ПОСПІШАЙТЕ ЗАБРОНЮВАТИ ВАШІ РЕЙСИ НА ЛІТНІЙ СЕЗОН!

Шукайте літак, місто або інформацію…

Лідер з оренди приватних літаків у всьому світі

Бізнес-авіація: вихід за межі суперечок

Оренда приватних літаків
з 1991 року

8500
доступних пристроїв

35 000
забезпечених рейсів

100 000+
пасажирів

4,9/5
задоволеність клієнтів

100%
Вуглецева компенсація

Бізнес-авіація знаходиться в центрі суперечок, і це також можливість відкрити дебати, розпочаті Жюльєном Байю і підхоплені нашим міністром транспорту Клеманом Боном. У той час, коли уряд розпочинає кампанію серед французів за більшу енергетичну тверезість, цілком законно вказувати на надмірне використання приватних літаків деякими знаменитостями (1% від фактичного використання бізнес-джетів, що привертають увагу ЗМІ).

Aviation d’affaires : dépasser la polémique
джерело: pexels

Чи слід заборонити або регулювати використання приватних літаків?

На сайті AEROAFFAIRES ми хотіли б поділитися своїми думками, водночас беручи на себе соціальну та екологічну відповідальність. Існує нагальна потреба в тому, щоб наша галузь була повністю мобілізована для вирішення цих питань.

У 99% випадків ділова авіація – це спеціалізоване транспортне рішення, яке дозволяє людям зустрічатися, мінімізуючи часові обмеження. Вона в основному орієнтована на директорів компаній або технічних спеціалістів, які стикаються з обмеженнями у часі абодоступності.

Таким чином, бізнес-авіація з’єднує багато невеликих європейських міст і місцевих аеропортів, покращуючи сполучення по всій Європі (1400 аеропортів в Європі).

Бізнес-авіація також задовольняє специфічні потреби державних служб: пожежні, рятувальні та медичні евакуації.

Сектор ділової авіації у Франції генерує 0,001% світових викидів.

У Франції 80% використання приватних літаків припадає на бізнес-цілі, а 20% – на вантажні авіаперевезення та відпочинок, а також на урядові потреби або медичні рейси (source EBAA).

У 2021 році розподіл бізнес-авіації у Франції становитиме :

  • 50,3% діяльності ділової авіації у Франції є комерційною.
  • 31,8% ділової авіації у Франції є некомерційною.
  • 10,2% ділової авіації у Франції є військовою/державною.
  • 7,7% діяльності ділової авіації у Франції – медична/спеціальна.

Нарешті, 80% маршрутів, що обслуговуються нашим сектором, не обслуговуються традиційними засобами, такими як залізниця або комерційні авіалінії.

Ділова авіація також є флагманом французької промисловості. Вона вливає в нашу економіку 32 мільярди євро щороку (джерело GIFAS) і створює понад 100 000 робочих місць (500 000 робочих місць на європейському рівні).

Франція є потужним центром авіаційної промисловості, зокрема, представлена компаніями Dassault Aviation, Daher та Airbus. Ці компанії, а також виробники двигунів, такі як Safran , та авіакомпанії борються за те, щоб залишитися під французьким прапором. VALLJET SDAviation, ASTONJET, Get1Jet, Chalair Aviation та інфраструктура аеропортів, такі як Aviapartner, Jetex, ExecuJet Aviation Group, Edeis, VINCI Airports та Groupe ADP, є свідченням цього динамізму.

Наш сектор повинен взяти участь у дебатах.

Ми не повинні вступати в неправильні дебати. Не йдеться про те, щоб легітимізувати нашу відповідальність за допомогою фактів і цифр, але ми повинні відкрити дискусію і знайти рішення та відповіді. Наприклад, чи не варто нам прискорити l’innovation, щоб швидко зменшити екологічний вплив усіх приватних літаків на навколишнє середовище?

Франція повинна робити більше для підтримки французьких авіаційних проєктів, отримуючи фінансування для екологічно чистої авіації, щоб заохотити інвестиції у наші французькі та європейські проєкти.

Відповідною законодавчою пропозицією було б зробити carburant alternatif neutre en CO2 обов’язковим для приватних літаків до 2030 року.

Які перспективи екологічного переходу бізнес-авіації?

Aviation d’affaires : dépasser la polémique
джерело: freepik

Сучасні рішення для більш чистої авіації

З огляду на менші розміри і вагу, приватні літаки повинні першими отримати вигоду від науково-технічних розробок. Це дозволило б розробити і запустити в експлуатацію більш екологічно чисті літаки (électricité, hydrogène).

Крім того, рішенням, яке вже зараз доступне як для бізнес-авіації, так і для авіалайнерів, є екологічно чисте авіаційне паливо (SAF sustainable aviation fuel).

Ця система скорочує викиди CO2 майже на 80% порівняно з викопним паливом.

Оскільки клієнти бізнес-авіації менш чутливі до ціни, це рішення видається найбільш очевидним і ефективним способом швидкого екологічного переходу в бізнес-авіації.

Стала авіація завтрашнього дня

Сьогодні чоловіки та жінки, захоплені повітроплаванням, працюють над авіацією завтрашнього дня, реалізуючи перспективні проекти.

  • Розробка сталого авіаційного палива; спільний проект Axens та BioTfueL®
  • Покращення екологічних характеристик літаків за допомогою безпрецедентних дослідницьких та інноваційних зусиль, зосереджених одночасно на літаках, джерелах енергії, що використовуються (водень), і операціях, з метою досягнення технологічного прориву; гібридний електричний літак VoltAero. Наприкінці березня французький стартап AURA AERO оприлюднив плани щодо запуску 100% електричного літака до 2026 року.
  • Приватні літаки на водневих двигунах Beyond Aero з Eloa Guillotin і безпілотниками
  • Значні інвестиції в оновлення флоту
  • Операційні процедури для зменшення споживання палива (еко-пілотування); OpenAirlines та Air France
  • Оптимізація інфраструктури та ланцюжка обслуговування літаків на землі. Аеропорти Ліона та Нанта AirFrance.

Однак, щоб досягти цього, Франція повинна стати лідером у розробці цих стійких паливних технологій і швидко створити шлях до їхнього впровадження.

Ми в AEROAFFAIRES вважаємо, що повага до навколишнього середовища є важливим питанням, саме тому ми пропонуємо вам обрати опцію Sky CO2 під час вашого польоту, щоб зменшити ваш вуглецевий слід. З усіх питань щодо чартерних перевезень звертайтеся до нас за телефоном +33144099182, електронною поштою: charter@aeroaffaires.com або заповніть нашу форму devis en ligne. Ми зв’яжемося з вами якнайшвидше.