ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Все, що потрібно знати про біопаливо в бізнес-авіації

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Що таке біопаливо? Виготовлене з відновлюваної органічної рослинної сировини, такої як сільськогосподарські відходи, соняшник або відходи лісового господарства, біопаливо, як випливає з назви, є замінником палива. Біопаливо, що складається з біологічних, а не викопних речовин, має ряд переваг, не в останню чергу для авіаційної промисловості. Вже кілька років поспіль галузь переймається питаннями захисту довкілля і розробляє екологічні проекти для сталого майбутнього.

Яку роль відіграє екологія в авіаційній галузі?

Розвиток біопалива є серйозним викликом для авіаційної галузі. Чи знаєте ви, що combien consomme un jet privé ? Згідно з дослідженням, проведеним Експертом ООН з питань клімату, 5% викидів CO2 припадає на повітряний транспорт, у тому числі 8% – на бізнес-авіацію.

Приватна авіація є потужним інструментом для підвищення продуктивності бізнесу, з’єднуючи ринки у все більш глобалізованому світі. Однак вона також становить ризики для навколишнього середовища, змушуючи гравців сектору впроваджувати інновації, розробляючи проекти, нові способи споживання, більш ефективні та менш забруднюючі літаки тощо. Авіація відповідальна за 5% антропогенних викидів парникових газів.

У 2009 році галузь ділової авіації, представлена Асоціацією виробників генеральної авіації (GAMA), та власники бізнес-джетів, представлені Міжнародною радою ділової авіації (IBAC), взяли на себе зобов’язання боротися зі зміною клімату в рамках програми ” Зобов’язання ділової авіації щодо зміни клімату” (Business Aviation Commitment on Climate Change). Програма спрямована на скорочення викидів вуглекислого газу шляхом досягнення трьох конкретних цілей:

  • Підвищити енергоефективність на 2% на рік з 2010 по 2020 рік;
  • Досягти вуглецево-нейтрального зростання до 2020 року;
  • Скоротити викиди CO2 на 50% до 2050 року.

Стратегічні партнерства в основі екологічного переходу

У рамках екологічного переходу гравці авіаційного сектору розвивають нові стратегічні партнерства. Наприклад, дочірня компанія BP Air BP розробила екологічно чисте авіаційне паливо (SAF) під назвою Biojet, яке з’явилося на ринку з 2010 року. Це амбітний проект, що відповідає програмі, започаткованій між GAMA та IBAC.

Air BP також уклала стратегічні партнерства, наприклад, у 2016 році з компанією Fulcrum BioEnergy, піонером у виробництві низьковуглецевого палива. Ця співпраця вартістю 30 мільйонів доларів допомагає забезпечити комерційний розвиток SAF: каліфорнійська компанія будує свій перший завод у Неваді, забезпечуючи виробництво сталого палива з побутових відходів. Компанія планує постачати Air BP понад 50 мільйонів галонів SAF на рік.

Biocarburant
Фото: @BP

У 2018 році Air BP розпочинає нове партнерство з компанією Neste. Neste є провідним виробником відновлюваного палива, виготовленого зі 100% відновлюваної сировини, отриманої з відходів та залишків. Ця співпраця призвела до розвитку нових ланцюжків постачання SAF по всьому світу.

Biocarburant
Фото: @Neste

Аеропорти, що використовують біопаливо у Франції

Паливо SAF нещодавно з’явилося у французьких аеропортах. На міжнародному рівні, хоча Сполучені Штати та Швеція є лідерами за кількістю аеропортів, які можуть постачати біопаливо, ця цифра постійно зростає. У Франції цими системами заправки керує постачальник TotalEnergies. На сьогоднішній день 2 французьких аеропорти можуть постачати SAF. У серпні 2021 року було обладнано аеропорт Paris Le Bourget був обладнаний у серпні 2021 року, а аеропорт Clermont Ferrand у квітні того ж року.

Які межі зеленого палива?

Основним недоліком біопалива є те, що воно вважається дефіцитним ресурсом. Біопаливо, яке споживається сьогодні, виробляється за допомогою процесів “першого покоління” з використанням насіння рослин. Процеси “другого покоління” використовують неїстівні частини рослин. На жаль, ці види біопалива все ще недостатньо розвинені. “Третє покоління” передбачає виробництво біопалива з мікроскопічних водоростей, але ці процеси все ще перебувають на стадії розвитку. Сьогодні біопаливо 1-го і 2-го покоління використовується як добавка до палива, що постачається на автозаправних станціях. Біопаливо залишається недоступним ресурсом, що стримує розширення та маркетинг цього зеленого, сталого ресурсу.

Чому біопаливо є недоступним ресурсом сьогодні?

Авіаційна галузь прагне до скорочення викидів вуглецю, але урядам необхідно запровадити відповідні політичні заходи для прискорення зростання обсягів виробництва біопалива. Адже його виробництво вимагає довгострокової політичної безпеки для зниження інвестиційних ризиків, а також підходу, орієнтованого на дослідження, розробку і комерціалізацію оптимізованих і більш ефективних технологій виробництва і нової стійкої сировини.

Розвиток біопалива в усьому світі ілюструє прихильність авіаційної галузі до захисту нашої планети. Екологія є фундаментальною цінністю для компанії AEROAFFAIRES, яка прагне захистити планету за допомогою наступної програмиSKY CO2 100% викидів CO2, що утворюються під час польоту, компенсуються за допомогою сертифікованого проекту з відновлення лісів. На сайті AEROAFFAIRES ви можете забронювати екологічно чистий рейс за найкращими цінами до jets privés électriques à 100%!

Наші авіаційні експерти доступні 24/7, щоб допомогти вам забронювати приватний рейс за телефоном +33 (0) 1 44 09 91 82. Завітайте на сайтdevis en ligne, щоб отримати розрахунок вартості вашого приватного перельоту.