Мрієте стати пілотом авіакомпанії? Або вам просто цікаві різні маршрути та можливості, доступні в цій дисципліні?
Наша команда експертів у галузі приватної авіації та повітряного транспорту дасть вам свої поради та порівняльний аналіз найкращих авіаційних шкіл Франції.
Професія пілота: суворість, пристрасть та стійкість
Відповідальні за перевезення пасажирів з пункту А в пункт Б, пілоти – це так звані члени екіпажу. Їхні місії є наскрізними і проходять довгий і складний шлях: вони відбуваються до, під час і навіть після польоту.
Перед польотом
Перед кожним польотом необхідно пройти інструктаж, щоб зрозуміти технічні аспекти літака: радіообладнання, засоби зв’язку, геолокацію, навігаційні прилади тощо. Повинен бути перевірений дуже точний чек-лист, а його завдання розподілені між пілотами. Як правило, один пілот відповідає за ” передпольотний огляд “, тобто зовнішній вигляд літака. Інший пілот заходить безпосередньо всередину літака, щоб налаштувати його і підготувати план польоту. Цей етап підготовки є дуже важливим і повинен бути виконаний ретельно, особливо при розрахунку необхідної кількості палива і вивченні погодних умов.
Під час польоту
Будучи єдиною людиною на борту, пілот повинен бути проникливим, чуйним і досить холоднокровним, щоб впоратися з різними непередбачуваними ситуаціями. Саме тому, окрім сильного почуття відповідальності та аналітичних здібностей, льотний склад повинен мати відмінне здоров’я і хорошу фізичну та нервову витривалість. У зв’язку з цим, наявність у них медичної довідки викликає багато запитань. Потрібно пройти перевірку PNT класу 1 в авіаційному медичному центрі. Під час цього медичного огляду буде перевірено низку факторів
- зір
- слух
- наявність неврологічних проблем
- проблеми з серцем тощо.
У кабіні пілот діє на кількох рівнях: він контролює всі параметри, стежить за бортовими комп’ютерами і перебуває в постійному контакті з диспетчерською службою управління повітряним рухом. Пілотування, яке стає все більш автоматизованим, залишається складною дисципліною, що вимагає певної кількості ноу-хау і хорошого знання навігаційних систем. Як особа, відповідальна за екіпаж і пасажирів, пілоти потребують двох додаткових струн: почуття передбачення і бездоганного володіння англійською мовою.
Після польоту
Місія пілота закінчується через кілька годин після приземлення. Він повинен відзвітувати про політ, тобто поспілкуватися і передати свої зауваження. Вони можуть стосуватися технічного обслуговування літака: метою є підвищення безпеки польотів і попередження будь-яких інцидентів під час майбутніх польотів.
Кар’єрний шлях пілота
Кар’єра пілота пропонує багато можливостей для просування по кар’єрних сходах. Як правило, ви починаєте з посади бортпровідника на коротко- та середньомагістральних рейсах, а потім на далекомагістральних рейсах. Після приблизно десяти років роботи ви стаєте капітаном на коротко- та середньомагістральних рейсах і, нарешті, капітаном на далекомагістральних рейсах. Звання капітана-інструктора на певному типі повітряного судна є вершиною кар’єри пілота.
Перш ніж досягти цього етапу, очевидно, необхідно пройти ряд навчальних курсів і отримати відповідну кваліфікацію. Ми розглянемо, що потрібно для того, щоб стати пілотом авіакомпанії або приватним пілотом..
Авіаційна підготовка: як стати пілотом?
Щоб стати пілотом, потрібно пройти тривале стажування і ґрунтовну підготовку на землі. Незалежно від того, чи ви проходите так званий “королівський” державний маршрут grandes écoles або паралельні курси (платні кваліфікації, армія), навчання польотам займає багато часу. Навчання є особливо селективним: щороку в ENAC (Національну школу цивільної авіації) відбирають близько тридцяти кандидатів.
Існує кілька державних курсів на різних рівнях:
- Postbac
- Бакалавр + 2 з наукового курсу
- PPL (ліцензія приватного пілота), CPL (ліцензія комерційного пілота) і теоретичний ATPL (ліцензія пілота авіаційного транспорту)
Різноманітні дипломи, які видаються після завершення цих курсів, є численними і являють собою інвестицію часу та грошей. Ось чому важливо вибрати правильний курс, який відповідає вашим цілям і вашим шансам на успіх. Після закінчення цих курсів місячна заробітна плата початківця становить близько 2 000 євро брутто. Однак ця сума варіюється залежно від авіакомпанії, типу літака, відстані, яку він долає, тощо.
Репрезентативна вибірка з 6 французьких авіаційних шкіл: порівняння
Ось наш порівняльний звіт про 6 найкращих авіаційних шкіл Франції, складений на основі наступних критеріїв:
- рейтинг серед найкращих інженерних шкіл Франції
- спектр пропонованих теоретичних курсів (бакалаври / магістри) в галузі авіації та аеронавтики
- програми практичної підготовки пілотів, що викладаються
- наявна матеріально-технічна база
- вартість за рік навчання
- тривалість курсу
ISAE-Supaéro
- рейтинг: 4
- кількість програм: 14
- пілотна програма: післядипломний диплом з авіаційної інженерії
- матеріально-технічна база: парк з дев’яти літаків, платформа автономних систем для мікродронів і роботів, симулятори польотів і платформа нейроергономіки, аеродинамічна труба, аероакустична труба, стенд для випробування турбовентиляторів, радіорубка з програмним управлінням, наземна станція для відстеження і управління супутниками, центр управління і контролю супутників
- вартість за рік навчання (французький студент): 4 800 євро
- тривалість курсу: 24 місяці на денній формі навчання
ESTACA
- рейтинг: 8
- кількість програм: 8
- програма для пілотів: підготовка авіаційного інженера (магістра) та пілота авіакомпанії
- матеріально-технічна база: тренажери, дослідницькі лабораторії, аеродинамічні труби
- вартість року навчання (для французького студента): €7 990
- тривалість курсу: 12 місяців на денній формі навчання
École Centrale de Nantes
- рейтинг: 15
- кількість програм: 2
- пілотна програма: ні
- матеріально-технічна база: аеродинамічні труби, центр динамічних і статичних випробувань, платформа швидкого виробництва
- вартість року навчання (французький студент): 2 500 євро
- тривалість курсу: 36 місяців на денній формі навчання
Політехнічний інститут передових наук (IPSA)
- рейтинг: 36
- кількість програм: 2
- пілотна програма: аерокосмічний інженер (магістр)
- обладнання: аеродинамічні труби, дослідницькі лабораторії, інтелектуальні комп’ютери
- вартість навчання на рік (для французького студента): 5 500 євро
- тривалість курсу: 36 місяців на денній формі навчання
Вища національна школа механіки та аеротехніки (ISAE – ENSMA)
- рейтинг: 53
- кількість програм: 2
- пілотна програма: авіаційна механіка та енергетика (магістратура)
- матеріально-технічна база: дослідницькі лабораторії
- вартість навчання на рік (для французького студента): €7 300
- тривалість курсу: 24 місяці на денній формі навчання
ENAC
- рейтинг: 65
- кількість програм: 12
- пілотна програма: Диплом пілота авіаційного транспорту (тільки для випускників або студентів підготовчого циклу)
- матеріально-технічна база: парк зі 121 літака, спеціальні авіаційні тренажери, сучасні симулятори управління повітряним рухом, аеродинамічна, електронна, ІТ та лінгвістична інфраструктури, чотири науково-дослідні лабораторії
- вартість за рік навчання (французький студент): 1300 євро
- тривалість курсу: 36 місяців на денній формі навчання
Який би курс ви не обрали, професійний пілот залишається перш за все захопленою людиною.
Наші авіаційні експерти доступні 24/7, щоб допомогти вам з вашим приватним польотом за телефоном +33 (0) 1 44 09 91 82. Не соромтеся завітати на наш сайт devis en ligne щоб отримати оцінку вартості вашого приватного польоту.