості. Іншим важливим елементом є використання лізингу авіакомпаніями. Для авіаперевізника ця стратегія передбачає передачу свого літака в лізинг іншій компанії в середньому на 6 років. Air France фінансує третину свого флоту в такий спосіб.