ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Тренди бізнес-авіації 2023 року

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

З 2019 по 2022 рік сектор ділової авіації пережив кілька історичних років. Приватна авіація залучила нових клієнтів під час Covid. Показники сектору ділової авіації у 2023 році вказують на безпрецедентний рівень. Після періоду турбулентності і зниження активності в кінці 2022 року всі гравці ринку ділової авіації прикуті до тенденцій на 2023 рік. чи стане 2023 рік роком злету для ділової авіації, чи роком продовження зростання? Якими будуть підсумки 2022 року для цього нішевого ринку? Які виклики стоять перед виробниками літаків, авіакомпаніями та брокерами? AEROAFFAIRES підводить підсумки 2022 року та ділиться тенденціями, що формують бізнес-авіацію у 2023 році.

2022 рік був нетиповим для сектору ділової авіації:

Рекордний попит на приватні рейси у 2022 році.

Компанія WingX, що спеціалізується на авіаційних даних, щойно оприлюднила світові показники бізнес-авіації. Наприкінці 2022 року світовий ринок ділової авіації зросте на 10%. В Європі ринок ділової авіації розвивається дуже добре. Так,EBAA (Європейська асоціація ділової авіації) оголосила про зростання на 11,8% порівняно з 2021 роком. Загалом цього року в Європі було зафіксовано 793 152 рейси. Незважаючи на ці хороші показники, гравці галузі (авіаброкери та авіакомпанії) відзначають уповільнення темпів зростання. За оцінками, з жовтня 2022 року воно становить 13,6%. Це уповільнення не викликає занепокоєння. Це явище, характерне для 3 попередніх років. Ні, приватний літак не помер.

Паризький аеропорт Ле Бурже очолює список найбільш динамічних аеропортів Європи. За даними EBAA, він зафіксував зростання трафіку на 24,1%. Лондон (Фарнборо і Лутон) і Швейцарія (Женева-Куантрін і Цюріх) також серед аеропортів, що найшвидше зростають у 2022 році. Нарешті, аеропорт Стамбул-Ататюрк знаходиться на 10-му місці, з ростом трафіку на 17,6% у 2022 році.

Ринок ділової авіації потряс “джет-башинг”:

У той час як літо в Європі в розпалі, “джет-башинг” запросив себе на вечірку цього літа 2022 року. Суперечки навколо використання приватних літаків спалахнули без попередження. Деякі політики підлили масла у вогонь, запропонувавши регулювати, оподатковувати або навіть заборонити приватні літаки. Гравці сектору бізнес-авіації виступили на захист цього виробничого інструменту. Це була чудова нагода пояснити переваги цього виду авіації і сказати “ні” “флайгскам” – сорому польотів. Це був випадок зIsabelle Clerc, генеральним директоромAEROAFFAIRES, якого запросили провідні ЗМІ. M6, TF1 та BFM надали їй слово. Вона змогла пояснити необхідність продовження існування бізнес-авіації як джерела продуктивності для тих, хто нею користується.

Джет-башинг полягає в критиці використання приватних літаків, як правило, з екологічних міркувань. Критики стверджують, що надмірне використання приватних літаків сприяє викидам парникових газів і забрудненню повітря, і що це особливо безвідповідально в той час, коли екологічні проблеми стають все більш важливими.

Напружений економічний і політичний контекст, джерело турбулентності наприкінці 2022 року:

  • Конфлікт в Україні з негативними наслідками для авіаційної галузі:

ЗнищенняAntonov-225легендарного і стратегічного українського вантажного літака, призвело до низки санкцій проти Росії.

Починаючи з лютого 2022 року, заборони на польоти збільшилися в рази. З ініціативи Великої Британії, за якою послідували США, Європа та Канада, повітряний простір поступово був закритий для всіх російських літаків. в обмін на санкції їм було заборонено літати над цими країнами і континентами. Росія швидко відреагувала, заборонивши прольоти над своєю територією.

Ця відкрита війна в повітряному просторі стає справжнім головним болем для компаній бізнес-авіації. Їм постійно доводиться переробляти свої маршрути польотів. Деякі маршрути подовжуються, що призводить до зростання цін на перельоти приватними літаками.

  • Негативно впливають на бізнес-авіацію і коливання валютних курсів.

Авіакомпанії дуже вразливі до коливань валютних курсів. Вони мають витрати в іноземній валюті, а доходи в місцевій. Прикладами можуть слугувати витрати на паливо, придбання літаків і витрати на їхнє технічне обслуговування. Коливання валютних курсів мають значний вплив на витрати та прибутки авіакомпаній.

Цього, 2022 року, обмінний курс був несприятливим для авіакомпаній. Як наслідок, їхні операційні витрати зросли, що призвело до зменшення прибутку.

  • Виняткове зростання цін на паливо у 2022 році.

На паливо припадає близько 30% операційних витрат авіакомпаній. У 2022 році в секторі бізнес-авіації очікується різке зростання цін на парафін. Як і у випадку з комерційною авіацією, цей сектор не зможе уникнути впливу цього підвищення на ціну перельотів приватними літаками.

За оцінками, до 2022 року ціна на нафту зросте на 80%. Ціна бареля нафти зросла з 75 доларів до 135 доларів на найвищому рівні. До цього додається європейське ембарго на російські барелі, що призводить до зростання цін на паливо. І ця тенденція може продовжитися у 2023 році.

У 2023 році бізнес-авіація зіткнеться з низкою викликів:

Відвоювати серця широкої громадськості, зосередившись на інноваційних проектах:

Критика реактивних літаків і сором за польоти вразили авіаційний ринок, і приватну авіацію зокрема. Як наслідок, цілий сектор був змушений виправдовувати свою позицію і відвойовувати громадськість, яка не є його клієнтською базою. Це небезпечна вправа в стилі, яку можна виконати лише за допомогою комунікації та власного прикладу.

Широка громадськість не є клієнтурою ділової авіації. Однак, завдяки тиску, який вона чинить, вона може впливати на поведінку ділових і приватних клієнтів. Авіаційні брокери, такі як AEROAFFAIRES, та авіакомпанії добре знають про це. Isabelle Clerc генеральний директорAEROAFFAIRES каже нам, що “володіння приватним літаком більше не в моді. Ми спостерігаємо нову тенденцію. Деякі власники відмовляються від своїх літаків на користь оренди для більшої конфіденційності

Щоб повернути довіру громадськості, гравці авіаційної галузі не економлять на комунікаціях. Так висвітлюються ініціативи та зобов’язання виробників літаків щодо зменшення вуглецевого сліду. Вся авіаційна галузь покращує свій імідж, інвестуючи в програми відновлення лісів та викупу вуглецевих квот. AEROAFFAIRES був одним із перших у цій сфері, налагодивши міцне партнерство з EcoTree.

Є ще один позитивний аспект реактивних літаків – це прискорення інновацій. Літаки майбутнього вже з’являються на світ. Численні проекти “зелених літаків”, такі як проект eVtol, стають популярними або 10 autres projets innovants. Екологізація та скорочення викидів CO2 є основними викликами, що стоять перед виробниками літаків у 2023 році і в подальшому.

Важливість прискорення використання SAF в авіації у 2023 році.

SAF (Synthetic Aviation Fuel – синтетичне авіаційне паливо) – це альтернативне паливо. Його виготовляють з відновлюваних ресурсів, таких як рослини, водорості та органічні відходи. Його виробляють шляхом перетворення біомаси на паливо. Це може включати такі етапи, як ферментація, дистиляція та каталіз. Однією з найважливіших переваг FAS є те, що воно значно скорочує викиди парникових газів порівняно з традиційними видами палива, що використовуються в авіації.

Існує кілька причин, чому використання SAF знаходиться в центрі уваги. Воно розглядається як ідеальне рішення для зменшення впливу авіації на навколишнє середови ще. Вся галузь покладає надії на цю нову енергію. Перш за все, SAF може вироблятися з відновлюваних ресурсів. Це означає, що воно не сприяє збільшенню викидів CO², пов’язаних з видобутком і переробкою традиційних видів палива. Більше того, САР вважається замінним паливом, яке сумісне з існуючими двигунами. Тож для його використання не потрібно інвестувати в дорогі технології. Виробники літаків це цінують.

За оцінками,до 2050 року 63% палива буде на основі SAF. Таке зростання зумовлене зобов’язаннями, які накладає на авіаційний сектор Європейська комісія.

Однак слід зазначити, що виробництво САС ще недостатньо розвинене, щоб повністю замінити традиційні види палива. Витрати на виробництво все ще вищі, ніж на традиційні види палива. Тому важливо продовжувати інвестувати в дослідження і розробки. Мета полягає в тому, щоб збільшити виробництво FAS і зробити цю альтернативу більш доступною і конкурентоспроможною.

Необхідність переходу до “зеленої” авіації: гарантія майбутнього ділової авіації.

Використання приватних літаків для ділових поїздок сприяє викидам парникових газів і забрудненню повітря. Компанії та приватні особи, які використовують приватні літаки, все більше усвідомлюють цей вплив. Вони прагнуть зменшити свій вуглецевий слід, використовуючи більш екологічно відповідальні літаки та обмежуючи кількість непотрібних перельотів. Ось чому авіаційна галузь повинна адаптуватися до цього виклику, пропонуючи “зелену” авіацію. Зелена приватна авіація – це використання приватних літаків, які мають менший вплив на навколишнє середовище, ніж традиційні літаки. Існує кілька способів досягнення цієї мети:

  1. Використання альтернативних видів палива: Використання альтернативних видів палива, таких як FAS або електроенергія, може значно скоротити викиди парникових газів.
  2. Підвищення паливної ефективності: “Зелені” літаки можуть використовувати технології, що підвищують паливну ефективність. До них відносяться використання більш ефективних двигунів, легких матеріалів у будівництві літаків і вдосконалених систем управління енергоспоживанням.
  3. Оптимізація маршру тів: “Зелені” літаки можуть використовувати технології для оптимізації маршрутів польотів. Це дозволяє їм скоротити час польоту і відстань.
  4. Оптимізація аеропортів: провідні компанії в галузі аеропортів, такі як EDEIS AEROPORTS і Vinci AEROPORT, працюють над тим, щоб сприяти дбайливому ставленню до навколишнього середовища в аеропортах. Інфраструктура переплановується для того, щоб відповідати екологічним викликам у повному обсязі. Компанія Edeis створила службу GREEN BUILD’ing для розвитку зелених аеропортів.

У 2023 році бізнес-авіація в ЄС і США матиме різні тенденції.

Очікується, що бізнес-клієнти продовжать користуватися бізнес-авіацією.

Важко з упевненістю передбачити, ким буде клієнтська база бізнес-авіації у 2023 році. Це залежатиме від багатьох факторів, таких як розвиток глобальної економічної ситуації та обмеження на подорожі, пов’язані з пандемією COVID-19. Однак ми можемо очікувати, що клієнтська база ділової авіації продовжить диверсифікацію. Як це буде відбуватися? Компанії з різних секторів і різних розмірів відкриватимуть для себе переваги використання приватних літаків для ділових поїздок.

Цілком ймовірно, що великі компанії продовжуватимуть використовувати приватні літаки для ділових поїздок. Це економить час і підвищує продуктивність. Менші компанії також можуть бути більш схильні до використання приватних літаків. Прискорюється розвиток програм лояльності, таких як Flying Jet Card відAEROAFFAIRES. Інші практики, такі як часткова оренда приватних літаків і спільне використання приватних літаків, стають дедалі популярнішими і доступнішими. У 2023 році однією з нових тенденцій у секторі ділової авіації буде постійний попит з боку бізнес-клієнтів, які переконалися в перевагах цього засобу мобільності.

Повернення іноземних клієнтів до Європи.

Багато секторів, включаючи туризм, готельну індустрію та ділову авіацію, сподіваються на значне повернення азійських та американських клієнтів до Європи у 2023 році.

Після 3 років суворої ковідної політики, що забороняла будь-які поїздки з країни, відкриття кордонів Китаю є чудовою новиною для ділової авіації. Як наслідок, на цьому ринку має зрости попит на перевезення з і в ці регіони. До цієї цифри слід ставитися з обережністю, враховуючи поточну ситуацію в Китаї щодо Covid. Китайці є найбільшими витратами на туризм ($255 млрд лише у 2019 році), порівняно з $127 млрд американців.

Гравці ділової авіації прикували свої погляди до цих двох континентів, що може сприяти зростанню ринку приватних літаків. Наступні кілька місяців будуть вирішальними для підтвердження цих тенденцій 2023 року в секторі ділової авіації.

Концентрація і реструктуризація гравців на ринку ділової авіації.

З більш ніж 2 000 гравців, які обслуговують авіаційний сектор, і 449 000 робочих місць (у 2021 році), а також з огляду на невизначений глобальний контекст, нині фрагментований ринок приватної авіації повинен продовжити змінюватися у 2023 році. За прикладом поглинання VistaJet авіакомпанії Air Hamburg у 2022 році, кількість поглинань та об’єднань у 2023 році має зрости. Така концентрація гравців допоможе забезпечити прибутковість окремих авіакомпаній. Таким чином, зростаючі витрати та оптимізація витрат на експлуатацію та обслуговування літаків будуть краще поглинатися.

Авіавиробники наполегливо працюють над тим, щоб пропонувати все більш інноваційні, все більш ефективні літаки.

Будь то Boeing, Dassault або Gulfstream, ці три бегемоти авіаційної індустрії подвоюють свої зусилля, щоб виділитися з натовпу. Це дозволяє їм залишатися в гонці за ринок приватних літаків у 2023 році. Вони адаптуються до викликів завтрашнього дня, представляючи :

  • більш інноваційними
  • більш ефективні
  • які летять все далі і далі
  • споживаючи при цьому менше пального та викидаючи менше вуглецю.

У 2021 році з’явився Falcon 10X, а за ним і його конкурент, G800 від Gulfstream. У 2022 році на перший план вийшов Bombardier з анонсом Global 8000. Таким чином, виробництво і постачання приватних літаків – це тенденція, яка повинна підтвердитися на ринку бізнес-авіації в 2023 році. Як наслідок, очікується, що все більше технологічних перлин поповнять парк повітряних суден, доступних для сектору приватної авіації.

Прогноз зростання ринку ділової авіації США.

За даними Meeting Spotlight, ACJ (Airbus Coporate Jet) опитали 100 топ-менеджерів у США щодо тенденцій розвитку бізнес-авіації у 2023 році. Доходи цих компаній перевищують 500 мільйонів доларів. Серед респондентів були генеральні директори, фінансові директори, члени правління та керівники вищої ланки. Дослідження показує, що ринок ділової авіації повинен продовжувати добре розвиватися в 2023 році. Так, 89% опитаних вважають, що вони знову будуть користуватися послугами бізнес-авіації у 2023 році. Вони визнають, що стали “залежними” від цього засобу мобільності після кризи Covid 19, який пропонує їм реальний приріст продуктивності порівняно з традиційною комерційною авіацією. У Сполучених Штатах тенденція до зростання попиту на приватні перельоти, безумовно, буде сприятливою для бізнес-авіації.

Які висновки ми можемо зробити з тенденцій ділової авіації 2023 року?

Як показують всі ці тенденції, 2023 рік готує багато сюрпризів для сектору ділової авіації. В умовах напруженої геополітичної ситуації, неспокійної світової економіки і зростання цін на сировинні товари Європа сподівається на повернення азійських і американських клієнтів, що сприятиме зростанню попиту на польоти приватних літаків у 2023 році. Бізнес-авіація має не один козир у рукаві, щоб відновити свій імідж і продовжувати залишатися частиною завтрашнього ландшафту мобільності. Для AEROAFFAIRES 2023 рік стане роком прискорення “зеленого” розвитку. Авіаброкерська компанія нарощуватиме свої зусилля, систематично пропонуючи ряд більш екологічно чистих літаків (турбогвинтових або літаків, що використовують FAS). Нарешті, компанія, яка є піонером у своїй прихильності до навколишнього середовища, продовжуватиме залучати своїх клієнтів через EcoTree програму та інвестиції клієнтів у французькі ліси.

Потрібно замовити приватний рейс? Наша команда доступна 24/7, щоб відповісти на всі ваші запити. Швидко отримайте пропозицію, заповнивши форму на сайті devis en ligne або зв’яжіться з нами безпосередньо за телефоном +33 (0)1 44 09 91 82 чи електронною поштою за адресою charter@aeroaffaires.com.