Коли ви звертаєтесь доaviation d’affairesви знаєте, що деякі напрямки, які пропонує приватний літак, не пропонуються традиційною комерційною авіацією. Тож які авіакомпанії та сполучення доступні для бізнес-авіації?

3 авіаційні вузли Франції
Франція має дуже розгалужену повітряну мережу. Частково це пов’язано з великою кількістю аеропортів. Є три основні аеропорти. Перший – Roissy Charles De Gaulle. Аеропорт Париж-Шарль-де-Голль, широко відомий як “Руассі-Шарль-де-Голль”, є французьким аеропортом, розташованим в регіоні О-де-Франс, за двадцять три кілометри на північний схід від Парижа.
Він використовується в основному для міжнародних рейсів, але може також використовуватися для внутрішніх рейсів. Він був відкритий у 1974 році після судової тяганини, яка розпочалася у 1962 році.
Другим за важливістю аеропортом для французьких авіаперевезень є l’aéroport d’Orly.
L’aéroport d’Orly розташований на південь від Парижа і призначений в основному для комерційної, а не ділової авіації. Він обладнаний для обслуговування приватних літаків, але його обирають лише за наявності стикування з авіалайнером.
Нарешті, останнім паризьким аеропортом, який фільтрує французькі авіаперевезення, є аеропорт Ле Бурже. Paris-Le Bourget – це аеропорт, призначений виключно для бізнес-авіації. Відкритий у 1914 році та урочисто відкритий у 1919 році, він був головним цивільним аеропортом столиці до появи l’aéroport d’Orly. Після цього він став ексклюзивним аеропортом для бізнес-авіації.
Розташований на північ від Парижа, тут працює не менше 75 компаній, що надають авіаційні послуги. Сьогодні аеропорт є провідним діловим аеропортом Європи. Він є еталоном у світі ділової авіації.
Два типи аеропортів
В авіаційному транспорті існує два типи аеропортів. Перший тип – це так званий традиційний аеропорт, який дозволяє приземлятися комерційним літакам. Вони, як правило, відносно великі і дозволяють приземлятися всім типам літаків. У Франції налічується 120 аеропортів цього типу.
З іншого боку, є аеродроми і невеликі аеропорти. Вони набагато корисніші, ніж ви можете собі уявити. Вони забезпечують зв’язок між дуже віддаленими містами. Вони економлять час і дозволяють уникнути пересадок там, де розклад не є гнучким. Вони мають злітно-посадкові смуги, які можуть приймати переважно приватні літаки.
Наприклад, l’aéroport de Courchevel дуже часто використовується приватною авіацією. На злітно-посадкову смугу цього аеропорту можуть сідати лише невеликі приватні літаки, оскільки він розташований у горах і тому важкодоступний для великих літаків.
Тому ці віддалені райони важкодоступні для мандрівників з усього світу, а невеликі аеропорти забезпечують постійний потік повітряного руху до цих місць призначення.
Нова клієнтська база
Перш за все, змінився профіль пасажирів , яких ми перевозимо. Протягом багатьох років дочірні компанії Air France пропонували маршрути за високими цінами , які були доступні лише длябізнес-мандрівників. Ціна часто буларезультатом дуже високої вартості місць, що посилювалася використанням невеликих літаків. Ситуація змінилася кілька років тому з появоюдешевих іноземних авіакомпаній, таких як easyJet, Volotea і Ryanair. Більші літаки зменшими експлуатаційними витратами і більшою пасажиромісткістю (100-150 місць, або 188 місць у Ryanair ) знизили ціни на авіаперевезення між місцевими містами. Перш за все, вонипридбали нових клієнтів, які ніколи раніше не літали.
Вони не є туристами, алевсе більше і більшетуристів відвідують друзів і родичів. Зараз ці авіакомпанії займають велику частку ринку і конкурують з іншими видами транспорту, такими як автомобіль чи потяг. Сьогодні подорожувати на Londres часто дешевше літаком, ніж Євростаром. Однак у свідомості споживачів ця реальність ще не є даністю, оскільки авіаперельоти завжди вважалися розкішшю.
Авіакомпанії
У сьогоднішньому списку авіакомпанійнайкращі пропозиції – це пропозиції компаній low-cost у яких авіаквитки найдешевші. На цих авіалініях немає classe affaires. Здебільшого клієнти мають право на однуручну поклажу та одну сумку , але не мають права на безкоштовний провезення багажу. Загалом, це не прямі рейси. На далекомагістральних рейсах краще робити пересадку , щоб запропонувати дешевий переліт. Крім того, різні регулярні авіакомпанії пропонують програми для часто літаючих пасажирів, що дозволяє подорожувати за нижчими цінами. Існує також новий інструмент порівняння рейсів, який допоможе вам знайти найкращу авіакомпанію серед різних регулярних авіакомпаній, знову ж таки, з метою зниження цін.
Франція: централізована країна
Франція – це країна, яка керується діями своєї столиці. Країна дуже централізована, особливо коли мова йде про транспорт. Зазвичай, щоб дістатися з пункту А в пункт Б, потрібно проїхати через Париж.
Найпопулярнішим маршрутом у Франції є маршрут Paris-Nice, оскільки на далекі подорожі часто припадає найбільший обсяг авіаперевезень.
Завдяки авіації і тому, що вона стала більш доступною. Тепер люди можуть подорожувати в будь-який регіон Франції без необхідності їхати через Париж. Однак аеропорти знаходяться у великих містах, а не в маленьких містечках. Приватна авіація відповідає за сполучення між малими, середніми та великими містами.
На закінчення, ми можемо поставити під сумнів систему. Той факт, що все централізовано в Парижі, робить французьку систему повітряного транспорту набагато складнішою. Внутрішні маршрути, безумовно, повинні бути відкриті ширше, щоб мережа була менш насиченою. Метою також є зниження витрат для клієнтів. Очікується, що в найближчі кілька років кількість авіапасажирів подвоїться, тому ми повинні передбачити цю проблему.
AEROAFFAIRES авіакомпанія та її команда експертів у вашому розпорядженні 24/7, тож бронюйте свій наступний рейс вже зараз. Наша команда до ваших послуг за телефоном: +33 1 44 09 91 82 або електронною поштою: charter@aeroaffaires.com. Ви також можете заповнити форму devis en ligne для отримання оцінки вартості вашого приватного перельоту.