ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Найбільший у світі вантажний літакAntonov 225 був знищений

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Сумні новини зі світу авіації, l’Antonov An-225. Найбільший у світі літак avion cargo був знищений під час російських бомбардувань в Україні. Цей літак, відомий як “Мрія”, що означає “мрія”, був здатний перевозити і завантажувати на борт тонни обладнання, і пережив жахливі події під час конфлікту. Antonov 225 був припаркований на злітно-посадковій смузі в аеропорту Гостомель, поблизу Києва, коли місто було обстріляне російськими збройними силами. Аеропорт був уражений, а найбільший у світі літак загорівся в ангарі. Пропонуємо вам поглянути на цю важливу подію та історію найбільшого у світі вантажного літака, що стала такою символічною.

Про знищенняAntonov 225 повідомив у твіттері.

27 лютого 2022 року міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба повідомив у своєму Twitter про знищення українського вантажного літака.

Це був найбільший у світі літак Ан-225 “Мрія”. “Росія, можливо, і знищила нашу “Мрію”. Але вона ніколи не зможе знищити нашу мрію про сильну, вільну і демократичну європейську державу. Ми переможемо!

Це був найбільший літак у світі, Ан-225 “Мрія”. Росія, можливо, і знищила нашу “Мрію”. Але вона ніколи не зможе знищити нашу мрію про сильну, вільну і демократичну європейську державу. Ми переможемо!

Ця заява звучить як втрата національної емблеми для України. Щороку в серпні цей літак брав участь у національному прольоті до Дня Незалежності України. Країна володіла єдиним у світі екземпляром найбільшого вантажного літака. Він неодноразово використовувався vols de fret aérien і відіграв ключову роль під час пандемії Covid 19, доставляючи маски та інше медичне обладнання для боротьби з кризою в галузі охорони здоров’я. Серйозний удар по галузі вантажних авіаперевезень.

Однак, згідно зі статтею в BFM TVвже обговорюються плани щодо ремонту. На даний момент, щоб повернути Ан-225 в повітря, знадобиться близько 5 років і коштуватиме не менше 3 мільярдів доларів.

Звичайно, знищення літака є анекдотичним, враховуючи поточну тривожну ситуацію в Україні. AEROAFFAIRES підтримує населення країни в цей темний період.

Історія та характеристики літакаAntonov 225.

ЛітакAntonov 225 здійснив свій перший політ з Києва в Україні 21 грудня 1988 року. Цей імпозантний широкофюзеляжний літак був розроблений в Києві у партнерстві з Китаєм та Україною. Український авіабудівник Antonov розробив цей транспортний літак, унікальний в історії авіації за своєю вантажопідйомністю і великою дальністю польоту. Українській компанії немає чому заздрити іншим виробникам літаків, таким як Boeing або Airbus, і вона зуміла виділитися серед них. Офіційно літак був введений в експлуатацію в 1988 році. На відміну від звичайних авіалайнерів, це єдиний транспортний літак, для керування яким потрібен екіпаж з 6 осіб.

Цей літак був створений з l’Antonov 124зменшеної моделі вантажного літака. Однією з головних місійAntonov 224 були військові цілі: військові перевезення. Він повинен був бути здатним переміщати “Буран”, космічний човник, побудований СРСР під час холодної війни. Він відігравав важливу роль у транспортуванні негабаритних вантажів, таких як турбіни, важке промислове обладнання, літаки, гелікоптери і навіть для надання екстреної допомоги під час стихійних лих.

У 1989 році під час польоту тривалістю 3,5 годиниAntonov 225 побив усі рекорди. Цей гігант повітря утримував рекорд за максимальною загальною вагою (сам літак, вантаж і т.д.) при зльоті (508 тонн). Того ж року цей повітряний гігант здійснив демонстраційний політ над аеропортом Ле Бурже, під час Паризького авіасалону.

До сьогодні Ан-225 утримує рекорди найважчого та найдовшого літака у світі.

Ан-225 спочатку був розроблений для перевезення радянського космічного човника “Буран”, а також обладнання та великих корисних вантажів. Розробка почалася в 1980-х роках, а перший політ відбувся в грудні 1988 року. Однак після розпаду Радянського Союзу програма космічних човників була припинена, і лише один Ан-225 був завершений. Згодом він використовувався в цивільних цілях, доставляючи великогабаритне обладнання та дозаправляючи літаки.

Antonov 225 – справжній гігант повітря. Він має вражаючий розмах крил понад 88 метрів і може досягати максимальної злітної ваги 640 тонн. Він приводиться в рух шістьма реактивними двигунами, що дозволяє йому перевозити надзвичайно важкі вантажі на великі відстані.

Літак має унікальну конфігурацію з 32-колісним шасі, що дозволяє йому ефективно розподіляти свою вагу на землі. Він також має завантажувальні двері в задній частині, що полегшує завантаження і розвантаження вантажу. Цей літак не виконував місій для традиційних авіакомпаній.

Насамкінець, слід зазначити, що, незважаючи на численні проекти побудови ще одного Antonov 225, вони так і не були реалізовані. Таким чином, Ан-225 залишався унікальним на ринку вантажних авіаперевезень з 1988 року. Однак, при бажанні відремонтувати і відновити Ан-225, це може стати можливістю, хто знає, створити інші приклади цього легендарного вантажного літака.

Antonov An-225 cargo plane for rent
Фото: Antonov

Antonov 225 у цифрах.

  • Понад 250 тонн корисного вантажу: саме стільки може перевозити Ан-225 у своєму надзвичайному вантажному відсіку. Наприклад, цей вражаючий літак може перевозити 240-тонний літак Airbus A340 по частинах.
  • 15 000 км: на додаток до своєї неймовірної вантажопідйомності,Antonov 225 має дальність польоту на великі відстані до 15 000 км (залежно від вантажу). Він може легко виконувати безпосадочні вантажні авіаперевезення в 4 куточки земної кулі. Він здатен перевозити тонни вантажу на недосяжних раніше рівнях. Це дійсно один з літаків, які не були побудовані до 1988 року. Його дальність польоту робить його одним з найпотужніших літаків у світі. Однак, цей гігантський літак не може приземлятися в кожному аеропорту. Йому потрібна достатньо довга злітно-посадкова смуга для руління.
  • 84 метри розмаху крил: це довжина фюзеляжу літака.
  • 88 метрів: такий розмах крил літака (плюс-мінус десяток метрів – літак покриває всю довжину футбольного стадіону!).
  • 6: кількість турбореактивних двигунів

Дізнатися більше проAntonov 225, c’est ici.

AEROAFFAIRES щиро підтримує народ України і засмучений втратами, спричиненими цим конфліктом. AEROAFFAIRES буде не вистачати цього літака, який використовувався для спеціальних чартерів, таких як доставка масок під час глобальної кризи у сфері охорони здоров’я, спричиненої Covid 19.