ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Приватні літаки звільняють від податку на парафін?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Бельгійська неурядова організація “Транспорт і навколишнє середовище” (T&E) оприлюднила дослідження щодо викидів CO2 під час авіаперевезень. У звіті йдеться про запровадження парафінового податку на комерційні рейси. Цей податок буде поступово застосовуватися до таких польотів у Європейському Союзі. У середині липня 2021 року Єврокомісія запропонувала звільнити від цього податку бізнес-джети (а також вантажні авіаперевезення та вантажні рейси).

Цей захід оскаржують деякі авіакомпанії

У звіті з технічного огляду і оцінки оподаткування оцінюватиметься на основі екологічних та енергетичних характеристик палива. Метою є заохочення авіакомпаній до використання все більшої кількості видів палива, відомих як SAF (Sustainable Aviation Fuel), деякі з яких містять biocarburants, оскільки вони не оподатковуються.

Податок має бути запроваджений протягом приблизно десяти років і, як очікується, приноситиме дохід у розмірі 325 млн євро на рік, оскільки він застосовується до польотів у межах ЄС і Великої Британії. Ці надходження потенційно можуть бути використані для декарбонізації авіації, йдеться у звіті.

Деякі країни-члени ЄС вже висловилися за негайне запровадження податку (Австрія, Люксембург і Бельгія). Однак, перш ніж його можна буде застосувати, всі 27 країн-членів ЄС повинні погодитися, а це нелегка справа.

Європейські авіакомпанії, такі як Air France та Lufthansa, занепокоєні тим, що податок спотворить конкуренцію. Не всі підтримують цей захід. Організація “Авіалінії для Європи” висловила занепокоєння тим, що ці літаки можуть навмисно купувати частину палива за межами ЄС, щоб принаймні звільнитися від податку.

Jet privé blanc
Копирайт изображения: Pixabay

Благо для бізнес-авіації?

Приватні літаки та les frets aériens (vol cargo) наразі не підпадають під дію цього податку через законодавчі обмеження.

Однак слід зазначити, що авіація бізнес-джетів розвивається успішно. У 2019 році кожен 10-й літак, що злітав з Франції, був приватним. Під час кризи crise sanitaire,, на відміну від комерційної авіації, трафік якої впав на 60%, бізнес-джетам вдалося вистояти. Але це не обійшлося без наслідків для викидів CO2. T&E повідомляє, що між 2005 і 2019 роками викиди від приватних літаків зросли на 31% порівняно з 25% для комерційної авіації.

Однак ми повинні усвідомлювати, що приватна авіація швидше запропонує менш забруднюючі літаки і рішення для подорожей.

Бізнес-авіація буде використовуватися вдвічі більше для коротких подорожей на відстані менше 500 км. Це значна перевага, якщо врахувати, що для таких перельотів ідеально підійдуть літаки з нульовим рівнем викидів CO2. Протягом наступних кількох років світ побачить низка проектів гібридних або на 100% електричних літаків, головним бенефіціаром яких стане бізнес-авіація.

Більше того, компанія AEROAFFAIRES запустила ініціативу SKYCO2що означає, що 100% викидів CO2, які генеруються під час польоту, компенсуються за рахунок сертифікованого проекту з відновлення лісів.

Хочете орендувати приватний літак? Наші авіаційні експерти AEROAFFAIRES до ваших послуг 24/7 для організації приватного перельоту за телефоном+33 (0) 1 44 09 91 82. Не соромтеся відвідувати devis en ligne, щоб отримати оцінку вартості вашого приватного перельоту.