ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Дешеві перельоти приватними літаками: скільки платять пасажири?

Оренда приватних літаків
з 1991 року

20 000
доступних пристроїв

45 000
забезпечених рейсів

120 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Бізнес-авіація спочатку базується на досить простій моделі. Коли бізнесмен хоче полетіти приватним літаком, він звертається до авіаційного брокера. Брокер вивчає авіакомпанії, щоб визначити найкращі пропозиції для приватного перельоту. Після того, як клієнт зробить свій вибір, брокер супроводжуватиме його протягом усього процесу бронювання, аж до зльоту.

Лоукости користуються незаперечним комерційним успіхом в індустрії авіаперевезень. Лоукост-модель, винайдена в США у 2000-х роках, демократизувала авіаперельоти за дуже низькими цінами. За даними Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), у 2018 році лоукости перевезли 31% від загальної кількості пасажирів регулярних авіаперевезень у світі.

Сьогодні деякі гравці намагаються адаптувати цю модель до бізнес-авіації. Значне збільшення кількості конкурентів і поява нових цифрових інструментів в останні роки перетасували карти, коли мова йде про найм дешевого приватного літака. Зіткнувшись зі зростаючою конкуренцією, компанії в цьому секторі без вагань позиціонують себе як лоукост-провайдери приватних бізнес-джетів. Але що насправді являють собою ці нові бізнес-моделі приватної авіації? І які наслідки для пасажирів, що подорожують дешевими приватними літаками?

AEROAFFAIRES у цій статті розглядаються різні варіанти перельоту дешевим приватним літаком, які відповідають усім умовам безпеки, передбаченим для перельотів громадським транспортом. Корисно мати чітку картину, щоб вибрати рейс і купити квиток з повним знанням фактів і в умовах повної прозорості.

Jet privé décollage
Копирайт изображения Pxhere

Оренда приватного літака: доступно для всіх

Всупереч поширеній думці, бізнес-авіація не є виключно прерогативою зірок шоу-бізнесу. Типовий клієнт приватної авіації поступово еволюціонує, що сприяє відносній демократизації сектору. Сьогодні з’являється безліч пропозицій приватних авіаперевезень за дедалі нижчими цінами.

Ідея полягає не в тому, щоб купити власний приватний літак, а в тому, щоб взяти його напрокат. Купівля бізнес-джета – це інвестиція не тільки в грошах, але й у часі: ви повинні враховувати регулярне технічне обслуговування і перевірки літака. Витрати, пов’язані з утриманням літака, екіпажу, палива, технічного обслуговування, податків на посадку/зліт і паркування, далеко не незначні. А розрахунки експертів показують, що потрібно накопичити 400 льотних годин на рік, щоб куплений вами літак окупився.

Тому замість того, щоб одразу купувати приватний літак, розгляньте інші варіанти, такі як купівля вживаного повітряного судна або лізинг. Все більше і більше з’являється інноваційних рішень для повітряного транспорту за низькими цінами. Від спільних подорожей на приватному літаку до дешевих порожніх рейсів – ми пропонуємо вам найкращі пропозиції в цьому секторі.

piaggio avanti - jet privé pas cher
Фото: Piaggio Avanti

Нові пропозиції лоукостера jet d’affaires

“Як керівник компанії, що базується в Лор’яні, я повинен щомісяця їздити до Марселя, щоб зустрітися з постачальниками. Поїздка в один бік займає щонайменше 8 годин на поїзді та понад 10 годин на машині. Я втрачаю більше двох днів на одну поїздку, враховуючи витрати на готель і таксі, а також втому, яка з цим пов’язана! Приватний літак для мене є важливим бізнес-рішенням і реальною економією часу. Але безліч пропозицій дезорієнтує”, – зізнався нещодавно один з наших клієнтів, символічний patrна з Бретані. І він не помилився у своєму висновку: велика кількість пакетів послуг з оренди приватних літаків може закрутити голову, як повідомляє Le Point у своїй статті.


  • Порожні рейси


Послуга vol à vide або “Порожня нога” стала ідеальним рішенням для бюджетних подорожей на приватному літаку. Це рейс, який вже заброньований і оплачений клієнтом. Оскільки літак іноді доводиться переміщати до замовника для польоту або переставляти після нього, деякі подорожі здійснюються без пасажирів. Саме на таких рейсах приватні авіакомпанії продають місця за найнижчими цінами. Вони вже заробили на цих рейсах, що є для них чистим прибутком.
Однак порожні рейси обмежені в тому сенсі, що вони можуть бути скасовані авіакомпанією-оператором аж до останньої хвилини. Більше того, клієнти не можуть обирати час вильоту або змінювати кінцевий пункт призначення.


  • Безлімітні проїзні


Деякі авіакомпанії продають абонементи на необмежену кількість перельотів приватними літаками. Перевага цього рішення полягає у фіксованій ціні, яку потрібно заплатити за доступ до послуги. Однак, незважаючи на сліпучий успіх у Сполучених Штатах, ця пропозиція не знайшла свого клієнта в Європі. Жодна європейська компанія більше не пропонує її, оскільки всі вони збанкрутували…


  • Онлайн-платформи для бронювання приватних літаків


Авіаційні брокери вирішили застосувати лоукост-підхід, пропонуючи онлайн-платформи для бронювання приватних літаків. Ці компанії пов’язують пасажирів безпосередньо з авіакомпаніями. Вони надають нижчий рівень послуг, ніж традиційні брокери. Моніторинг польотів обмежений суворим мінімумом, умови продажу є більш вимогливими, а за окрему плату доступні багато додаткових опцій, таких як кейтеринг або внесення змін до списку пасажирів. Це є умовою для зниження ціни.


  • Спільні рейси


Бронювання місця на рейсі приватного літака – це концепція спільного польоту. За єдиною ціною на одну особу ця пропозиція знижує вартість перельоту.
Концепція мала амбіції стати “Блаблакаром” приватних літаків, але не мала великого успіху в Європі. Бізнес-авіація полягає в наданні індивідуальних рішень для мандрівників, які готові платити за це гроші.
Більше того, спільні рейси можуть бути рівнозначні замаскованим пасажирським перевезенням. Їх можна порівняти з регулярними комерційними перевезеннями в тому сенсі, що пасажири бронюють місця в літаку, який виконує регулярний рейс.

passagers avions - vol partagé
Копирайт изображения Pixabay

  • Спільне пілотування


Нещодавно з’явилося кілька пропозицій “спільного пілотування” для бізнес-авіації. Ці компанії прагнуть “уберизувати” індивідуальну авіацію, об’єднавши мандрівників, пілотів і власників літаків на одній платформі. Така пропозиція розподілу витрат є спокусливою, оскільки вона дуже дешева. Насправді це рішення не підпадає під юридичне визначення бізнес-перельоту на громадському транспорті. По суті, це подорож на туристичному літаку з вузьким салоном і дуже обмеженою дальністю польоту. З одним пілотом-аматором, який не має необхідної кваліфікації для комерційних пасажирських перевезень.

Так само власники літаків, що надаються в користування, не завжди мають сертифікат експлуатанта (AOC). Ця прогалина призводить до серйозного браку страхового покриття польоту – ризику, який компанія не може взяти на себе щодо своїх працівників. Фактично, ні пілот, ні власник повітряного судна, ні платформа, яка зв’язує сторони між собою, не несуть відповідальності за політ. Саме на цьому тлі загинув футболіст Еміліано Сала, коли його літак розбився над Ла-Маншем у січні 2019 року. Жоден з агентів, які організували політ, пілот або власник літака, Piper PA-46, не мав AOC. Таким чином, і літак, і пілот не мали дозволу на комерційне перевезення пасажирів.

AEROAFFAIRES компанія відмовляється пропонувати цей тип аматорських польотів своїм клієнтам для їхніх потреб в авіаперевезеннях.

  • CoJetage доступні квитки на літак

У 2011 році молодий французький стартап Cojetage поставив собі за мету запропонувати розкішні перельоти за низькими цінами. Виклик почався з простого спостереження: 40% рейсів приватних літаків порожні. Це позиційні рейси: “зворотні” польоти приватних літаків на базу. Для авіакомпаній утримання літака на землі коштує вдвічі дорожче, ніж його переліт. Ця вартість включає в себе місце для паркування, розміщення екіпажу та втрачений прибуток через те, що літак недоступний для інших клієнтів. Ось чому авіакомпанії вирішують повертати літак на базу, коли подорож триває більше 2 днів.atr

З огляду на це, компанія вирішила максимально використати ці рейси, пропонуючи недорогі подорожі на борту низки приватних літаків. Наприклад, ви можете придбати переліт з Парижа до Канн або з Лондона до Парижа всього за 200 євро. Ідеально для вашого бюджету!

Хоча такі низькі ціни є привабливими, у них є кілька недоліків: відсутність гнучкості (розклад, типи літаків, пункти призначення) і ризик скасування в останню хвилину. Більше інформації про умови подорожей та недоліки CoJetage можна знайти в нашій статті за посиланням ce sujet.

Jet privé posé - couché de soleil
Копирайт изображения: Pixabay

Що включає в себе подорож на приватному літаку лоукостера?

Лоукост-гравці в секторі індивідуальних авіаперевезень мають пропозицію, яка суттєво відрізняється від пропозицій традиційних гравців у цьому секторі. Забронювати квиток на приватний літак навіть простіше, ніж на авіалайнер.


  • Послуга, де все оплачується по меню


Різні авіакомпанії та лоукост-чартери скорочують свої послуги, щоб зменшити витрати. Їхні прибутки настільки низькі, що вони користуються перевагами обслуговування по меню, де будь-яка додаткова послуга оплачується за рахунком.
Харчування на борту стає платною розкішшю. Так само клієнту виставляється рахунок за будь-які зміни в рейсі, чи то в списку пасажирів, чи то в розкладі.
Задоволення потреб клієнтів є не менш важливим у лоукост-авіаперевезеннях, але ціна перельоту є найважливішим фактором, оскільки саме вона змушує клієнтів повертатися.


  • Жорсткіші умови скасування рейсів


Щоб зробити свій флот прибутковим, лоукост-авіакомпанії літають на своїх літаках частіше, ніж традиційні оператори. У разі скасування рейсу незадовго до вильоту авіакомпанія зазнає значних збитків. Саме тому ці оператори стягують високі штрафи за скасування рейсів. І якщо з традиційними авіакомпаніями часто можна домовитися або скасувати ці збори, то з лоукостерами це зробити дуже складно.


  • Комерційні послуги з обмеженою ефективністю з точки зору сервісу


Привабливі ціни, які пропонують лоукости, приваблюють більше клієнтів, тому фрахтувальники отримують більше запитів на перельоти приватними літаками. Щоб впоратися з цим, консультанти з продажу відповідають на всі пропозиції дуже швидкісних перельотів без перевірки параметрів польоту. Послуга вже не є такою персоналізованою, як у традиційних брокерів. Останні зазвичай беруть на себе організацію вашої подорожі до і після польоту, візові формальності та перевірку певних деталей щодо обмежень, притаманних діловим рейсам (розклад аеропортів, наявність екіпажу, кваліфікація пілотів для певних напрямків, місткість багажника тощо). Експоненціальний обсяг оброблюваних пропозицій означає, що лоукостер може припускатися помилок і упущень, що призводить до низького коефіцієнту конверсії.

Так само лоукост-оператор зазвичай не переймається пошуком альтернативного рішення в разі виникнення механічної проблеми в останню хвилину, тоді як брокер зазвичай знаходить інший спосіб для клієнта завершити свій рейс і дістатися до місця призначення.

Embarquement jet privé
Копирайт изображения Pixabay

  • Вимогливіші умови продажу


Умови продажу лоукостерів є особливо жорсткими порівняно з гнучкими умовами традиційних брокерів. У лоукостерів ціна продажу, запропонована на рейс, завжди обмежена на певний період, і з часом вона зростає. Аналогічно, після підтвердження пропозиції контракт має бути підписаний дуже швидко, якщо не негайно. Нарешті, умови оплати також суворіші. Брокери лоукостів вимагають оплати за кілька днів до вильоту, оскільки їхній грошовий потік обмежений. Традиційний брокер, з іншого боку, може авансувати суму або заплатити частинами після польоту.

Тому лоукост-модель намагається адаптуватися до бізнес-авіації. Важко зменшити послуги та витрати там, де все робиться за індивідуальним замовленням. Польоти на приватному літаку залишаються досить дорогими, оскільки вимагають багато гарантій, що вони будуть здійснюватися в безпечних умовах. Досвід консультанта, кваліфікація професійних пілотів, сучасне технічне обслуговування літака, страхування зі значними фінансовими стелями і навіть такі дозволи, як Сертифікат повітряного транспорту – все це гарантії, якими не можна нехтувати заради безпеки і безперебійного перельоту.

Найкращим рішенням для подорожей за найкращою ціною і в найкращих умовах, як і раніше, є використання брокера, такого як AEROAFFAIRES. Ми прагнемо знайти для вас найкращі пропозиції для ваших приватних рейсів. Наші рейси здійснюються в рамках правового режиму громадських пасажирських перевезень на приватних літаках, що експлуатуються компаніями, які мають сертифікат авіаперевізника. Ми надаємо перевагу найкращим авіаперевізникам, перевіреним нашими страховими компаніями affréter un avion.

Якщо ви хочете полетіти на приватному літаку за низькою ціною, є одноденні рейси туди і назад на Paris – Le Bourget et Genève. Для 4 або 5 осіб на борту літака Cessna ви можете відправитися у відпустку за дуже конкурентоспроможною ціною близько 4 000 євро, тобто менше 1 000 євро на пасажира.

Location de jet privé - citation mustang
Фото кредит : Cessna Citation Mustang

Хочете дізнатися більше про prix d’un jet privé? Читайте нашу статтю.

фотографії: Pixabay/ValiGreceanu