ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Як забронювати приватний літак?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Бізнес-авіація – інтригуючий сектор. З точки зору стороннього спостерігача, важко скласти уявлення про всіх гравців на ринку. Від авіаброкерів до авіакомпаній – всі ланки ланцюжка працюють разом, щоб організувати ділову поїздку на замовлення: кажуть, що в середньому 1 000 людей працюють разом, щоб приватний рейс пройшов безперебійно. Ми пояснимо, як працюють основні гравці, що беруть участь у організації вашого приватного перельоту:

Світ jets d’affaires у кількох цифрах

Бізнес-авіація – це всі індивідуальні рейси, що здійснюються з нетуристичною метою. Ця галузь повітряного транспорту представляє всі польоти на приватних літаках, заброньованих у авіакомпанії-оператора.

diagramme de l'utilisation de l'aviation d'affaires

Громадський транспорт в серці індивідуальної авіації

Рейси бізнес-авіації є рейсами громадського транспорту і відповідають визначенню, викладеному в Кодексі цивільної авіації Франції. Стаття L330-1 Кодексу цивільної авіації Франції визначає громадський транспорт (ГТ) або громадський пасажирський транспорт (ГПТ): “Громадський повітряний транспорт полягає в перевезенні пасажирів, вантажів або пошти повітряними суднами з пункту відправлення до пункту призначення за винагороду. Діяльність державного авіаперевізника здійснюється за наявності ліцензії на експлуатацію та сертифіката експлуатанта (AOC), виданого адміністративним органом на умовах, визначених декретом Державної ради, та відповідно до положень Регламенту (ЄЕС) № 2407/92 від 23 липня 1992 року про ліцензування авіаперевізників, що додається до цього Кодексу

Значне розширення в 1990-х роках

Бізнес-авіація, започаткована в 1960-х роках у США, швидко поширилася на низку європейських напрямків. Перші авіаційні брокери з’явилися у Франції в 1990-х роках, щоб задовольнити низку потреб:

  • Забезпечити швидке, економічно ефективне лізингове рішення;
  • Задовольнити потреби великих груп, які відмовлялися від власних літаків через їхню дорожнечу;
  • Пропонувати рейси, які є набагато гнучкішими, ніж комерційні рейси.

AEROAFFAIRES була одним з піонерів чартерних перевезень приватними літаками в Європі. Поступово ринок розвивався. Декілька підприємців та інвесторів розпочали цю авантюру. Сьогодні у Франції налічується близько десяти брокерів бізнес-авіації.

Цифри, що постійно розвиваються

  • Понад 20 мільярдів доларів обороту щороку.
  • У 2019 році в Європі було зафіксовано понад 800 000 бізнес-рейсів.
  • La France є європейською країною з найбільшою кількістю переміщень приватних літаків (150 000 переміщень), випереджаючи Німеччину та Велику Британію.
  • Paris-le Bourget є найбільш завантаженим аеропортом Європи для бізнес-авіації. 180 000 пасажирів на рік і понад 53 000 переміщень у 2019 році.
  • Середня ціна бронювання легкого приватного літака з дальністю польоту 3 130 км: 3 000 євро/год
  • Середня ціна за бронювання далекомагістрального приватного літака з дальністю польоту 14 600 км: €6 000/год

Переваги індивідуальної авіації для пасажирів

  • Економія часу: в середньому 15 хвилин очікування перед зльотом літака.
  • Гнучкість: 3 000 аеропортів, доступних для приватних літаків в Європі, включаючи plus grands aéroports, порівняно з 300 комерційними рейсами.
  • Продуктивність: 90% пасажирів насолоджуються тишею і спокоєм салону приватного літака під час роботи.
  • Комфорт: доступ до привілейованого простору, який пропонують приватні термінали. Під час польоту сучасний комфортабельний салон літака забезпечує розслаблення.
  • Конфіденційність: приватні зони дозволяють уникнути контакту з іншими людьми. Більше того, в деяких аеропортах, таких як Канни, ви можете під’їхати на автомобілі прямо до виходу на посадку.
  • VIP-послуги: автомобільний або вертолітний трансфер, кейтеринг на замовлення, спеціальне перевезення вантажів – всі побажання пасажирів можуть бути задоволені.

Як забронювати приватний літак?

Авіакомпанії, брокери і приватні термінали взаємозалежні і співпрацюють. Ці 3 основні гравці ділової авіації можуть зафрахтувати приватний літак. Однак, на практиці, брокер має найкращі можливості відповісти на запит на бронювання. Пояснюємо:

Брокер, привілейований контакт для клієнта та пасажира

Роль брокера в бронюванні приватного літака

Авіаційні брокери – це бізнес-провайдери для авіакомпаній. Вони відповідають за пошук клієнтів і організацію рейсів від імені своїх клієнтів. Він розглядається як посередник у задоволенні запитів пасажирів і адаптується, укладаючи індивідуальні домовленості для кожного клієнта. Франсуа Ксав’є Клерк, генеральний директор AEROAFFAIRES пояснює: “Як брокер, ми надаємо вам доступ до тисяч літаків та аеропортів через єдину точку контакту. Ми підтримуємо вас протягом усього процесу бронювання, надаючи оперативний супровід до, під час і після польоту”

Брокери мають доступ до власної технології, що дозволяє їм ідентифікувати всі доступні літаки в режимі реального часу по всьому світу. Вони порівнюють понад 7 000 літаків від 1 200 авіакомпаній, щоб запропонувати найкращі пропозиції, які ідеально відповідають вимогам клієнтів. Наприклад:

  • авіакомпанія, що базується в Парижі, не обов’язково буде найпривабливішою з фінансової точки зору, якщо її літаки літають до Ніцци, Ібіци або Лондона. Але завдяки брокеру він може порівняти авіакомпанії і знайти найближчий до вас літак.
  • брокер може запропонувати вам будь-який тип літака і дозволить вам задовольнити всі ваші потреби. Турбогвинтовий літак, якщо це коротка злітно-посадкова смуга (Altiport de Courchevel або La Môle Saint-Tropez аеропорт), надлегкий приватний літак, якщо в ньому лише 2 людини, приватний літак середнього розміру, якщо ваша подорож перевищує 4000 км або якщо потрібно перевезти більше 8 пасажирів, і регіональний літак для групи з 25 осіб. Це дозволить вам знайти ідеальний літак, що відповідає вашим вимогам до перельоту.
  • залежно від обраних критеріїв (кількість пасажирів, час польоту, крейсерська швидкість літака) можна передбачити кілька польотних місій в залежності від виділеного літака (польоти в горах, на коротких злітно-посадкових смугах, групові польоти, вантажні перевезення, літаки-таксі і т.д.)

Як тільки клієнт підтверджує рейс, брокер проводить всі перевірки з авіакомпанією. Він переконується, що тип літака, екіпаж і посадочний слот доступні в зазначений час. Після перевірки авіакомпанія надсилає всю інформацію, необхідну для зльоту, до приватних терміналів, щоб вони могли підготувати рейс. Потім брокер залишається на зв’язку з приватним терміналом перед польотом і під час польоту, щоб запропонувати наземну допомогу. Авіаброкери пропонують додаткові послуги, такі як послуги консьєржа, бронювання готелів та оренда яхт.

Брокер, що гарантує безпеку польоту

Брокер несе відповідальність у разі виникнення інцидентів. Він перевіряє сертифікат експлуатанта авіакомпанії, щоб переконатися, що всі рейси, які вона пропонує, відповідають стандартам технічного обслуговування, сертифікації пілотів тощо. Брокер повинен ретельно обирати авіакомпанію-оператора і підтримувати з нею довірчі відносини. Крім того, брокер систематично перевіряє наявність необхідного страхового покриття у літака та авіакомпанії. Мінімальні суми встановлені на рівні від 10 мільйонів для малих літаків до 500 мільйонів для великих літаків. Крім того, брокер додасть додаткові 5 мільйонів євро страхового покриття, щоб зробити вас більш відповідальними.

Однак професія брокера ще не врегульована. Самі компанії проходять бізнес-аудит, який оцінює їхню корпоративну культуру, організацію та фінансову стабільність. Крім того, всі хороші брокери є членами професійних асоціацій: Асоціації брокерівassociation européenne de l’aviation d’affaires (EBAA) та Національної асоціації ділової авіації (NBAA). Через ці асоціації розвиваються партнерські відносини, а дебати ведуть до вирішення питань, характерних для ділової авіації. Усвідомлюючи виклики сьогодення, брокери прагнуть покращити досвід пасажирів, одночасно вживаючи заходів для захисту планети.

Авіакомпанії, відповідальні за операційну сторону

Роль авіакомпанії у бронюванні рейсу

4 600 приватних літаків літають по всьому світу. Авіакомпанії мають власні флоти з власних літаків або літаків, що належать приватним власникам. Цей трюк дозволяє власникам нових моделей приватних літаків згладжувати щорічні витрати на технічне обслуговування. Як пояснює один із гравців у секторі бізнес-авіації: “За 1,5 мільйона доларів ви отримуєте вживаний Cessna Citation Mustang на повну потужність, включно з запчастинами та робочою силою. Потім є фіксовані річні витрати, в районі 350 000 євро, включаючи зарплати трьох членів екіпажу, страхування, допомогу аеропорту… і вартість однієї льотної години, близько 1 000 євро. Виходячи з цього, ми наймаємо літак за 1 950 євро за годину і платимо 1 750 євро власнику, який таким чином отримує маржу в розмірі 750 євро за годину польоту. Якщо ми орендуємо його літак на 350-400 годин на рік, він може покрити фіксовані витрати і використовувати свій літак за собівартістю “.

Авіакомпанії пропонують брокерам інформацію про наявність вільних літаків і тарифи. Авіакомпанії дуже рідко мають прямих клієнтів, оскільки вони в першу чергу відповідають за управління своїм флотом, планування екіпажів та операцій. Саме тому брокери допомагають клієнтам у бронюванні авіаквитків.

Після перевірки рейсу та аеропортів оператори готують літак з відповідним екіпажем і планом польоту. Вони перевіряють, чи всі графіки пілота, екіпажу та літака узгоджені між собою, щоб не викликати затримок під час зльоту. Потім вони передають план польоту пасажирам, брокерам і приватним терміналам, які приймають рейс.

Авіакомпанія, підпорядковуючись численним нормативним актам

Як менеджери повітряних суден, авіакомпанії мають багато обов’язків. Вони повинні отримати сертифікат експлуатанта повітряного судна (AOC), що пов’язано з поняттям загального перевізника. Цей сертифікат дозволяє їм перевозити пасажирів на літаках. Цей сертифікат доводить, що авіакомпанія відповідає всім вимогам з точки зору безпеки, фінансових інвестицій, внутрішньої організації, підготовки команди та операційних навичок, щоб гарантувати пасажирам якісні перельоти. Відділ технічного обслуговування виконує всі види ремонту, від щоденного моніторингу до капітальних візитів. Пропуск технічного огляду може заощадити гроші в короткостроковій перспективі. Однак у довгостроковій перспективі це може призвести до дефекту безпеки. Довговічність літака залежить виключно від регулярних перевірок, що проводяться професіоналами. У цьому полягає різниця між такими авіакомпаніями, як Vistajet або Netjet, і власниками повітряних суден, які працюють на умовах другого пілота.

Більше того, коли авіакомпанія експлуатує новий літак, пілот за штурвалом залишається незмінним назавжди: досвід і технічне володіння повітряним судном є запорукою безпечного та індивідуального польоту. Як гаранти безпеки, авіакомпанії роблять все можливе, щоб клієнти мали 100% довіру до них. Авіакомпанії регулярно повідомляють свої показники. Вони також надають клієнтам можливість ознайомитися з усіма витратами, понесеними на літак.

У кожній країні влада контролює повітряний рух і стежить за дотриманням місцевих правил. У Франції DGAC (Direction Générale de l’Aviation Civile) контролює повітряний простір та індустрію ділової авіації. DGAC виконує низку завдань: моніторинг безпеки польотів, контроль за екологічним переходом, нагляд за всією аеронавігацією, регулювання повітряного транспорту, навчання пілотів, просування французьких ноу-хау на міжнародному рівні та компенсація пасажирам у разі затримки або скасування рейсів.

Роль аеропортового обслуговування та терміналів

Хендлінг, також відомий як FBO (фіксовані оператори) або приватні термінали, – це приватні зони в аеропортах, спеціально призначені для бізнес-авіації. Як тільки вони отримують запит від авіакомпанії, хендлінг організовує рейс. Між терміналами та авіакомпаніями підписуються контракти. БпАУ відповідають за заправку паливом, стоянку літаків і ангарів, прибирання і, за необхідності, технічне обслуговування літаків.

БПС є ключовими контактами для клієнтів. Вони зустрічають пасажирів у VIP-залах, організовують повітряне судно відповідно до побажань замовника, готують вантажні відсіки для перевезення спеціальних вантажів, а також здійснюють перевірку на безпеку та імміграційний контроль на митниці.

JETEX, Skyvalet і Signature є провідними FBO на ринку. Вони є ідеальними посередниками між авіакомпаніями, митницею, пасажирами, брокерами, аеропортами та консьєрж-сервісами.

Так що ж це дає нам?

Ділова авіація об’єднує багатьох гравців, які координують свої дії, щоб запропонувати найкращий клієнтський досвід. Кожен гравець взаємозалежний і підтримує інших, усвідомлюючи, що вони потрібні один одному, щоб ринок ділової авіації функціонував у довгостроковій перспективі. Брокер відіграє провідну роль як диригент процесу бронювання. Авіакомпанія піклується про всі аеронавігаційні аспекти, тоді як приватні термінали дбають про підготовку рейсу до зльоту.

Під час нинішньої коронавірусної кризи кількість польотів приватних літаків зросла на 20-25%. Це пов’язано зі збільшенням кількості медичних евакуацій та інтенсифікацією вантажних авіаперевезень. Таким чином, бізнес-авіація відіграє вирішальну роль у цій безпрецедентній кризі. Більше інформації читайте в наших статтях Comment louer un jet privé ? Comment voyager en jet privé ?