ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Що таке інженер з технічного обслуговування повітряних суден?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

В авіаційній галузі ми знаємо найбільш помітні професії: стюардеса, пілот, стюард… Однак ми часто ігноруємо роль людей за лаштунками авіації, які так само присутні і необхідні для безперебійної роботи літака. Механік з технічного обслуговування є невід’ємною частиною цього процесу. Але що насправді включає в себе ця робота? Чому вона важлива і як на неї потрапити?

mécanicien de maintenance
джерело: pixabay

Чому саме механік з ремонту?

Перш ніж ми розглянемо, як потрапити на цю роботу, нам потрібно зрозуміти, чому потрібні інженери з технічного обслуговування на la gestion aérienne і чому ця роль є такою важливою.

Високі авіаційні стандарти.

Ми не можемо говорити про управління авіацією, не згадавши про стандарти та сертифікацію, яких у цій галузі існує безліч. ІКАО, Міжнародна організація цивільної авіації, керує цим масивом стандартів і сертифікатів і встановлює процедури, яких слід дотримуватися в управлінні міжнародними повітряними перевезеннями. Ці стандарти є особливо важливими для належного управління ризиками та якістю.

Нещасні випадки трапляються дуже швидко.

На технічні проблеми припадає 20% авіакатастроф, тому є вагомі підстави для оптимізації управління технічним обслуговуванням літаків. У разі виникнення технічної проблеми, причин для аварії багато і вони відбуваються швидко.

В авіації важлива кожна деталь, тому так важливо мати механіків, компетентних у своїй галузі. Одна упущена деталь може призвести до безлічі інших проблем, в результаті чого може статися непоправна аварія.

Складність літаків.

Всім відомо, що appareil aérien – це передова технологія, яка вимагає глибоких знань не тільки для того, щоб навчитися нею користуватися, але й для того, щоб розшифрувати і зрозуміти її використання. Особливо в той час, коли технології постійно розвиваються і ми прагнемо зробити наші літаки потужнішими, швидшими, довговічнішими або plus écologique. Тому кваліфікований, компетентний технічний спеціаліст має важливе значення для технічного обслуговування. Складність обладнання навіть впливає на роботу механіка з технічного обслуговування, оскільки в цій професії прийнято спеціалізуватися на конкретній галузі.

Всі ці фактори мають вирішальне значення для існування такої професії, як механік з технічного обслуговування. Вони необхідні для безперебійного функціонування повітряного руху.

Всебічна і ретельна підготовка для того, щоб стати механіком з технічного обслуговування.

Широкий вибір технічних навчальних курсів.

Як і слід було очікувати, щоб стати механіком з технічного обслуговування, потрібна певна академічна підготовка. Існує кілька способів зробити це:

Авіаційний CAP з різними спеціалізаціями, рівень професійного бакалаврату: авіація за вибором, загальна авіація, технічне обслуговування пов’язаних виробничих систем, професії в галузі електроенергетики та пов’язаних з нею середовищ.

Рівень бакалаврату з додатковою згадкою про аеронавтику з кількома варіантами.

Існує також кілька варіантів післябакалаврату, включаючи аеронавтику або електротехніку в рамках BTS (2-річний вищий технічний диплом). Рівень Bac+3 BUT GIM – промислова інженерія та технічне обслуговування, що спеціалізується на авіації.

Професійно-технічна освіта в галузі промислових професій: авіаційна промисловість, яка включає в себе ряд різних курсів.

На рівні Bac+3 також можна здобути професійну освіту в галузі технічного обслуговування та технологій: мультитехнічні системи. Нарешті, можна отримати цю професію через армію, з дипломом бакалавра або без нього.

Які якості необхідні для цієї роботи?

Окрім навичок, механік з технічного обслуговування повинен мати природну схильність до цієї роботи.

  • Відкритість і здатність адаптуватися до змін: всупереч тому, що ви можете подумати, умови роботи механіка з технічного обслуговування можуть регулярно змінюватися: під дощем, на вітрі, з сильним шумом … Ця робота може бути виснажливою, і ви можете опинитися в незручних положеннях, часто на висоті, в ангарі або на злітно-посадковій смузі.
  • Бути скрупульозним: авіація регулюється суворими правилами, а літаки є складними, що означає, що ви повинні бути надзвичайно ретельними у своєму обслуговуванні. Причиною аварії може стати будь-яка деталь, тому життєво важливо не пропустити нічого з уваги.
  • Потрібно мати певну витривалість: фізично ця робота вимагає мінімального рівня фізичної підготовки, оскільки робота тут здебільшого ручна і іноді відбувається вночі або в нестандартний час.

Механік-ремонтник на практиці.

Повсякденне життя механіка з технічного обслуговування літаків.

Працюючи в цій професії, залежно від спеціалізації, ви виконуєте різні завдання в команді. Таким чином, ви ніколи не буваєте наодинці, але все одно несете відповідальність за якість своєї роботи і маєте певну автономію.

Щодня механік з технічного обслуговування звертає увагу на найменші проблеми і перевіряє різні частини літака. Якщо вони спеціалізуються на чомусь одному, то, наприклад, доглядають за двигуном, радіосистемою або пропелерами.

Логічно, що вони також перевіряють відповідність і стан цих частин.

Він відповідає за виявлення проблем та аномалій на літаках. А отже, гарантує безпеку на кожному етапі польоту.

При заміні деталей або виконанні ремонтних робіт механік з технічного обслуговування спирається на документацію виробника.

Це важлива, але маловідома професія в авіаційній галузі.

Механік з технічного обслуговування необхідний, його роль має вирішальне значення для la sécurité des passagers. Це необхідна робота з надійним майбутнім. Механік заробляє від 1600 до 1700 євро чистими на місяць. У них є можливість розвиватися і стати керівниками бригад, і тоді вони заробляють від 1 900 до 2 500 євро нетто. Винагорода залежить від роботодавця та операції, на яку призначено механіка.

Корисна робота в авіації.

Механік з технічного обслуговування – одна з найважливіших ролей у вулику діяльності, яким є аеропорт. Це робота з майбутнім, яка постійно розвивається завдяки появі нових технологій. Завдяки своєму досвіду та знанням вони забезпечують безпеку та безперебійність операцій.

На сайті AEROAFFAIRE ми пропонуємо вам досвід досконалості. Дізнайтеся більше про нас на нашому веб-сайті, а з усіх питань щодо чартеру бізнес-літаків зв’яжіться з нами за телефоном +33 1 44 09 91 82, електронною поштою charter@aeroaffaires.com або заповніть нашу форму devis en ligne. Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.