Докази очевидні: завтра ми вже не будемо подорожувати так, як сьогодні. Під впливом екологічного переходу змінюється структура споживання бізнес-авіації та з’являються нові прагнення. З’являються технологічні спроби розробити реактивні літаки, які є не лише більш ефективними, але й більш стійкими та значно менше забруднюють навколишнє середовище. Ми є свідками декарбонізації неба, колективного виклику для авіакомпаній, які стають все більш паливно-ефективними.
Приватні літаки: союзники чи вороги клімату?
Само собою зрозуміло, що в останні роки спостерігається справжнє зростання екологічної свідомості. Більше, ніж будь-коли, види транспорту піддаються сумніву, переосмислюються і оптимізуються з метою зменшення горезвісного “вуглецевого сліду”. Бізнес-авіація не є винятком, і багато хто скептично ставиться до зв’язку між цією дисципліною та екологією.
Це й не дивно, якщо розбити ціну квитка на літак, а витрати на паливо складають чверть від неї. За даними Групи експертів ООН з питань клімату, 5% викидів CO2 припадає на повітряний транспорт, а на бізнес-авіацію припадає 8% цього трафіку. Тому гравці авіаційного сектору повинні подвоїти свої зусилля, щоб впроваджувати інновації, мобілізувати та винайти екологічно відповідальний вид транспорту.
З практичної точки зору, скільки споживає літак?
На це питання важко відповісти прямо, оскільки споживання палива є специфічним для кожної моделі літака і залежить від багатьох факторів. Однак, можна виділити наступні впливові параметри: обсяг послуг, що надаються (кількість пасажирів або тонн вантажу), відстань, яку необхідно подолати, і крейсерська швидкість літака.
Для прикладу візьмемо далекомагістральний літак, такий як Airbus A350, що долає відстань 800 км і має злітну вагу 245 тонн. Для цього польоту ця модель споживає 48 тонн палива, що відповідає 60 000 літрів бензину.
Значний прогрес
Збільшення економії енергії
Вже кілька років поспіль виробники літаків працюють над зменшенням викидів C02, спричинених повітряним рухом. Такі компанії, як AirBus та Boeing, справедливо інвестують у більш економічні моделі, такі як Airbus 220 та Boeing 787. У 2010 році компанія Airbus навіть випустила лінійку літаків “Neo”, що означає “новий варіант двигуна”, покликаний полегшити цю проблему. Це передбачає перепроектування літака з більш тонкими елеронами на кінці крила і вибір легких матеріалів, таких як вуглецевий композит, титан і алюміній.
Деякі авіакомпанії переходять на турбогвинтові літаки, які споживають менше палива. В середньому приватні літаки споживають лише 3,5 літра пального на 10 кілометрів і на одного пасажира. Таким чином, на ринку бізнес-авіації з’являється “екологічна вершина” – престижні, але екологічно чисті літаки.
Екологічне паливо для повітряного транспорту
Ще однією важливою подією є маркетинг нового виду авіаційного палива. На ринок надходять перші партії сертифікованого біопалива, виготовленого з відходів лісового та сільського господарства, рослинних олій та буряку. Хоча цей варіант вже довів свою ефективність в автомобільному секторі, він також має великий потенціал для авіації. Підраховано, що це біопаливо може скоротити викиди CO2 на 80%, оскільки воно може поглинатися рослинами. В рамках програми Lab’line авіакомпанія AirFrance запустила кілька рейсів Тулуза-Париж з використанням літаків, що працюють на біопаливі. Ряд асоціацій, таких як General Aviation Manufacturers Association (GAMA), також об’єднали зусилля для розробки сталого палива, яке є більш дбайливим до навколишнього середовища.
Деякі приклади гравців цієї коаліції: Air BP, Aviator, Bombardier, Dassault Aviation, Embraer, Gulfstream, Textron Aviation and World Fuel Services, Avfuel, Diamond Aircraft
Якщо вас цікавлять ці авіабудівники, прочитайте нашу статтю constructeurs de jet privés.
Виклик високопродуктивного літака з нульовим рівнем викидів
У 2015 році Eviation запустила свій “Alice”, 9-місний літак з 2 членами екіпажу, який обіцяє дальність польоту в 1 000 км без найменшого викиду забруднюючих речовин. Електричний літак також може літати з крейсерською швидкістю 520 км/год, а час його підзарядки вдвічі менший, ніж час використання. Цей літак, що приводиться в рух трьома пропелерами потужністю 260 кВт, є одним з перших життєздатних 100% електричних літальних апаратів.
Тож ми можемо запитати, чи може ця технологія бути використана і на більших літальних апаратах. Відповідь – так: це наступний великий крок для авіабудівників..
Електрична категорія: рішення для найближчого майбутнього?
Щоб дізнатися більше про екологічні авіаційні рішення завтрашнього дня, ознайомтеся з нашою статтею avions et jets privés électriques.
Оскількиекологія – це не обмеження, а відповідальність, AEROAFFAIRES також прагне до більш дбайливого ставлення до нашої планети. Завдяки нашій програмі SkyCO2 100% викидів CO2 від кожного приватного польоту компенсуються за рахунок підтримки збереження первинних лісів Перу. З AEROAFFAIRES ви можете забронювати рейс за найкращими цінами, в цілковитій безпеці та з найменшим можливим впливом на навколишнє середовище.
Щоб зафрахтувати приватний літак, зв’яжіться з нами 24/7 за номером +33 (0) 1 44 09 91 82.