НЕ ЗВОЛІКАЙТЕ З БРОНЮВАННЯМ РЕЙСІВ НА ЗИМОВИЙ СЕЗОН!

Запит кошторису
Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Скільки пального споживає приватний літак і які існують екологічні рішення?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

20 000
доступних пристроїв

45 000
забезпечених рейсів

120 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Чи сумісна бізнес-авіація з екологічним переходом?

Докази очевидні: завтра ми вже не будемо подорожувати так, як сьогодні. Під впливом екологічного переходу змінюються моделі споживання бізнес-авіації і з’являються нові прагнення. З’являються технологічні спроби розробити реактивні літаки, які є не лише більш ефективними, але й більш стійкими та значно менше забруднюють навколишнє середовище. Ми є свідками декарбонізації неба – колективного виклику для авіакомпаній, які стають все більш ефективними у використанні палива.

У цій статті AEROAFFAIRES розглядає споживання палива приватним літаком, досягнення в галузі сталого розвитку та конкретні рішення, які формують майбутнє повітряного транспорту.

Приватний літак: друг чи ворог клімату?

Само собою зрозуміло, що в останні роки спостерігається справжнє зростання екологічної свідомості. Більше, ніж будь-коли, види транспорту піддаються сумніву, переосмислюються і оптимізуються з метою зменшення горезвісного “вуглецевого сліду”.

Бізнес-авіація не є винятком, і багато хто скептично ставиться до зв’язку між цією дисципліною та екологією.

Це й не дивно, якщо розбити ціну квитка на літак, а витрати на паливо складають чверть від неї. За даними Групи експертів ООН з питань клімату, 5% викидів CO2 припадає на повітряний транспорт, а на бізнес-авіацію припадає 8% цього трафіку.

Тому гравці авіаційного сектору повинні подвоїти свої зусилля, щоб впроваджувати інновації, мобілізувати та винайти екологічно відповідальний вид транспорту.

Скільки пального насправді споживає літак?

На питання “скільки пального споживає літак” важко дати однозначну відповідь, адже споживання пального залежить від багатьох параметрів. Кожна модель літака має різні показники залежно від конструкції, місії та умов польоту.

Основними факторами, що впливають на витрату палива літака, є

  • Тип літака (близькомагістральний, середньомагістральний або далекомагістральний);
  • Обсяг послуг, що надаються (кількість перевезених пасажирів або навантаження в тоннах вантажу);
  • Відстань польоту (чим коротший політ, тим більш паливоємною є фаза зльоту);
  • Крейсерська швидкість і висота польоту;
  • Погодні умови та умови повітряного руху (очікування на землі або в польоті);
  • Злітна вага, яка включає пасажирів, багаж, вантаж і паливо.

Візьмемо приклад далекомагістрального літака, такого як Airbus A350. На 800-кілометровий рейс зі злітною вагою близько 245 тонн цей літак споживає близько 48 тонн пального, або майже 60 000 літрів парафіну.

Це дорівнює середньому споживанню 75 літрів на кілометр шляху, розподіленому на кілька сотень пасажирів.

Значний прогрес на шляху до більш сталої авіації

1. Збільшення енергозбереження

Вже кілька років поспіль виробники літаків працюють над скороченням викидів C02, спричинених повітряним рухом. Такі компанії, як AirBus і Boeing, справедливо інвестують у більш економічні моделі, такі як Airbus 220 і Boeing 787.

У 2010 році Airbus навіть випустив лінійку літаків “Neo”, що означає “новий варіант двигуна”, покликаний полегшити цю проблему. Це передбачає перепроектування літака з більш тонкими елеронами на кінці крила і вибір легких матеріалів, таких як вуглецевий композит, титан і алюміній.

Деякі авіакомпанії переходять на турбогвинтові літаки, які споживають менше палива. В середньому приватні літаки споживають лише 3,5 літра пального на 10 кілометрів і на одного пасажира. Таким чином, на ринку бізнес-авіації з’являється “екологічна вершина” – літаки, які є престижними, але водночас не забруднюють навколишнє середовище.

2. Екологічне паливо для повітряного транспорту

Маркетинг нового типу авіаційного палива є ще однією важливою подією. На ринок виходять перші партії сертифікованого біопалива, виготовленого з лісових та сільськогосподарських відходів, рослинних олій та буряка.

Хоча цей варіант вже довів свою ефективність в автомобільному секторі, він також має великий потенціал для авіації. Підраховано, що це біопаливо може скоротити викиди CO2 на 80%, оскільки воно може поглинатися рослинами.

В рамках програми Lab’line авіакомпанія AirFrance запустила кілька рейсів Тулуза-Париж з використанням літаків, що працюють на біопаливі. Ряд асоціацій, таких як General Aviation Manufacturers Association (GAMA), також об’єднали зусилля для розробки сталого палива, яке є більш дбайливим до навколишнього середовища.

Деякі приклади гравців цієї коаліції: Air BP, Aviator, Bombardier, Dassault Aviation, Embraer, Gulfstream, Textron Aviation and World Fuel Services, Avfuel, Diamond Aircraft

Якщо вас цікавлять ці виробники літаків, прочитайте нашу статтю про виробників приватних літаків.

3. Виклик високопродуктивного літака з нульовим рівнем викидів

У 2015 році компанія Eviation випустила свій “Alice”, 9-місний літак з 2 членами екіпажу, який обіцяє дальність польоту в 1 000 км без найменшого викиду забруднюючих речовин.

Електричний літак також може літати з крейсерською швидкістю 520 км/год, а час його підзарядки вдвічі менший, ніж час використання. Цей літак, що приводиться в рух трьома пропелерами потужністю 260 кВт, є одним з перших життєздатних 100% електричних літальних апаратів.

Тож ми можемо запитати, чи може ця технологія бути використана і на більших літальних апаратах. Відповідь – так: це наступний великий крок для виробників літаків..

Електричні приватні літаки: майбутнє рішення для більш сталої авіації?

Зіткнувшись зі зростаючими екологічними проблемами, бізнес-авіація вивчає нові способи зменшення свого вуглецевого сліду. Серед них багатообіцяючою альтернативою є електричні літаки та приватні джети. Безшумні, інноваційні та екологічно чисті в польоті, ці літаки цілком можуть стати уособленням майбутнього більш екологічної авіації.

Все ще перебуваючи на стадії розробки, ці електричні літаки повинні поступово вийти на ринок протягом наступного десятиліття. Їхнє впровадження може докорінно змінити стандарти приватного повітряного транспорту, поєднуючи комфорт, ефективність та екологічність.

Щоб дізнатися більше про моделі, які зараз розробляються, технологічні досягнення та майбутні виклики, читайте нашу статтю, присвячену електричним приватним літакам та екологічно відповідальній авіації.

aEROAFFAIRES: конкретні зобов’язання перед довкіллям

Оскільки екологія – це не обмеження, а відповідальність, AEROAFFAIRES також прагне до більш дбайливого ставлення до нашої планети.

Завдяки нашій програмі SkyCO2, 100% викидів CO2, що утворюються під час кожного приватного рейсу, компенсуються за рахунок підтримки збереження первинних лісів Перу. З AEROAFFAIRES ви можете забронювати політ за найкращими цінами, в цілковитій безпеці і з мінімальним впливом на навколишнє середовище.

Щоб зафрахтувати приватний літак, зв’яжіться з нами 24/7 за номером +33 (0) 1 44 09 91 82.

  • Які переваги оренди приватного літака в порівнянні з комерційним рейсом?

    Оренда приватного літака має низку переваг, серед яких гнучкість розкладу, різноманітність аеропортів прибуття та відправлення, економія часу завдяки спрощеним формальностям під час посадки, а також чудовий комфорт завдяки просторому салону та індивідуальному обслуговуванню.

  • Як працює компенсація вуглецю на сайті AEROAFFAIRES?

    AEROAFFAIRES компенсує 100% викидів CO₂ від кожного польоту за допомогою програми SkyCO₂. Це відбувається у формі фінансової підтримки проектів зі збереження первинних лісів, наприклад, у Перу, які поглинають викиди CO₂.

  • Чи доступні вже електричні приватні літаки для оренди?

    Наразі 100% електричні приватні літаки, такі як Eviation Alice, все ще перебувають на стадії розробки або сертифікації. Вони ще не продаються для приватних польотів, але можуть стати варіантом у найближчі роки.

  • Які види біопалива використовуються в бізнес-авіації?

    Стале біопаливо для літаків часто отримують з сільськогосподарських відходів, перероблених рослинних олій або нехарчової біомаси. Вони скорочують викиди CO₂ на 80% порівняно з традиційним парафіном.

  • Чи можна найняти приватний літак для дуже коротких подорожей (менше 500 км)?

    Так, деякі приватні літаки, особливо турбогвинтові або дуже легкі літаки (VLJ), підходять для коротких відстаней і можуть бути економічно вигідними для регіональних маршрутів.

  • Як вибрати найбільш екологічний приватний літак?

    Новітні літаки (наприклад, моделі Airbus “Neo” або турбогвинтові літаки), як правило, більш економні в споживанні палива. Консультанти AEROAFFAIRES допоможуть вам обрати найменш забруднюючі варіанти для вашої подорожі.

  • Чи існують обмеження на приватні рейси через екологічні норми?

    У деяких містах і країнах, особливо в Європі, діють податки на викиди вуглекислого газу або обмеження на рівень шуму. Зверніться до свого оператора зв’язку, щоб дізнатися про будь-які обмеження, характерні для вашого місця призначення.

  • Скільки пасажирів може взяти на борт приватний літак?

    Це залежить від моделі: дуже легкі літаки (VLJ) вміщують від 4 до 6 пасажирів, тоді як широкофюзеляжні літаки (наприклад, Gulfstream G650) можуть перевозити до 19 осіб.

  • Чи безпечніші польоти приватними літаками, ніж комерційними?

    Бізнес-авіація дотримується тих самих стандартів безпеки, що й комерційна, з досвідченими екіпажами та суворими технічними перевірками. Невеликі літаки можуть навіть приземлятися на злітно-посадкові смуги, недоступні для великих літаків, що зменшує певні ризики.

  • Як забронювати рейс за допомогою брокера, такого як AEROAFFAIRES?

    Просто зв’яжіться з їхньою командою 24/7 по телефону або через веб-сайт. Вони пропонують індивідуальні пропозиції, логістичну підтримку та варіанти компенсації вуглецевих викидів.

  • Чи існують екологічні альтернативи приватним літакам для ділових поїздок?

    Для коротких подорожей можна скористатися гелікоптерами або висококласними поїздами (наприклад, Orient-Express), але вони не замінять швидкість і зручність сполучення літаків.