Багатьом людям важко поєднати екологію та бізнес-авіацію. Це, безперечно, одна з причин джет-башингу. Джет-башинг – це колективне паплюження іміджу приватних літаків. Бізнес-авіацію часто критикують за її значний вплив на навколишнє середовище. Приватні літаки часто виокремлюють за те, що вони сильно забруднюють навколишнє середовище. Згідно зі статтею в Le Monde, повітряний рух відповідальний за 3% викидів CO2 у світі, а на бізнес-авіацію припадає 8% цього повітряного руху. Саме томуAEROAFFAIRES представляє найефективніші та найменш забруднюючі приватні літаки.
Гравці авіаційного ринку потребують інновацій
Приватна авіація є вагомим інструментом для entreprises en termes de gain de productivité et de temps. Але вона також представляє ризики, особливо з екологічної точки зору. Гравці сектору змушені впроваджувати інновації, розробляючи нові проекти, створюючи літаки, які є одночасно більш ефективними і менш забруднюючими. Споживачі мають нові прагнення, і вони очікують від приватної авіації зусиль на екологічному фронті. Ми спостерігаємо колективний виклик з боку авіакомпаній та авіаоператорів, які прагнуть компенсувати або навіть зменшити викиди парникових газів.

Найменш забруднюючі приватні літаки
Деякі приватні літаки викидають менше CO2, ніж інші. Середньомагістральні та легкі літаки turbopropulseurs і легкі лі таки мають менший вуглецевий слід, ніж широкофюзеляжні літаки.
Ось кілька прикладів найбільш економічних літаків:
- Le Pilatus PC-12 одномоторний літак з вбудованим пропелером. Це універсальний літак, який можна використовувати як приватний бізнес-джет, для fret aérien або для vols médicaux завдяки великим вантажним дверям він може перевозити великі предмети. Літак Pilatus PC-12 відомий своїм надзвичайно низьким споживанням палива, а рівень викидів набагато нижчий, ніж у будь-якого іншого бізнес-джета. Насправді, для порівняння, він в 10 разів менше забруднює навколишнє середовище, ніж літак класу Bombardier Global 6000.
- Le Diamond DA62 це двомоторний турбогвинтовий літак австрійського виробника Diamond Aircraft Industries. Цей літак може долати відносно великі відстані, споживаючи при цьому менше палива, ніж приватний літак. Він все ще може перевозити до 7 пасажирів. DA52 споживає дуже мало палива в порівнянні з аналогічним бізнес-джетом. Тому ціна оренди є більш привабливою. Ціна оренди становить близько 1100 євро за годину.
- Le Merlin III літак: Це також двомоторний турбогвинтовий літак виробництва Fairchild, який може перевозити до 8 пасажирів. Він має великий багажний відсік, що робить його ідеальним для пасажирів з об’ємним багажем або для перевезення вантажів. Його двигуни також мають високу паливну ефективність.
- Le Beechcraft 1900D тип літака: це регіональний турбогвинтовий літак на 19 місць. В основному призначений для групових перельотів. Він також може використовуватися для вантажних авіаперевезень або медичної евакуації. Цей бізнес-джет має низький рівень викидів CO2 та споживання палива. Він є екологічно чистим. Його оренда коштує близько 3 490 євро за годину.
- Le Cessna 2 ConquestCessna Aircraft Company: Це двомоторний турбогвинтовий літак бізнес-класу від Aircraft Company. Він може вмістити до 7 пасажирів і є одним з найпопулярніших турбогвинтових літаків на ринку завдяки своїм чудовим характеристикам і низькому споживанню палива. Він ідеально підходить для коротких перельотів. Його оренда коштує близько 1200 євро за годину.
Нові, більш економічні рішення для бізнес-авіації
Біопаливо
З поваги до навколишнього середовища, авіаційний ринок все більше переходить на біопаливо biocarburants щоб обмежити свій вплив на навколишнє середовище. Вони являють собою стійку альтернативу використанню парафіну в літаках. Вони складаються з органічних, невикопних і, як правило, рослинних речовин. Сьогодні біопаливо можна використовувати в поєднанні з 50% звичайного парафіну. Однак, якщо авіаційні двигуни будуть здатні використовувати 100% біопалива, ця екологічно чиста розробка дозволить значно скоротити викиди CO2 в авіації – до 80%.
Les avions électriques et hybrides
Після електромобілів настала черга авіації та приватних літаків, які переходять на менш забруднюючі джерела енергії. Одним із прикладів є City Airbusнаприклад, літаюче таксі на чотириatrмісця, розроблене у співпраці між Airbus, RATP та групою ADP. Воно гібридне, повністю електричне і малошумне. Його мета – перевозити пасажирів по місту, між центрами міст та аеропортами. Він може бути готовий через два роки до Олімпіади 2024 року. Низка регіональних рейсів вже виконується електричними літаками, але це, як правило, невеликі літаки на короткі відстані. Зараз завдання полягає в тому, щоб літати на електролітаках на далекі відстані.
Сонячна енергія
Сонячнаенергія може замінити батареї для живлення електродвигуна. Цей метод зараз розробляється, зокрема, на прикладі одномісного автомобіля Solar Impulse 2, який вже проїхав 42 000 кілометрів на 22 000 фотоелектричних елементах.
Екологічні приватні літаки постійно змінюються і розвиваються. AEROAFFAIRES завжди надає перевагу літакам з найменшим впливом на навколишнє середовище у своїх пропозиціях, щоб запропонувати вам переліт, який відповідає вашим потребам і за найкращою ціною. Екологія для нас є фундаментальною цінністю. Насправді, ми підтримуємо ініціативи, які дозволяють уловлювати 100% викидів CO2, що утворюються під час бізнес-перельотів. Ми прагнемо змінити світ на краще за допомогою стійких та екологічно чистих дій.
Наші авіаційні експерти до ваших послуг 24/7, за телефоном +330144099182 або електронною поштою: charter@aeroaffaires.com . Ви також можете заповнити форму devis en ligne щоб отримати орієнтовну вартість вашого перельоту.