Умови продажу

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ПРОДАЖУAEROAFFAIRES

СТАТТЯ 1: ДІЯ ДОГОВОРУ

Різні положення цього договору “доручення на чартер”, який надає замовнику доручення AEROAFFAIRES зарезервувати для нього літак, набувають чинності з моменту бронювання електронною поштою або телефоном з боку замовника чартеру. Відмова замовника підписати або повернути договір не означає відсутності згоди.

Остаточне підтвердження бронювання літака з обраною компанією може бути зроблено тільки після того, як підписаний договір буде отримано електронною поштою у відповідь. Будь-яка затримка з відправкою підписаного договору не може бути використана проти AEROAFFAIRES, якщо літак недоступний на момент його отримання, що підтверджує тверде бронювання літака.

– Будь-яке скасування після письмового підтвердження бронювання електронною поштою або телефоном тягне за собою мінімальний штраф у розмірі 30% відповідно до умов, викладених у статті 7 нижче.

– Будь-яка зміна повітряного судна, затребувана клієнтом після підтвердження конкретного повітряного судна, може спричинити за собою штрафні санкції за анулювання, як зазначено в статті 7, якщо компанія, що надала перше підтверджене повітряне судно, не може надати повітряне судно зі свого флоту, що відповідає новому запиту або призводить до зміни фрахтувальника, для задоволення нового запиту клієнта на повітряне судно.

СТАТТЯ 2: ЗМІНИ РЕЙСІВ

Цей чартерний договір не може бути продовжений або змінений без попередньої згодиAEROAFFAIRES, який надасть всі необхідні інструкції екіпажу або субпідрядному перевізнику. За винятком термінових або виняткових випадків, екіпаж не має права отримувати інструкції від замовника. Будь-які зміни до цього контракту підлягають додатковому виставленню рахунків, кредит-ноти або неустойці відповідно до поточного тарифу. Перевізник несе відповідальність за безперебійне виконання місії.

СТАТТЯ 3: РОЗКЛАД – ВІДХИЛЕННЯ – СКАСУВАННЯ

Запланований і прийнятий клієнтом час дається лише як орієнтовний. Компанія AEROAFFAIRES або перевізник-субпідрядник залишає за собою право змінювати їх або скасовувати весь або частину рейсу з міркувань безпеки, повітряного руху, погодних умов, технічних вимог або дозволів. AEROAFFAIRES не несе відповідальності, якщо літак недоступний з технічних причин до або під час польоту. AEROAFFAIRES зробить все можливе разом з перевізником, щоб знайти заміну літака такого ж або меншого розміру, де це можливо. Будь-які додаткові витрати, якщо вони не покриваються перевізником-субпідрядником відповідно до його умов продажу, несе замовник, який приймає їх відповідним чином.
AEROAFFAIRES або Перевізник не несе відповідальності за будь-яку шкоду, збитки або упущену вигоду, яких зазнав Замовник або пасажири в результаті невиконання рейсу відповідно до розкладу польотів, спричиненого форс-мажорними обставинами, включаючи, але не обмежуючись, запроваджений карантин, поломку повітряного судна, заворушення, страйки в аеропортах, що перешкоджають вильоту повітряного судна, дезорганізацію, небезпеку внаслідок воєнних ризиків або через інші стихійні лиха (форс-мажорні обставини). Перевізник не несе відповідальності за будь-які збитки, втрати або затримку, спричинені працівниками аеропорту або особами, які не перебувають під контролем компанії абоAEROAFFAIRES, і не може вимагати відшкодування за переліт.
Вартість перельоту вертольотом відшкодовується без штрафних санкцій, якщо погодні умови не дозволяють здійснити переліт з місця базування повітряного судна. У випадку, якщо повітряне судно готується до польоту не на базі, а в іншому місці або пункті відправлення, буде виставлено рахунок тільки за підготовку повітряного судна до польоту та його повернення на базу.

СТАТТЯ 4: СТРАХУВАННЯ

Перевізник страхує свої повітряні судна відповідно до загальних умов Монреальської або Варшавської конвенцій, залежно від компанії. Клієнт має право оформити додаткове індивідуальне страхування.

СТАТТЯ 5: ОБОВ’ЯЗКОВІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОСВІДЧУЮТЬ ОСОБУ

В рамках антитерористичних процедур скановані копії документів, що посвідчують особу пасажирів, повинні бути надіслані на електронну адресу AEROAFFAIRES за 48 годин до вильоту. Невиконання цієї вимоги може призвести до відмови влади в допуску пасажирів на борт літака та штрафу в розмірі до 5 000 євро за кожного пасажира.

СТАТТЯ 6: СТРОКИ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

– Депозит у розмірі 50% вартості пакета послуг підлягає сплаті при підписанні договору, решта суми сплачується відповідно до умов договору чартеру або за 15 днів до вильоту рейсу. У разі вильоту в той самий день оплата повинна бути здійснена чеком або банківським переказом до посадки на борт літака.

– Зміна авіакомпанії після письмового підтвердження та підписання договору з авіакомпанією-субпідрядником може спричинити за собою штрафні санкції з боку останньої, якщо рейс скасовано на літак іншої місткості, ніж запропонований, яким вона не володіє, або якщо замовник вирішить скасувати місію туди і назад з цією ж авіакомпанією з будь-якої причини з боку замовника або самої авіакомпанії з технічних причин.

– Нагадування про загальні умови продажу: Рахунки-фактури підлягають оплаті при отриманні, якщо не узгоджено інше. У разі несвоєчасної оплати, відповідно до статті 53 закону NRE № 2001-420 від 15.05.2001, за прострочення платежу застосовуються штрафні санкції у розмірі (3) трикратної діючої ставки від суми, включаючи податок prorata temporis.

– Ставка пені за прострочення платежу, що підлягає сплаті з наступного дня після дати платежу, зазначеної в рахунку-фактурі, повинна бути вказана в рахунку-фактурі
(стаття L 441-3 Комерційного кодексу Франції).

СТАТТЯ 7: ШТРАФНІ САНКЦІЇ ЗА АНУЛЮВАННЯ

Затримка між датою підтвердження або анулювання та датою вильоту рейсу:
Сума, що підлягає сплаті на адресу AEROAFFAIRES:

  • Більше ніж за 60 днів до дати вильоту: 30%
  • Від 60 днів до 30 днів до дати вильоту: 40%
  • Від 30 днів до 7 днів до дня вильоту: 50%
  • Від 48 годин до 0 годин до дати вильоту: 100%

Будь-яка відмова від сплати штрафних санкцій призведе до виставлення рахунку на сплату штрафних санкцій у розмірі 100% на додаток до судових витрат.

СТАТТЯ 8: ЗАПІЗНЕННЯ НА ПОСАДКУ

Пасажири повинні з’явитися на посадку від 2 годин 00 хвилин до 20 хвилин до часу вильоту, залежно від інформації, зазначеної в плані польоту та підтвердженого типу повітряного судна. Будь-яка затримка, спричинена пасажирами, тягне за собою відповідальність замовника перед перевізником, якщо останньому доведеться сплатити додатковий аеропортовий збір або спричинить затримку наступного рейсу субпідрядного перевізника, рахунок за який буде виставлено замовнику.

СТАТТЯ 9: БАГАЖ

Максимальна вага багажу на одну особу в бізнес-літаках становить 10/15 кг (стандартний розмір) або 20 кг в літаках з великим салоном. Нагадуємо пасажирам про необхідність брати з собою м’яку поклажу на малі бізнес-літаки, якщо вони використовуються на повну потужність. За жодних обставин AEROAFFAIRES або субпідрядний перевізник не несуть відповідальності за наднормативний багаж або багаж, який є занадто великим для перевезення. А також за будь-яку втрату або пошкодження багажу, спричинені недбалістю пасажирів.

СТАТТЯ 10: ЗВАНТАЖЕННЯ ЛІТАКА ТА ПАЛЬНОГО ПАЛИВА

– Розчищення від льоду: Ціна не включає вартість розчищення від льоду. Якщо з міркувань безпеки повітряне судно має бути очищене від льоду, вартість очищення буде вказана в додатковому рахунку-фактурі, який буде надіслано замовнику, який, підписуючи цей договір, погоджується сплатити ціну після отримання цього рахунку-фактури. Слід зазначити, що ціна антиобледеніння може варіюватися від 800 до 8 000 євро без ПДВ, залежно від розміру приладу та обсягу антиобледеніння, що підлягає виконанню, а також за одну поїздку, якщо це необхідно для Вашої безпеки.

Пальне Будь-яке підвищення цін на паливо більш ніж на 5% у порівнянні з початковим проданим тарифом може призвести до виставлення авіакомпанією додаткового рахунку.

СТАТТЯ 11: СУПЕРЕЧКИ

Будь-який спір, що стосується тлумачення або виконання цього договору, підлягає юрисдикції судів Парижа.