НЕ ЗВОЛІКАЙТЕ З БРОНЮВАННЯМ РЕЙСІВ НА ЗИМОВИЙ СЕЗОН!

Запит кошторису
Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Приватні літаки знаменитостей: зловживання?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

20 000
доступних пристроїв

45 000
забезпечених рейсів

120 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

У 21 столітті глобальне потепління вже не є проблемою. Зрозуміло, що повітряний рух має свою частку відповідальності. Але в той час, коли людей просять затягнути паски з точки зору споживання енергії, зокрема, обираючи подорожі потягом, а не літаком. Суперзірки, такі як Кайлі Дженнер, надмірно використовують свої приватні літаки для перельотів на дуже короткі відстані.

Викиди приватних літаків на практиці

Викиди вуглецю від приватних літаків становлять 2% від глобальних викидів. За останні роки, у зв’язку з бумом бізнес-авіації, їхні викиди C02 в Європі зросли на 31%. Більше того, за даними Європейської федерації транспорту і навколишнього середовища, приватні літаки в 50 разів більше забруднюють навколишнє середовище, ніж поїзди. Навіть якщо 2% викидів здаються незначними у порівнянні з найбільшими викидами вуглекислого газу, всі ці аналізи змушують нас поставити під сумнів доцільність використання приватних літаків.

Використання приватних літаків знаменитостями

Приватні літаки зірок: хто ними користується найчастіше?

Нещодавно група Yard склала рейтинг вуглецевого сліду знаменитостей. Очолила список Тейлор Свіфт з 8 293,54 тоннами С02 за 170 перельотів. До списку також увійшли такі відомі особистості, як Джей Зі (6 981,3 тонни за 136 перельотів), Стівен Спілберг (4 465 тонн за 61 переліт) та Кім Кардашян (4 268,5 тонн за 57 перельотів). Сім’я Кім Кардашян, клан Кардашян-Дженнер, постійно створює ажіотаж навколо використання свого приватного літака.

Деякі з цих зірок захищали використання свого приватного літака, як, наприклад, Тейлор Свіфт, пояснюючи, що вона позичає свій літак і що вона не є його єдиним користувачем. Аргумент, який мало заспокоює гнів тих, хто затягує паски в щоденному споживанні енергії.

Повсякденне життя знаменитостей, як ніхто інший

Але навіть якщо ми розуміємо, що у зірок насичене, обмежуюче повсякденне життя і що приватні літаки – одне з найкращих рішень для них, то саме використання приватних літаків викликає скандал. Але саме зловживання приватними літаками викликає фурор. Нещодавно саме Кайлі Дженнер, одна з сестер клану Кардашян-Дженнер, викликала ажіотаж. Вона скористалася одним з цих приватних літаків, щоб здійснити подорож тривалістю всього 15 хвилин. Цю подорож можна було б здійснити за 50 хвилин на машині. Але так використовують свої приватні літаки й інші зірки. Співак Дрейк і боксер Флойд Мейвезер також не гребують цією практикою.

Реальне використання приватних літаків

Хоча вважається, що приватними літаками користуються найбільші зірки, такі як співаки та футболісти, реальність зовсім інша. Насправді, більшість клієнтів бізнес-авіації – це бізнес-лідери, політики або звичайні люди, які користуються послугами приватних літаків у 99% випадків. Але великих знаменитостей дуже мало – вони складають менше 1% клієнтської бази. Цей 1% користувачів отримує 99% уваги ЗМІ.

Щоб зрозуміти, чому ми повинні включити причини використання приватного літака в наш аналіз ,ми повинні спочатку зрозуміти, що використання приватного літака – це гарантія безпеки і конфіденційності.

Для політиків, наприклад, легше забезпечити свою безпеку на борту приватного літака, ніж на борту авіалайнера. По-друге, гнучкість. У світі налічується 9 000 аеропортів і вертолітних майданчиків. Більше того, час очікування в FBO становить 20 хвилин, порівняно з 3 годинами в традиційному аеропорту. Це реальна економія часу, особливо для бізнесменів і жінок/політиків, які мають вирішувати термінові справи.

Зрештою, приватна авіація не повинна бути заборонена. Вона використовується для медичної евакуації, для підписання стратегічних контрактів або в разі поломки на заводі.

Можна також додати, що бізнес-авіація в цілому не включає в себе тільки цей тип клієнтури. Звичайно, є гравці, про яких ми згадували раніше. Але існують також вантажні або комерційні літаки, медичні рейси та рейси для груп людей. Деякі з цих подорожей є важливими для геополітичного, економічного та медичного функціонування країни.

Авіація завтрашнього дня

Розроблено Liravega / Freepik

Зрозуміло, що ті, хто займається авіацією, повинні взяти на себе свою частку відповідальності за зміну клімату. Ось чому поява нових технологій і нових рішень є цінним ключем до стійкості сектору.

Одним із запропонованих рішень є компенсація викидів вуглецю за допомогою програми Sky Co2. Ця програма пропонує клієнтам можливість отримати компенсацію за те, що вони споживають під час польоту. Деякі авіакомпанії вже включають це у свої квитки.

Більше того, вже досягнуто певного прогресу. З 1990 по 2020 рік ми маємо на 54,3% менше викидів CO2 на пасажиро-кілометр. Запущено перший приватний електричний літак Alice.Екопілотування – це нова технологія, яка дозволяє економити паливо, адаптуючи керування літаком до навколишнього середовища. Нарешті, зменшується вага приватних літаків. Зокрема, навантаження на сидіння зменшилося на 20%, а це означає, що використовується менше енергії.

Але на цьому рішення не зупиняються. Найважливішим рішенням у найближчі роки буде наука. Дійсно, технологічний прогрес є значним і розвивається все більше і більше. Це стосується і біопаливних, водневих та гібридних приватних літаків, які незабаром з’являться на світ, а також крил, які були змінені для покращення підйомної сили.

Іншими словами, людина постійно прогресує. Ми намагаємося зробити все можливе, щоб знайти рішення проблем, які нас оточують, а іноді й тих, які ми створюємо самі.

У AEROAFFAIRES ми пропонуємо вам найкращий досвід приватної авіації і дозволяємо вам компенсувати свій вуглецевий слід за допомогою нашої програми SkyCo2. Щоб дізнатися про всі ваші вимоги до чартеру бізнес-джета, зв’яжіться з нами за телефоном + 33 1 44 09 91 82, електронною поштою: [email protected] або заповніть нашу форму онлайн-запиту. Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Часті запитання про приватні літаки та екологію

Як приватні літаки компенсують свої викиди вуглецю?

Багато приватних авіакомпаній, таких як AEROAFFAIRES, пропонують програми компенсації викидів вуглецю, такі як Sky CO2.

Ці ініціативи дають змогу пасажирам підрахувати викиди, спричинені їхнім польотом, і фінансувати екологічні проекти (лісовідновлення, відновлювані джерела енергії тощо) для їхньої нейтралізації. Хоча це не усуває прямого забруднення, але допомагає частково збалансувати вплив на навколишнє середовище.

Однак деякі критики вважають, що це рішення не повинно використовуватися як “ліцензія на забруднення” без конкретних зусиль зі скорочення викидів у джерелі.

Чому знаменитості так часто використовують приватні літаки для коротких подорожей?

Окрім простого комфорту, причинами є безпека, перевантаженість графіків та конфіденційність. Наприклад, такій зірці, як Тейлор Свіфт, може знадобитися провести серію концертів, не ризикуючи затримками комерційних рейсів або неконтрольованим натовпом в аеропортах.

Однак дуже короткі подорожі (наприклад, 15 хвилин Кайлі Дженнер) ставлять під сумнів реальну потребу, особливо з огляду на те, що для місцевих поїздок існують альтернативи, такі як гелікоптери або броньовані автомобілі.

Чи справді приватні літаки забруднюють довкілля більше, ніж авіалайнери?

Так, безумовно. За даними Європейського агентства з охорони навколишнього середовища, приватний літак викидає в середньому в 10-20 разів більше CO2 на одного пасажира, ніж комерційний рейс.

Це пов’язано з низькою заповнюваністю салону (часто від 2 до 5 пасажирів у порівнянні з кількома сотнями в авіалайнері) і високим споживанням палива, що обумовлено характеристиками (швидкість, висота).

Наприклад, під час перельоту Париж-Ніцца на приватному літаку може бути викинуто стільки ж палива, скільки потрібно для опалення середнього домогосподарства протягом одного року.

Чи існують екологічно чисті альтернативи традиційним приватним літакам?

Рішення з’являються, але вони залишаються маргінальними:

  • Електричні або гібридні літаки: як Alice, перший на 100% електричний літак, але з обмеженою дальністю польоту (близько 1 000 км).
  • Біопаливо: Деякі компанії тестують його, але його виробництво все ще є дорогим і суперечливим (використання сільськогосподарських земель).
  • Екопілотування: оптимізація маршрутів польоту та споживання палива.

Наразі поїзди (особливо висококласні маршрути, такі як “Східний експрес”) залишаються найчистішою альтернативою для наземних подорожей, але вони не підходять для міжконтинентальних або екстрених перевезень.

Чи потрібні приватні літаки для певних професій?

Так, у певних випадках:

  • Надзвичайні медичні ситуації: транспортування органів або пацієнтів у критичному стані до спеціалізованих лікарень.
  • Дипломатичні або гуманітарні кризи: швидке переміщення керівників або команд у віддалені райони.
  • Промисловість: термінове обслуговування промислових об’єктів (наприклад, поломка на офшорному заводі).

Однак ці “життєво важливі” цілі становлять меншість рейсів. Межа між необхідністю і розкішшю часто розмита.

Чому ЗМІ фокусуються на знаменитостях, а не на інших користувачах?

Знаменитості привертають увагу тому, що за їхнім способом життя пильно стежать, а їхні подорожі (іноді показні) символізують нерівність перед обличчям надзвичайної кліматичної ситуації.

Анонімний генеральний директор, який викидає стільки ж, скільки і знаменитість, не потрапить у заголовки газет, бо його вплив менш “видимий”.

Чи можемо ми регулювати використання приватних літаків без шкоди для економіки?

Наразі вивчається низка шляхів:

  • Заборона коротких перельотів: як у Франції для комерційних маршрутів (наприклад, Париж-Бордо), якщо існує альтернатива залізниці.
  • Підвищення податків на викиди вуглецю: Змусити людей платити справжню екологічну ціну, як це пропонує ЄС зі своєю схемою торгівлі квотами на викиди.
  • Дозволи на викиди: встановити річний ліміт для авіакомпаній зі штрафами за його перевищення.

Однак галузь зазначає, що це призведе до покарання малих і середніх підприємств, які залежать від бізнес-авіації у своїй діяльності.

Чи зникнуть приватні літаки внаслідок кліматичної кризи?

У короткостроковій перспективі – ні, але суспільний тиск і технологічні інновації можуть:

  • Зменшити кількість приватних літаків за рахунок спільного використання їх користувачами (наприклад, спільні платформи);
  • Замінити парк літаків на менш забруднюючі літаки (водневі, електричні);
  • Зарезервувати їх для “критичного” використання.

Можливо, завтра великою розкішшю буде не політ на літаку, а можливість похвалитися нульовим вуглецевим слідом.