ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Стала авіація: новий виклик для європейських аеропортів

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

На тлі економічної кризи та глобального потепління авіаційний сектор робить все можливе, щоб перейти до більш сталої енергетичної політики aviation plus durable. AEROAFFAIRES розповідає про цей новий виклик та заходи, які вживають європейські аеропорти.

Що таке стійка авіація?

За даними урядового веб-сайту, на транспортний сектор загалом припадає майже 31% глобальних викидів парникових газів у Франції. Фактично, більшість видів транспорту, якими ми користуємося сьогодні (автобуси, автомобілі, вантажівки, літаки тощо), майже всі працюють на викопному паливі.

За даними France info, на повітряний транспорт припадає 2,5% світових викидів парникових газів. Як і наземний транспорт, він повинен продовжувати впроваджувати інновації, якщо хоче будувати стале майбутнє, і не перевищувати цей відсоток, який багато хто вже вважає занадто високим і який є предметом суперечок. Метою є навіть досягнення 0% викидів вуглецю до 2050 року.

Було запущено низку проектів, покликаних допомогти аеропортам та авіакомпаніям обмежити вплив авіаперевезень на навколишнє середовище на планеті.

Впроваджено проекти зі сталого розвитку авіації

Під час “Днів Європи, що об’єднує”, які відбулися з 28 по 30 червня 2022 року в Брюсселі, різні промислові та політичні гравці, а також Європейська комісія обговорили виклики транспорту та мобільності Lyonрізні промислові та політичні гравці, а також Європейська Комісія обговорили виклики транспорту та мобільності.

З огляду на регламент TEN-E, який спрямований на подальше забезпечення ринкової інтеграції та безпеки постачання для низьковуглецевого майбутнього і розвитку енергетичної інфраструктури в ЄС, Зелений пакт для Європи, який представляє собою набір ініціатив, запропонованих Європейською Комісією з метою зробити Європу вуглецево-нейтральною до 2050 року, а також стратегію сталої та інтелектуальної мобільності, було організовано низку круглих столів та викликів для транспортного сектору.

Авіакомпанії та екологічні польоти

Наприклад, 28 червня 2022 року в рамках Днів Європи, що об’єднують, рейс Lyon-Barcelone by Vueling викинув на 40% менше CO2, ніж звичайний рейс. Це стало можливим завдяки “Сталому авіаційному паливу”, виготовленому з нафти, відновленої компанією Total Energies, та новому поколінню двигунів “Vueling”Airbus A320NEO. Використання цього виду палива є однією з основних альтернатив для декарбонізації авіації в найближчі роки. Важливо враховувати, що вартість біопалива значно вища, ніж у звичайного парафіну, що є перешкодою для комерційних авіакомпаній. Крім того biocarburants біопаливо ще не виробляється в достатній кількості, щоб задовольнити всі потреби авіації.

Вдосконалення маршрутів для обмеження викидів вуглецю

Оптимізація польотів все ще залишається відносно рідкісним способом декарбонізації авіаційного сектору. Проте оптимізація маршрутів польотів літаків може значно скоротити викиди CO2. Наприклад, 21 вересня 2021 року літак AirFrance Airbus A320 між Paris та Toulouse вдалося скоротити викиди майже на 5% під час цього польоту. Проєкт називається “ALBATROSS” і є дослідницьким проєктом з управління повітряним рухом для Єдиного європейського неба під керівництвом Airbus та DSNA (Direction des services de la Navigation Aérienne). Його мета – за допомогою серії демонстраційних польотів в Європі довести надійність впровадження більш енергоефективних польотів шляхом поєднання технічних і експлуатаційних інновацій, отриманих в результаті досліджень і розробок.

Вуглецево-нейтральні транспортні вузли

44 аеропорти по всьому світу, в тому числі 35 в Європі, є вуглецево-нейтральними, що означає, що вони генерують дуже мало викидів і компенсують їх за допомогою проектів. В аеропортах відбувається багато викидів від електроенергії для опалення чи кондиціонування повітря, освітлення, машин та обладнання, пасажиропотоку, руху літаків тощо.

Вуглецева акредитація аеропортів – це глобальна програма управління викидами вуглецю в аеропортах, що передбачає незалежну оцінку та визнання зусиль аеропортів з управління впливом на навколишнє середовище та викидами CO2, які вони генерують. Заходи, що вживаються для сприяння цим зусиллям, вимагають інвестицій, але вони швидко окупаються завдяки підвищенню енергоефективності. У Франції, наприклад, аеропорти Nice-Côte d’Azur і Lyon-Saint-Exupéry акредитовані як вуглецево-нейтральні. Щоб досягти цього, аеропорт Ніцци використовує гідроелектроенергію, вироблену у Франції, та 100% електричні шатли. Секрет полягає у виробництві власної відновлюваної енергії. Ліон Сент-Екзюпері – перший термінал у Франції, сертифікований за стандартом HQE. HQE розшифровується як “Висока екологічна якість” – сертифікація, яка заохочує добровільний підхід до будівництва, реконструкції та експлуатації будівель.

Інші французькі аеропорти також беруть участь у програмі, наприклад, аеропорт Ліона Сент-Екзюпері Bordeaux Mérignac. У червні минулого року три літаки, в тому числі один Falcon 900 з них один літак злетів, використовуючи 30% екологічно чистого авіаційного палива, також виробленого Total Energies.

Зовсім недавно, 21 червня 2022 року, відбувся перший політ на 100% екологічно чистому паливі на комерційному літаку, повідомляє AeroBuzz.

Хоча авіаційна галузь робить ставку на технологічні досягнення, такі як електричні або водневі літаки, альтернативи традиційному парафіну, оптимізація траєкторії та компенсація викидів вуглецю до 2030 року є вкрай важливими. Авіаційна галузь має ще багато роботи, і сьогоднішній виклик полягає в тому, щоб досягти мети 0% викидів до 2050 року і бути готовими до революції в галузі біопалива. Аеропорти світу та Європи також відіграють важливу роль в інтеграції вуглецево-нейтральної інфраструктури.

AEROAFFAIRES та її діяльність на користь довкілля

У AEROAFFAIRES ми дбаємо про навколишнє середовище, і саме тому ми створили низку партнерств і розробили низку проектів з біорізноманіття partenariats і створюємо проекти з біорізноманіття. Наша програма SkyCo2 компенсує викиди вуглекислого газу від усіх наших рейсів, підтримуючи проект з вирубки лісів. Крім того, з EcoTreeми беремо на себе зобов’язання підтримувати та фінансувати проект із запилення та відновлення біорізноманіття у Франції, в лісі Шательє в регіоні Пеї-де-ла-Луар. Як клієнт, ви стаєте головним гравцем у цьому проекті! І як ви це зробите? Ми пожертвуємо частину нашого прибутку на цей проект запилення, або добровільний внесок при бронюванні авіаквитка буде використаний для встановлення нових вуликів.

Подорожуючи з AEROAFFAIRES, ви робите прямий внесок у наш проект запилення.

Наша команда доступна 24/7, щоб відповісти на ваш запит за адресою devis en ligneви також можете зв’язатися з нами за телефоном +33 1 44 09 91 82 або електронною поштою : charter@aeroaffaires.com.