ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Виклики, що стоять перед авіаційною галуззю в контексті сталого розвитку

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Як нагадала нам остання суперечка про приватні літаки, сталий розвиток є одним з найважливіших питань 21-го століття. Простіше кажучи, ми всі стурбовані сталим розвитком і тим, як наше суспільство впливає на навколишнє середовище. Для авіаційної галузі повага до навколишнього середовища є важливим фактором технологічного розвитку літаків завтрашнього дня. Але як ми можемо досягти цілей декарбонізації до 2050 року? Які виклики стоять перед аерокосмічною галуззю з точки зору сталого розвитку?

Les enjeux de l'industrie aéronautique face au développement durable
джерело: freepik

Поточний стан аерокосмічної галузі

Авіаційна галузь у цифрах

За даними GIFAS, оборот аерокосмічної галузі Франції становить 55,2 млрд євро. З 1 січня 2022 року по сьогодні, 8 вересня 2022 року, авіаційна галузь згенерувала продажів на суму 34,79 мільярда євро. Крім того, щороку у Франції перевозять 170 мільйонів пасажирів.

З точки зору впливу на навколишнє середовище, галузь генерує 660 мільйонів тонн CO2 на рік, що становить 3% світових викидів. З цієї цифри ми знаємо, що близько 99% викидів авіакомпаній і близько 50% викидів аеропортів пов’язані зі споживанням палива.

Цілі авіації з точки зору сталого розвитку

Мета до 2050 року – декарбонізація авіації. Іншими словами, ставки високі. Літаки повинні будуть знайти інший тип палива для живлення. Сьогодні всі польоти цивільної авіації здійснюються на викопному паливі. Ми всі знайомі з класичним парафіном. Гас був обкладений високими податками в останні місяці, і, безсумнівно, так буде і надалі в найближчі роки.

Згідно з наведеними вище цифрами, першим рішенням є використання SAF: Sustainable Aviation Fuel – екологічно чисте авіаційне паливо. Ця альтернатива традиційному викопному паливу вже розроблена і випробувана на комерційних літаках. Але вона ще не використовується більшістю. Чому ж вона не використовується у великих масштабах?

Використання SAF в авіаційній промисловості

Les enjeux de l'industrie aéronautique face au développement durable
джерело: pixabay

Переваги використання SAF

САФ є основною перевагою для сталого розвитку в авіаційній галузі. Цей вид палива вже розроблений і може використовуватися без ризику. Це лише деякі з переваг:

  1. Виробництво SAF утилізує викиди CO2.
  2. Зменшення кількості мікрочастинок, що виділяються під час використання: при використанні SAF спостерігається зменшення кількості мікрочастинок на 90%, що є додатковим бонусом для якості повітря.
  3. Енергоефективність: енергоефективність використання SAF на 3%1,5% вища, ніж у звичайного палива.
  4. використання відновлюваних матеріалів: основними матеріалами, що використовуються для виробництва FAS, є :
  • Рослиннаолія
  • Муніципальні відходи
  • Цукор
  • Біомаса
  • Відходи деревини
  • Морські водорості

Недоліки FAS

Основним недоліком FAS є її ціна. Як зазначалося вище, хоча FAS є функціональним, він не використовується у великих масштабах. Однак, широкомасштабне використання продукту дозволило б йому отримати вигоду від економії на масштабах і зробити ціну конкурентноздатною порівняно з традиційним паливом.

На жаль, це не так. SAF дорожчий за звичайний парафін, тож для пасажирів ціни зростуть. Якщо авіакомпанії не погодяться зменшити свою маржу, ризик втратити конкурентоспроможність, особливо на ринку лоукостів, занадто великий. Ринок, який міг би найкраще пристосуватися до FAS, – це ринок приватних літаків. Споживач приватного літака, швидше за все, заплатить вищу ціну за свій переліт, ніж споживач лоукостера.

Іншим суттєвим недоліком FAS є його розподіл. Він поширюється не на всі аеропорти. В основному вона використовується в аеропортах Північної Америки та Європи. Незважаючи на те, що багато великих аеропортів мають системи FAS, враховуючи, що використання FAS ще не є популярним серед усіх великих авіакомпаній, їх неминуче стає менше в аеропортах і FBO. Ті, хто їх не має, повинні трансформувати свої структури, щоб поширити їх. Крім того, КАС не можна зберігати так само, як звичайне паливо. Чарівного рішення для усунення всіх цих недоліків не існує. Більше авіакомпаній повинні перейти на FAS і прокласти шлях до широкомасштабного споживання.

Авіація для вирішення проблем сталого розвитку

Хоча основною проблемою сталого розвитку в авіації є викиди палива, існують також більш екологічні рішення для інфраструктури, бортового обладнання, техніки пілотування тощо.

Інфраструктура, що відповідає викликам сталого розвитку

Les enjeux de l'industrie aéronautique face au développement durable
джерело: pixabay

По-перше, інфраструктура.

Насправді, вуглецевий слід авіації також враховує інфраструктуру та будівлі в цілому, які допомагають підтримувати рух транспорту.

Наприклад, на асфальті ми тепер використовуємо набагато більше транспортних засобів, які працюють на зеленому газі або електриці, щоб перевозити пасажирів, валізи та інші види транспорту, які потребують транспортного засобу. Ми також спостерігаємо появу більш енергонезалежної інфраструктури аеропортів, виготовленої з більш стійких матеріалів. Аналогічно, діють програми зі збереження флори і фауни навколо аеропортів. На сайті AEROAFFAIRES наш партнер ecotree, з яким ми тісно співпрацюємо, проводить такі екологічні заходи.

Роль технологій у сталому розвитку авіації

екопілотування – ще одне рішення проблеми надмірних викидів. Ця технологія базується на простій концепції: забезпечити керування літаком у спосіб, який менше забруднює навколишнє середовище. Щоб досягти цього, еко-пілотування використовує технологію, яка розраховує коливання зовнішнього середовища і визначає менш витратний спосіб польоту. Іншими словами, він вимагає від літака менше зусиль для маневрування в навколишньому середовищі.

Інші розробки, що включають технологію, включають проекти гібридних електричних або водневих літаків, такі як Alice, Voltaero або FlyZero.

Менша вага – менше викидів

Les enjeux de l'industrie aéronautique face au développement durable
джерело: pixabay

Щоб зменшити викиди в авіації, іноді доводиться мислити логічно. Вага робить літаки важчими і неминуче збільшує споживання палива, щоб компенсувати це в польоті. Ось чому вага сидінь зараз розробляється таким чином, щоб значно зменшити їхню вагу. Загалом, матеріали, які зараз використовуються в авіабудуванні, на 20% легші, ніж ті, що використовувалися раніше.

Загалом, зміни, пов’язані з викликами сталого розвитку, стають все більш помітними і відчутними в авіаційній галузі. Зокрема, їхній прогрес буде результатом інвестицій з боку уряду, інвесторів, авіакомпаній та споживачів.

На сайті AEROAFFAIRES ми у вашому розпорядженні 24/7, щоб відповісти на ваші запити щодо польотів на jet privé. Для більшої впевненості у завтрашньому дні, забронюйте свою наступну подорож вже зараз. Наша команда у вашому розпорядженні за телефонами: 33144099182 або електронною поштою : charter@aeroaffaires.com. Ви також можете зробити свій devis en ligne для отримання оцінки вартості вашого приватного перельоту.