Інновації в електричній авіації набирають обертів, особливо в бізнес-авіації. Невеликі приватні літаки, ймовірно, будуть першими, хто стане на 100% електричним. Наразі низка гравців, як авіаційних гігантів, так і візіонерів, будують літаки завтрашнього дня les avions et jets privés électriques завтрашнього дня. Серед них словенська компанія Pipistrel та її двомісний літак Alpha Electro, ізраїльський стартап Alice та його прототип, запуск якого запланований на 2022 рік, а також співпраця між Airbus, RATP та Groupe ADP над City Airbus, чотиримісним літаючим таксі.
11 березня 2021 року авіакомпанія Tecnam та автовиробник Rolls Royce оголосили про свою співпрацю з Widerøe, найбільшим авіаоператором Скандинавії. Їхньою метою є розробка електричного регіонального літака до 2026 року.
Новаторський проєкт електричного регіонального літака для бізнес-авіації
У 2019 році Rolls Royce та Widerøe розпочали дослідницьку програму зі сталої авіації. Метою цієї дослідницької програми була оцінка та розробка концепцій електричних літаків. Зрештою, метою цієї співпраці є надання можливості норвезькій авіакомпанії мати перший електрифікований літак на регулярних внутрішніх рейсах до 2030 року.
У той же час, Widerøe скористалася перевагами партнерства Rolls-Royce з Tecnam для реалізації цього проекту. Rolls-Royce поділиться своїм досвідом у галузі енергетики та силових установок. Tecnam спроектує, виготовить і сертифікує літак. Нарешті, скандинавська авіакомпанія забезпечить наявність усіх навичок і вимог авіакомпанії, щоб все було введено в експлуатацію в 2026 році.
Конструкція електролітака P-Volt базується на конструкції Tecnam P2012 Traveller. Таким чином, це буде двомоторний електричний літак. Він буде використовуватися в основному на норвезькому ринку приміських перевезень, категорії регіональних транспортних літаків з максимальною місткістю 19 місць. Однак літак повинен бути здатний вмістити максимум 9 пасажирів і матиме обмежену дальність польоту – менше 300 кілометрів.
До пандемії Widerøe пропонувала близько 400 рейсів на день до 44 аеропортів. Більше того, 74% рейсів авіакомпанії не перевищують 275 км. А найкоротші рейси тривають від семи до п’ятнадцяти хвилин.
Через свою топографію Норвегія в основному використовує авіацію для коротких і середньомагістральних перельотів. За допомогою цього проекту електричного літака країна має на меті скоротити викиди на 80% для всіх внутрішніх рейсів до 2040 року.
Чому ця розробка важлива для приватної авіації?
Навколишнє середовище є ключовим питанням, особливо в авіаційному секторі. На авіаційну галузь припадає від 3% до 4% викидів парникових газів. У транспортному секторі ця цифра зростає до понад 14%.
Але якщо автомобільна промисловість змогла поступово зменшити свій вплив на навколишнє середовище завдяки технологічному прогресу, то для авіаційної галузі це завдання виявляється складнішим. Незважаючи на постійний розвиток технологій акумуляторів та електродвигунів, досі не існує електричного літака, здатного літати на великі відстані з великою кількістю пасажирів. Основною перешкодою на шляху електричної авіації є занадто важка і масивна батарея. Наприклад, щоб встановити батарею в комерційний літак, такий як А320, який перевозить близько 150 пасажирів, знадобиться 150 тонн батареї. Це значно більше, ніж 70 тонн, які важить літак на зльоті з повними парафіновими баками.
Ось чому електрична авіація є серйозним викликом для бізнес-авіації. Приватні літаки менші і перевозять менше пасажирів. У цьому сенсі вони, ймовірно, стануть першими електричними літаками, які будуть використовуватися для комерційних перельотів.
AEROAFFAIRES сподівається, що дуже скоро зможе запропонувати вам оренду наступного електричного літака. А поки що наша ініціатива SkyCo2 дозволяє вам компенсувати 100% викидів CO2, що генеруються вашими польотами, підтримуючи проект з відновлення лісів.
Наші авіаційні експерти до ваших послуг 24/7 для вашого приватного польоту за телефоном +33 (0) 1 44 09 91 82. Не соромтеся завітати на наш сайт devis en ligne щоб отримати оцінку вартості вашого приватного польоту.